• Ik woon in een klein boerendorpje. Er zijn hier een aantal koeienboeren, een kippenboer en een varkensboer.
    Wij zegen altijd -voor de lol-, ja, je weet meteen wanneer je in *naam dorp* bent! Je bent in *naam dorp* en het begint te stinken...
    Maar blijkbaar klopt het dan nog. :c
    Vorige week bleef er een vriendin (die hier nog nooit in de regio was geweest) slapen voor een dag of 4.
    En toen we op het begin van de derde dag de auto in stapte, op weg naar de bushalte zei ze: "Ja, ik ruik de stank niet meer... Toen ik hier aankwam, rook je wel iets, maar nu ruik ik dat niet meer."
    Ik zat daar: Dfq? Ben je serieus?

    Oh, ja. Waarvoor staat jouw dorp/stad bekend?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:14 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    mijn vorige buurt: dronken gasten elk weekend en harde muziek en een mengeling van snackbars en take outs.
    Mijn nieuwe buurt: nog steeds :lawaai.:8


    -

    Om de Floriade van 2012 (:


    Take risks and conquer your fears.

    Sword schreef:
    Uhm, de martinitoren,de Grote Markt, Aa-Kerkhof en de Heerestraat.
    Denk ik, even snel gegoogled. ^^


    Je moet niet vergeten dat Groningen een studentenstad is :W daarom zit het hier zo vol met studenten...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn dorp staat bekend om de pyromanen die hier twee jaar geleden actief bezig waren. de moord die hier vorig jaar was. De twee meisjes van 11 die twee jaar geleden zijn overreden en een oud klasgenoot de dit jaar is verongelukt doordat ze bij iemand in de auto zonder rijbewij zat.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Errin schreef:
    Ik woon in een homostad. Of dat zeiden ze vroeger toch over het dorpje waar ik woon.

    wait? ben je serieus dat ze dat zeggen over onze gemeente? Of heb je het over iets anders? Want dit is echt de eerste keer dat ik daarvan hoor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Lol ;P

    Mijn dorp/stad staat bekend om het feit dat het geen van beide is, maar een dijk met allemaal social-akward-people (okee, niet allemaal).


    You are beautiful, you are love.

    Mijn stad = roddelstad.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Zaanse Schans
    Verkademuseum
    En in mijn stad stinkt het ook...

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:35 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Zaanse Schans
    Verkademuseum
    En in mijn stad stinkt het ook...

    Let me guess, Zaandam?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Paupers.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij waren een paar jaar geleden het groenste dorp van Nederland. :'D
    En er wonen allemaal kakkers die op hockey zitten. Maar ik woon aan de 'arme' kant van het spoor. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PercyWood schreef:
    (...)
    Let me guess, Zaandam?

    Haha, ja(cool)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik zie echt een heleboel reacties met "Bergen op Zoom", meeeeeting.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sword schreef:
    Uhm, de martinitoren,de Grote Markt, Aa-Kerkhof en de Heerestraat.
    Denk ik, even snel gegoogled. ^^

    Je vergeet 't Peerd van Ome Loeks xd.
    Maar verder: Eurosonic Noorderslag, Noorderzon.


    I am an idiot, I move.

    Het stinkende boerendorp :) x