• De verhaallijn
    Water. Aarde. Vuur. Lucht.

    Dankzij avatar Aang kwam de oorlog tussen de naties ten einde en hij stichtte daarbij Republic City, een stad waar alle benders en non-benders samen kunnen leven.
    We zijn een aantal generaties verder, er is een nieuwe avatar. De avatar zal alle elementen moeten leren en zal ook de vrede en balans moeten bewaren, dit laatste wordt vooral lastig nu de non-benders in opstand komen. Sommige non-benders vinden dat ze worden onderdrukt door benders, die ook nog eens volgens hun de reden zijn van al het kwaad in de wereld. Deze non-benders willen hier wat tegen doen, ze komen in het geheim samen en noemen zichzelf Equalists. De Equalists trainen zichzelf en leren dat ze door benders op bepaalde plaatsen te raken (chi-punten), ze het benden tijdelijk uit kunnen schakelen bij benders (chi blokkeren).

    Het speelt zich dus af in Republic City waar de Equalists langzaam in opstand komen. Meer informatie over de wereld, tijd, omgeving en dergelijke vind je in de andere hoofdstukken (:

    Extra informatie kan je vinden in de story: De story.


    Voordat je meedoet...
    - Als je wilt leren langere stukken te typen of beter te RPG'en zit je hier goed.
    - Ik verwacht dat, als je meedoet, je je best doet met het schrijven. Dus niet één regel afraffelen, maar echt wel stukken van minimaal 10 regels. Desnoods kan je hier tips vinden voor het schrijven van langere stukken.
    - Inspringen is altijd mogelijk, PB me dan even en dan zal ik kijken hoe ik je kan helpen hiermee.
    - 18+ mag gewoon, zet het desnoods even boven je post ;]
    - Géén perfecte personages.
    - Wees niet bang en ga niet zitten afwachten, stuur jouw personage gewoon op een ander af.
    - Zet de naam van je personage boven je post + soort (earthbender etc.)
    - Personages mogen elkaar gewoon haten, ruzies buiten de RPG om daarentegen liever buiten deze RPG uitvechten.
    - Met google chrome heb je altijd spellingscontrole, dit kan erg handig zijn!


    Meedoen:
    Bekijk als eerst even dit hoofdstuk uit de story en hier kan je je personage dumpen.

    Spelers (je mag meerdere personages, zolang je ze niet verwaarloosd!):
    Probeer alles een beetje gelijk te houden (:
    WillNotLearn - Ace Zavier Dawn - 18 - Avatar

    LacunaCoil - Felecia Lynette Estrada - 18 - Fire + Lightning
    Aragog - Felice Rose Xanthe - 19 - Fire + Lightning

    WillNotLearn - ? - ? - Fire + Pro-Bender


    KangDaesung - Ironi Gai - 17 - Water
    Morticia - Rylie Jazlyn - 18 - Water
    130Clock - Kyla Mary Ann - 23 - Water + Bloodbender
    Benefit - Embriël Hymne Lequir - 17 - Water


    LacunaCoil - Dean Leonardo Sylvester - 20 - Non-bender
    Paddo - ? - ? - Non-bender + Equalist
    Morticia - Finn Zane Ryder - 19 - Equalist
    130Clock - Ayden Brown - 18 - Non-bender

    Endure - Norah Allison Taylor - 19 - Equalist + Chi-blocker


    Endure - Lauren Hadley - 18 - Earth + Pro-Bender

    Paddo - Killan Mesurrie - 21 - Earth + Metal


    WiccedWitch - Lilith Feron - 16 - Air


    Pro-bend team Fire Ferrets: Lauren (earth), Daniël (fire), Rylie (water)
    Pro-bend team Lion Vultures: vrij (earth), vrij (fire), vrij (water)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ace Dawn ~ Avatar

    'Een goed persoon. Mensen moeten hun geschiedenis leren. De enige Avatar die iemand vermoord heeft is Avatar Kyoshi en en geloof ik niemand anders. Avatar Aang bracht een einde aan 100 jaar van oorlog en zorgde er voor dat de hele Aarderijk niet werd verbrand. Vanwege de cyclus van de Avatar is het onmogelijk dat hij slecht kan zijn. Als hij ooit slechte dingen doet word hij wel aan gesproken door de White Lotus en door Aang. Ik mag misschien vaak weg zijn van huis ,maar ik leer mijn geschiedenis. En jij dan Ace ,wat vind jij van de Avatar?' Vroeg hij, hetgene wat hij eigelijk overmij zei was best indrukwekkend en twijfelde of ik hem moest vertellen dat ik degene was waarover hij het had maar besloot dat niet te doen, het kwam volgens mijn niet zogoed aan als ik vertelde dat ik degene ben waarover hij het had. 'Ik weet het niet, ik heb niet echt een mening' Andwoorde ik schouderophalend waarna ik even achterom keek naar de Equalists waarvan een paar ons nog boos nakeken en een paar stonden te wijzen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kyla

    "Doe niet zo irritant" sis ik terwijl ik minn hand uitsteek. Het water komt uit de gleuven vandaan en zweeft in mijn hand. Ik grits het flesje uit zijn handen en doe het water er weer in.
    "Geloof je me nu?" siste ik weer waarna ik het flesje weer in mijn riems stak me omdraaide en wegliep.
    Ik draaide me nog een keer om " je wordt bedankt als ik straks word op gepakt" zei ik nog. Ik streek met mijn hand mijn haren weer naar achter en liep met een boze blik weg. Mijn vertrouwen bij hem was nu helemaal weg en nu moest ik dus toch maar ip straat slapen. Ik keek naar de neuzen van mijn laarzen en minn haar viel weer voor mijn gezicht. Het maakte me niet meer uit en ik keek naar de straat stenen. De koude straat stenen waar ik vanavond op moest slapen. Ik liep wat verder en zag een airbender aankomen jn de stad. De stad die de ondergang voor de benders betekend. De stad waar ik uit weg wil.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Killan

    Ik glimlach even waarna ik achter dr aan loop en naast dr ga staan 'Hoewel ik nu weet wat ik wilde weten, hoef je nog niet zo te doen' zeg ik met een glimlach en zag waar ze naar toe keek.
    'Als je nog steeds een slaap plek wilt, je bent welkom' ik blijf kijken naar de airbender die net aankomt zetten en glimlach even, blijkbaar was het nog niet naar de buiten wereld gegaan dat de stad nu een non-benders stad begint te worden en elke bender hier gehaat word.
    'Het was alleen meer en deels dat ik bij de non-benders aan het infiltreren ben, ik wil hun geheimen weten zodat ik iets kan recht zetten wat vroeger fout ging' zeg ik met een glimlach tegen dr en kijk dr weer aan.

    Kyla

    Ik sta stil als ik merk dat hij weer naast me komt staan.
    "Je bent nog steeds welkom" zegt hij. Ik kijk hem geirriteerd aan en wil weer verder lopen.
    "-zin die hij zei- zit op me ipod geen zin om over te typen xD- -" zegt hij.
    Ik draai me weer om.
    "En waarom heb je dan zo'n haat aan benders als je bij ze gaat alleen voor geheimen? En ze houden ons nu in de gaten dus ze hebben onze trucjes nu al gezien" zucht ik en ik kijk de airbender na.
    Hij of zij, het is niet te zien, heeft een kleine lucht bizon bij zich. Het is eigenlijk best wel eenschatje vanaf hier. Het doet me denken aan een vliegende polardog van deze afstand.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Killan
    Ze draait zich weer om.
    "En waarom heb je dan zo'n haat aan benders als je bij ze gaat alleen voor geheimen? En ze houden ons nu in de gaten dus ze hebben onze trucjes nu al gezien" zegt ze dan, ik grijns even 'Niemand komt ooit op deze plek, het is een van de plekjes die nogal verwaarloosd was, ik heb het weer tot bloei laten komen' zeg ik met een glimlach.
    Ik kijk even naar de airbender en grijns dan 'Blijkbaar hebben ze meer oog voor die airbender die nu landt, dus ze hebben niet echt door van wat wij hier hebben gedaan' zeg ik weer met een glimlach en kijk dan weer naar haar.
    'Maar om 100% veilig te kunnen praten, kunnen we beter even naar mijn huis terug gaan. Daar vertel ik alles wel' zeg ik met een glimlach waarna ik dr voor ga 'Als je wilt teminste' zeg ik als ik dr voorbij loop.
    Als ik voor mijn huis sta open ik de houten poort en loop naar binnen waarna ik op de bank ga zitten.

    LacunaCoil schreef:
    (...)

    Felecia Lynette Estrada
    'Ik moet zo wel even weg,' Felecia knikte.'Minn spullen liggen daar nog, 'vervolgens liep Ayden naar zijn huis. Felecia keek even naar haar huis. 'Even wachten in de boom Chan,' Zei ze tegen Chan. Chan bromde even en bleef stil in de boom zitten. Felecia renden naar haar achtertuin. Ze kon met gemak haar tuin in lopen, want het hek was toch verbrand. Ze maakte even een aanloop en sprong hoog genoeg om de rand van haar raam vast te pakken. Ze klom omhoog en klom naar binnen. Felecia pakte een tas en stopte daar verschillende dingen is zoals : Kleding en een zak vol geld. Ze pakte ook een mes, al kon ze daar niet goed mee omgaan. Na alles te hebben ingepakt liep ze naar beneden. Waar haar ouders ruzie zaten te maken over de verbrandden hek. 'Ik ben een paar weken op reis door de stad,' Zei ze zonder haar ouders aan te kijken. Haar ouders stopte beide met praten. Ondertussen pakte Felecia een stuk brood en een zakje met besjes voor Chan. 'Je gaat wat doen?' Vroeg haar moeder bezorgd. Dat verbaasde Felecia een beetje. 'Ik ga even op reis. Jullie missen me toch niet,' Haar stem klonk een beetje boos op het einde. Zonder dat haar ouders wat zeiden liep ze al weer naar de tuin naar buiten. 'Wees voorzichtig,' Hoorde ze haar moeder heel zacht zeggen. Felecia draaide haar hoofd om en knikte. Ze liep het huis uit en liep direct naar de plek waar ze eerst stond. 'Klaar,' Hoorde ze opeens Ayden zeggen. Ze keek om en zag hem met een zwaard. 'waar wil je eerst heen?' Vroeg Felecia en fluit daarna even. Chan vloog en landde op de grond naast Felecia.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mensen, i.p.v. je post elke keer te quoten kan je diegene ook gewoon PB'en/GB'en (: En als je een post zoekt van iemand kan je control + f gebruiken, dit werkt ook snel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kyla

    "Grr.. voor uit dan naar" sis ik en ik loop achter hem aan.
    Ik loop door de straten heen. Mijn laarzen maken een vertrouwd geluid op de grijze straatstenen. De stenen zijn in een mooi patroon gelegd en hebben allemaal een verachillende tint. Ik loop verder achter hen aan en zie de houtenpoort al. Hij doet hem open en gaat naar binnen. Ik doe het zelfde en stap over de drempel heen het huis in. Het is er warmer dan buiten wat me irriteerd. Ik leun tegen de muur aan zonder mijn spullen weer neer te leggen. Nu ik hem minder vertrouw.
    "Oke vertel" zucht ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ayden

    Ik dacht even na. "Ehm ik heb eerlijk gezegd geen idee, we kunnen kijken of er misschien nog iemand zich bij ons wilt toevoegen." zei ik en ik keek haar aan. Daarna keek ik weer naar het groene gras onder mijn vieten. Sommige stukjes waten zwary geworden en weggebrand andere waren plat gegrapt. Het was heel fijn dat ik eindelijk iemand had gevknden om mee om te gaan en dje mij ook nog eens allemaal tips en oefenkngen mee gaf om beter te worden.
    "Gaan we te voet reizen?" vroeg ik. Meteen schaamde km me van minn vraag. Kom op zo lui ben ik nou ook weer niet.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Killan

    Ik glimlach even 'Ik ben een earthbender, hoewel ik zo mijn geheimen heb, heb jij die ook vast wel' zeg ik met een grijns.
    Ik sta even op waarna ik nog wat ramen creeër in het huis zodat het wat koeler word.
    'Zoals je wel weet willen de equalisten de benders uit de weg hebben, hoewel ik dat deels een goed idee vind jaag ik eerder op iets anders. Iemand anders' zeg ik met een grijns.
    Ik ga weer zitten als ik wat drinken had gehaald uit de keuken en kijk dr weer aan.
    'De enigste waar ik werkelijk om geef is de avatar, dat is mijn jacht' ik neem een slok van het koude water waarna ik weer naar haar kijk.

    Ironi Gai - Water
    Ik kijk ook even om naar de Equalists. 'Waarom staren die mensen zo lang en boos? Misschien is het beter als we even weg lopen.' Ik loop even naar een boom ,omdat het een beetje slecht weer word. 'Hey Ace weet jij wie de Avatar is ,want hij mag namelijk wel even opschieten met bepaalde zaken.' Ik kijk even om mij heen of ik niemand ziet die afluistert,maar ik zie gelukkig niemand .'Er word gezegd dat er een revolutie aankomt van non-benders en daarmee bedoel ik niet een fijne. Er word ook gezegd dat soms benders van de straat worden gehaald en dan ergens worden gebracht dat alleen Equalists weten.' Ik kijk nog een keer om mij heen om te kijken of er echt niemand is. 'Er is zo'n gast dat Amon heet en die kan mensen hun bending weg halen .Gewoon poef, weg. Ik hoop dat de Avatar echt opschiet om naar Republic city te komen ,want elk moment kan de hell los breken.'


    Shoganai i ne~

    Felecia Lynette Estrada
    'Ehm ik heb eerlijk gezegd geen idee, we kunnen kijken of er misschien nog iemand zich bij ons wilt toevoegen,'Zei hij tegen Felecia. Felecia dacht even na. Ze was zo gewent om allen te zijn .'Gaan we te voet reizen?' vroeg hij. Ze dacht even over na. 'Waarom niet? Anders zijn we binnen een paar dagen door de hele stad geweest. Zullen we eerst het park uit lopen en dan gewoon een richting opgaan?' vroeg ze aan hem als optie. Ze klom heel even in een bom en ging naar de hoogste top. Teleurgesteld zuchtte ze. 'Ik zie hier allen maar gebouwen,' Ze klom even naar beneden en sprong daarna een paar meter naar beneden. Felecia landde op haar voeten. 'Kom we gaan gewoon lopen,' Zei ze met een glimlach. Felecia liep richting het pad naast het gras.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Kyla

    Ik zuchtte toen het weer wat frisser werd in huis. Ik heb echt een hekel aan de hitte.
    'Ik ben een earthbender, hoewel ik zo mijn geheimen heb, heb jij die ook vast wel' zei hij met een enge grijns op zijn gezicht. Ik voede me minder op mijn gemak zo bij hem. Hij was in een klap veranderd. Boem opeens is hij een enge gozer die bij de equalisten wilt en als ik denk dat het niet erger kan zegt hij:
    'Zoals je wel weet willen de equalisten de benders uit de weg hebben, hoewel ik dat deels een goed idee vind jaag ik eerder op iets anders. Iemand anders'
    Ik heb al zo'n idee waar het heen gaat, hij wilt net zo als als die chagrijnige non-benders de avatar uit de wegruimen. Ik kijk wat naar mijn nagels als hij weg loopt naar de keuken hij pakt wat drinken. Ik blijf gewoon staan steek mijn hand zwakjes uit en vul mijn flesje water weer bij. Daarna staar ik naar mijn nagels als of er niets aan de hand is. En dan zegt hij het dat hij op de Avatar jaagt.
    "En waarom jaag je dan op de Avatar? Hij of zij zorgt voor vrede. Voor wie dan ook, ook bij de non-benders en dan is er zo'n chagrijnige bender die geen bender wilt zijn die maar even bedenkt bij de equalists te gaan ne de Avatar zomaar uit te roeien. Nou dan mag je nu al gaan beginnen want anders is hij sterker dan jou geworden." ik kijk hem aan.
    "En waag het niet je krachten op mij te gebruiken want je krijgt ze vanavond veertig keer zo pijnlijk terug"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ace Dawn ~ Avatar

    'Hey Ace weet jij wie de Avatar is ,want hij mag namelijk wel even opschieten met bepaalde zaken. Er word gezegd dat er een revolutie aankomt van non-benders en daarmee bedoel ik niet een fijne. Er word ook gezegd dat soms benders van de straat worden gehaald en dan ergens worden gebracht dat alleen Equalists weten. Er is zo'n gast dat Amon heet en die kan mensen hun bending weg halen .Gewoon poef, weg. Ik hoop dat de Avatar echt opschiet om naar Republic city te komen ,want elk moment kan de hell los breken.' Vertelt hij, wat hij sins nu vertelt had kwam erg vanpas en was erg handig om te weten dus waarschijnlijk moest ik het hem gewoon vertellen. 'Hoe kan die Amon beniding bij iemand weghalen?' Vroeg ik mezelf luidop af, 'En ja, ik weet wie de Avatar is.' Vervolg ik 'Hij staat namelijk voor je'


    Don't be like the rest of them, darling

    Mensen, ik heb niks gezegd voer Amon of bending weghalen, deze RPG staat voor de rest namelijk helemaal los van de serie, dat heb ik overal ook neergezet. Vraag het voortaan voordat je zulke drastische dingen verzint :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.