• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famillielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    Jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:02 ]

    Alexys

    Ik knik begrijpelijk, en drink het laatste beetje water.
    'Maargoed, nu hoop ik eerder dat ik hem in de arena amper tegenkom, mider kans dat ik hem moet vermoorden' mompel ik..


    El Diablo.

    Andrew
    Ik knik begrijpelijk en kijk daarna even gauw naar Ivy,mijn familielid. 'Dat hoop ik ook ja'zeg ik daarna nog.

    Joël Note
    Ik keek haar aan. 'Seppe je hoeft niet tegen me te schreeuwen,' zei ik rustig en emotieloos. 'Ik ben vier jaar ouder dus wat mij betreft weet ik ook wel wat ik moet doen. Ik ben toch niet van plan om er zelf levend uit te komen, jij komt eruit, niet ik. Mam zou me vermoorden als ik jou liet doodgaan.'


    Remember to be ridiculous.

    Kas

    Ik hoop dat het eten al snel voorbij is, ik dank dat ik maar een andere manier van trainen ga uitproberen. Eens kijken als ik opschiet kan ik vandaag nog wel ongeveer 5 onderdelen af gaan en daarvan zullen er een paar wapens moeten zijn en een paar overlevingstechnieken. Ik wil in ieder geval nog langs vuur maken en knopen en als ik dan ook nog een paar afstandswapens beoefen kan ik redelijk jagen. Dan misschien ook nog even lsngs het klimmen als ik de blikken van de beroeps kan ontwijken.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Flower



    Als ik Damon heb meegesleurd naar een plek waarniemand was zeg ik 'Heb je al mensen gezien die bij ons in het team kunnen, mij leken die Alexys en wel wat,Austin was ook niet verkeerd

    het is 1 uur. Jullie hebben de tijd om tot 3 uur te trainen

    Damon

    'Misschein die Andrew?' zeg ik schouderophalend.
    Ik leun tegen de muur, en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Seppe

    Hij reageerd gewoon niet 'Jo, je gaat nu met mij mee, naar het messen werpen of je wilt of niet' en ik sleep hem mee wat niet nodig blijkt te zijn aangezien hij vrijwel gewillig meeloopt. Als we bij de messen zijn aanbelandt kijkt hij even bedenkelijk naar zijn schoenen en kijk me dan met een halve glimlach aan 'Er zit nog steeds modder op je gezicht' en ik geef hem een speels duwtje 'Nou das mooi zo want anders had je waarschijnlijk helemáal niks gezegt! Pak een mes Jo, niet voor het moorden maar voor het eten, jagen weetjewel, zonder eten kan je niet ver komen.' Ik pak een mes probeer het gewicht en de balans ervan in te schatten. Ik gooi en mis op een haar na het onderste doelwit, wat niet echt een prestatie is aangezien ik op het hoofd richtte maar goed. Na een tijdje oefenen lijk ik uiteindelijk wel beter te worden, de messen belanden nu tenminste zonder moeite in de pop. Ik kijk opzij naar de pop van Jo en zie tot mijn verbazing 2 messen uit de roos van de armen steken 'Je bent een natuurtalent Jo!' zeg ik en hij glimlacht even waarna hij zijn aandacht weer op de messen vestigd, hij was duidelijk blij dat hij eindelijk iets anders te doen had dan nadenken over het verleden en de toekomst.

    Kas

    Één uur, dat werd tijd, ik kan die blikken bijna niet meer uithouden "Wat zit hij daar nou alleen", "Hij heeft vast geen vrienden", "Die houd het nog geen dag uit" leken ze te zeggen, om gek van te worden. Ik loop de zaal weer in en loop naar het knopen. Eenmaal daar vraag ik aan de man of hij mij nog eens wat bij kon leren, hij knikt en laat me de spullen zien 'Laat eerst maar eens zien wat je kan' 'Oke' zeg ik twijfelend en pak eerst één van de touwen vast daarna een ander, ik kijk hem vragend aan en hij trekt zijn wenkbrauw op. 'Je kan dus nog niks' zegt hij en ik word rood 'Zo ongeveer ja'. Een tijdje later heb ik het gevoel dat mijn hoofd gaat barsten van de verschillende knopen die ik geleerd heb. Nou, nu ga ik maar eens naar de pijl en boog, ik ben er nooit zo goed in geweest me ergens op te concentreren dus dit zou een goede oefening zijn en een pijl en boog is uitstekend voor jagen. Ik denk na over de eerste helft van de training en schaam me een beetje om mijn gedrag, waarom moet ik nou altijd alles willen kunnen?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    'Ik ga weer trainen'zeg ik tegen Alexy. Ik sta op en loop de zaal weer binnen. Ik kijk even om me heen en besluit maar even een platentest te gaan doen. Ik loop erheen en maak gauw de test. Opzich ging die best goed en ik wacht op de uitslag. 'Je hebt er twee fout wil je die nog even doornemen?'vraag de vrouw en ik schud mijn hoofd. 2 fout,nog best goed. Ik loop veder en kijk even rond. Ik kijk even naar de speer,het enige wapen waar ik niet zo goed mee overweg kan. Ik besluit daar niet mee te gaan oefenen en loop maar naar de messen en gooi er een paar.

    Seppe

    'Jo? Zullen we maar weer verder gaan, of wil je hier nog even blijven?' vraag ik uiteindelijk 'Nou, weetje ik heb het al aardig ander de knie ik zie nog wel.' Uhm.. dus nou ligt het aan mij om te kiezen waar we naartoe gaan.. 'We gaan naar de gehoorstest' Zeg ik vastberaden 'De gehoorstest?!' vraagt Jo 'Zeg, jij mag ook bedenken waar we heen gaan hoor maar dan zou ik nu waarschijnlijk naast jou op dat bankje zitten.' Zeg ik ter verdediging en hij kijkt om zich heen 'Nou dat is goed dan maar ik ga even bij het vuur kijken goed?' 'Oke' antwoord ik en loop naar de gehoorstest toe.

    Kas

    Om te verkomen dat ik weer voor schut sta loop ik naar de instructeur voor toelichting. Binnen 5 minuten snap ik hoe het werkt en begin ik met het oefenen, wat overigens zo slecht nog niet gaat. Nu ik een doel heb is het helemaal zo moeilijk niet me te concentreren. Ik kijk naar het resultaat van mijn laatste schot, wéér te laag, de instructeur komt op me af lopen 'Je trekt hem niet ver genoeg naar achter en probeert over je doelwit heen te kijken, probeer hem tot je wang te trekken en je oog de achterkant, de punt en de roos altijd op de zelfde plek te houden, niet verslappen.' Ik probeer het opnieuw en hij belandt welliswaar ongeveer 4 centimeter van de roos. Ik grijns naar de instructeur die me bemoedigend toe knikt en ik schiet nog een paar keer.

    [100ste bericht!]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 19:40 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Ivy
    Ik kijk om me heen. Hmm, wat zal ik eens gaan doen? Dan zie ik Andrew en loop naar hem toe.


    night thinking, day dreaming

    Ik moet nog trainingsessies van
    -xmellis
    -hurtedheart(Carmen)

    Oke


    night thinking, day dreaming

    Andrew
    In mijn ooghoek zie ik dat Ivy aankomt lopen en ik steek even mijn hand naar haar op. Daarna gooi ik een mes die de dummi doorboord. Ik grijns even en kijk dan om me heen. Misschien was het slim om toch maar even naar camouflage te gaan. Ik glimlach nog even naar Ivy en loop dan naar camouflage toe waar ik wat uitleg krijg en het daarna zelf probeer. 'Ik zie je gewoon niet meer,goed gedaan'zegt de man en ik glimlach. Ik was de modder er af en loop weer weg.Ik kijk om me heen en besluit weer even in de boom te gaan klimmen. Ik kijk een keer naar de boom en begin daarna weer behendig te klimmen.

    Austin
    ik loop terug naar de trainingszaal en loop naar de planten test toe. Ik maak hem en moet af en toe wel goed nadenken. Even later komt de vrouw terug met de uitslag. 'Heel goed gedaan,maar één fout'zegt ze glimlachend en ik knik. Ik sta op en loop naar de zwaarden toe waar ik een beetje mee begin te oefenen.