• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famillielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    Jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:02 ]

    [wups srry, beetje te snel de boeken gelezen geloof ik:$, ik pas het aan]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    LostDreamz schreef:
    [wups srry, beetje te snel de boeken gelezen geloof ik:$, ik pas het aan]
    Dit gaat niet zoals in de boeken.....

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 14:37 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Tyler

    Lachend kijk ik naar kas en Austin. Het is geen wedstrijdje als kas dat denk. Wacht ik laat hem wel wat zien. Ik ren snel naar de 2e boom ernaast en begin nog sneller te klimmen dan Kas. Als ik Kas voorbij ga zeg ik 'Hoi' En rust ik effe. Als ik naar de andere boom kijk is kas bijna bij me. Austin is al een heel stuk boven. Ik begin snel naar austin te klimmen. Wanneer ik daar ben begin ik op het tempo van hem te klimmen 'Vrienden helpen elkaar' Glimlach ik naar hem.

    Seppe

    Jemig die plantentest is wel heel wat pitiiger dan ik had gedacht ik kom hier morgen nog wel terug. Ik kijk op de klok, mm.. we zijn al best wel lang bezig, ik loop naar camouflage. Eenmaal daar begroet ik de docent die me laat zien welke spullen er waar liggen en zegt dat ik het allemaal wel kan proberen. Zij klinkt erg enthousiast maar dat was te verwachten, camouflage was immers nooit echt populair geweest bij de tributen dat heb ik vaak genoeg gehoord maar zien is geloven. Ik probeer de modder uit en uiteindelijk zit ik onder de modder maar de instructeur complimenteert me en zelfs nu ik weet dat hij dat waarschijnlijk alleen maar doet om me verder te laten gaan ben ik best trots op mezelf.

    Kas

    Dat was de druppel, nou dacht ik niet beledigd te kunnen worden als ik niet naar de wapens zou gaan, zijn ze me hier weer aan het uitdagen! Ik haat het, dat getreiter, ik kan er gewoon niet tegen maar ik heb maar 2 opties nu; lafheid en stomheid en voor het eerst verkies ik dat eerste boven het tweede en klim uit de boom.

    [ik doe later nog wel gedetailleerder maar ik moet helaas nu weg srry]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:32 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    het is 12 uur. Tijd voor het eten.

    Ik moet nog hun training voor de spelmakers van ±
    °Squib
    °LostDreamz
    °HurtedHeart
    °quin98

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 15:34 ]

    Austin
    Ik glimlachte naar Tyler toen die zei vrienden helpen elkaar en hoorde toen dat het tijd was om te eten. 'Ga je mee?'vraag ik aan Tyler terwijl ik weer wat terug naar beneden klim.

    [Ik ga zo training voor spelmakers maken]

    Seppe

    Nou dat werd tijd, ik spring snel in de op een aquarium lijkende bak met water die is bedoeld om alle troep er af te wassen en droog mezelf snel af. Hierna loop ik naar de rest van de tributen toe die me allemaal een beetje raar aankijken met mijn natte haar wat nu bijna bruin was. Nu komt er weer een ander probleem op, naast wie moet ik nou gaan zitten? Mijn broer denk ik maar die is nergens te bekennen, nouja ik ga hem maar zoeken.

    [en ja, ik heb met squib afgesproken dat we broer en zus zijn]

    Kas

    Nu vooral niet omkijken en doorlopen naar het eten, zeg ik tegen mezelf terwijl ik wegloop. Ik probeer mijn rode hoofd te verbergen maar dat lukt niet echt, maar goed dat niemand omkijkt naar een amateur uit 5 of hoe ze me ook wel niet zien. Ik loop door en kijk de kantine rond, zal ik bij het meisje uit mijn district gaan zitten? Daar voel ik niet zoveel voor, het punt is dat ik nogal pissig op haar ben dat ze mij, uitgerekend mij moest kiezen om mee te doen aan de spelen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:03 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [nou kijk ik laat haar eerst trainen en dan kijk ik wat ik er uiteindelijk van maak qua waar ze goed in zijn enz. dan stuur ik hem wel op, dinsdag 12 uur was de deadline toch?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    LostDreamz schreef:
    [nou kijk ik laat haar eerst trainen en dan kijk ik wat ik er uiteindelijk van maak qua waar ze goed in zijn enz. dan stuur ik hem wel op, dinsdag 12 uur was de deadline toch?]
    )9 uur'

    Flower


    Ik loop glimlachend door en als ik Austin en Tyler zie zitten ga ik bij hun zitten ´Hoi´ Zeg ik tegen ze ´Alles goed´ ´Weten jullie al wat jullie gaan doen voor de spelmakers

    Carmen Jadelynn Hope
    het speet me eigelijk nu al dat ik mijn neefje van 16 mee moest nemen. het was niet eerlijk en ik voelde me er schuldig door. Ik loop hem voor naar de trainingzaal en kijk rond. Wapens kende ik al. allemaal om wel te zeggen al kon ik er aantal niet zoals de bijlen of zwaarden. deze waren zo erg voor de hand. Ik was meer van het gooien. Speren ging wel. Pijl en boog of werpmessen super. Ik zucht even. Knopen of bessen was handig. Zeker weten ik kon wel leren en ging niet de macho uithangen aangezien ik daar niets aan had. Ik kijk naar de andere tributen die bij bepaalde wapens een hele grote boog maken. ze willen het niet laten zien hmm..? dat kon of betekenen. Ze hadden er niets aan en wouden er niet mee oefenen OF ze konden het juist goed. Ik Besluit om naar de planten te lopen en de vrouw die er staat is tamelijk verbaasd dat een tribuut van 1 er heen komt. Een beroeps die liever mensen vermoord. Nee dankje. Ze legt me goede bessen uit en bessen waar je ziek van kan worden. Ik pak een bes. 'Deze is giftig of niet?' Vraag ik haar. Ze knikt. 'Nachtschot als je die doorslikt ben je binnen een aantal seconde dood.' Legt ze me uit. Ik knik en leer alles van wat ze weet. Ze is heel aardig en geeft me ook goede tips. ik mocht haar wel ookal zou ik haar nooit meer zien. Ik besluit door te gaan. Camouflage misschien. dat was ook niet mis. wat kon je allemaal doen met modder of iets anders. Beter iets dan niets of niet soms? Ik kijk om me heen om te zien aar Jamie is, mijn jongere neefje, maar die staat bij de andere beroeps een beetje laten zien wie de beste is. Zo verschrikkelijk triest. ik pak een homp modder uit de bak en begin mijn armen in te smeren net als delen van mijn gezicht enik laat mos op me komen. De vropuw klapt in haar handen. Geweldig ik kan je gewoon niet meer zien. Ik glimlach. Onderdeel 2 dik geslaagd. Ik was mijn gezicht en armen en droog me weer af. Wat nu. parcours. Klimmen ook handig. Ik loop er op mijn dode gemakje heen en klim op wat dan ook. Spring door dingen heen al val ik soms bijna of raak ik de grond. Vele tributen vooral beroeps niet, wisten niet dat dit alles over overleven ging. Overleven niet moorden. dat was een bijdoel, maar de Hungergames konden wel een maand duren en een maand was lang zonder eten of drinken. Hoe zou je drinken moeten zuiveren? welke bes is goed? Nee de afgelopen jaren zijn geen een beroepstribuut heen gegaan. Als ik ook klaar ben met de beroeps besluit ik met de speer te oefenen.ik oefenen het stapje zoals de leraar het me verteld en ik gooi de speer die andersom op de grond komt. Hij steld me gerust en ik probeer het nog is. hij doorboord 2 dummies en de man klapt even met een glimlach. Ik kon nog een kans maken. Heel misschien. DEan gaat de bel. Eten. ik hoor mijn maag rammelen en loop naar jamie en de andere beroeps toe en besluit naast hem aan die tafel te gaan zitten.

    [Oke deze post is voor mijn gevoel fucking lang ehh... XD volgende word hoop ik korter :P]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 9:46 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Austin
    ' Ik denk dat ik gewoon messen ga gooien,dat is toch wel mijn beste als het om wapens gaat'zeg ik en kijk haar even aan. 'En wat ga jij doen?'vraag ik terwijl ik haar nieuwsgierig aankijk.