• Ik woon in een klein boerendorpje. Er zijn hier een aantal koeienboeren, een kippenboer en een varkensboer.
    Wij zegen altijd -voor de lol-, ja, je weet meteen wanneer je in *naam dorp* bent! Je bent in *naam dorp* en het begint te stinken...
    Maar blijkbaar klopt het dan nog. :c
    Vorige week bleef er een vriendin (die hier nog nooit in de regio was geweest) slapen voor een dag of 4.
    En toen we op het begin van de derde dag de auto in stapte, op weg naar de bushalte zei ze: "Ja, ik ruik de stank niet meer... Toen ik hier aankwam, rook je wel iets, maar nu ruik ik dat niet meer."
    Ik zat daar: Dfq? Ben je serieus?

    Oh, ja. Waarvoor staat jouw dorp/stad bekend?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:14 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn stad staat bekend om de Kaeskoppenstadt eens per jaar, was één van de eerste steden die bevrijd werd van de Spanjaarden (op 8 oktober 1573 om precies te zijn) en Marco Borsato en Angela Groothuizen komen hier vandaan. :Y) Deze moet niet zo moeilijk zijn :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Mijn stad staat bekend om de Kaeskoppenstadt eens per jaar, was één van de eerste steden die bevrijd werd van de Spanjaarden (op 8 oktober 1573 om precies te zijn) en Marco Borsato en Angela Groothuizen komen hier vandaan. :Y) Deze moet niet zo moeilijk zijn :'D


    Alkmaar! Dat had ik moeten weten Maar jouw stad staat toch ook bekend om de kaasmarkt?


    Physics is awesome

    Oh. mijn stad staat denk ik bekend om 'de Dom'


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Mijn regio staat bekend als het boere gat waar alles om kermis en comazuipen draait :3.


    i put the fun in funeral

    De stad van Nijntje en Dick Bruna, de Dom en Anton Geesink (:


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mijn dorp is met 51,60 m het hoogste punt van de provincie Antwerpen.

    Om niets.


    26 - 02 - '16

    mijn stad staat, denk ik, bekend om Dutch water dreams en Snowworld. En alle Hagenezen die vanuit Den haag hier naar toe komen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hij staat niet bekend. Het is zelfs zo erg dat niemand het kent (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Om Jopie Huisman. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Doordat hier de draaimolen van de Efteling is gemaakt de kermis hier vaak begint en eindigt waardoor er veel kermis mensen hier wonen, omdat er Bergen op Zoom om de arc de triomphe of hoe je het ook schrijft staat, door de Zoomerspelen en als laatste door Vastenavond
    meer zou ik echt niet weten


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Vanderwaal schreef:
    mijn stad staat, denk ik, bekend om Dutch water dreams en Snowworld. En alle Hagenezen die vanuit Den haag hier naar toe komen.


    Is het Zoetermeer?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Penelopy schreef:
    Hij staat niet bekend. Het is zelfs zo erg dat niemand het kent (cat)

    Nikki kent het, goed genoeg toch? xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Is het Zoetermeer?

    yep.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Een gemeente met nogal lastige inwoners -op mij na dan x'D- die later dan tien uur 's avonds kabaal maken.
    Maar om echt serieus te zijn... nee, niet dat ik het weet :'D


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”