• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famillielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    Jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:02 ]

    (Vandaag word niet meer gemoord. Om 11(Avond) uur mag weer gemoord worden.

    [@ Timmons: negeer me nou niet! Kan je een plaatje maken van de arena? of op zijn minst vertellen hoe hij eruit ziet anders kan ik niks!]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    {@LostDreamz. Je hoeft niet zo te reageren als ik het ff over het hoofd zie. Geen wonder dat ik je negeer)

    [sorry, ik verveel me en daarom wil ik reageren op rpg's maar dat kan dus niet]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    (In het midden staat de hoorn. Daaromheen is een zandvlakte en als je dan links kijk zie je een heel groot bos. en rechts een zee. Trouwens het zandvlakte heeft meertjes

    [oke, heel erg bedankt]

    Seppe

    Ik kijk op naar waar ik naartoe aan het rennen ben, vlak voor me zie ik een splitsing van een groot stuk zee en een bosgebied. Dat is mooi, dan kan ik ergens in het bos schuilen en heb ik ook water, en vissen, in de buurt.

    [dus ongeveer zo?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Kas

    Wanneer ik eindelijk de bosrand heb bereikt bekijk ik de inhoud van het rugzakje. Nou in ieder geval een slaapzak en touw, dan zou ik tenminste niet doodvriezen. Dan nog jodium, dat is mooi dan kan ik water zuiveren, en dan ook nog lucifers om een vuur te maken. Dat is ook fijn maar dat betekent dus geen wapens, dan maar jagen met stenen. Ik zoek een mooie langwerpige steen en slijp hem tot ik beter niet kan, je zou ermee nog net door hout kunnen snijden, maar scherper had ik momenteel niet nodig. Ik keek rond naar spullen en zette een paar strikken, nu nog zoeken naar een schuilplaats.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [@Timmons ik had gister ook met Andrew gemoord alleen dat staat er niet, Hij had jongen district 12 en meisje district 10]

    quin98 schreef:
    [@Timmons ik had gister ook met Andrew gemoord alleen dat staat er niet, Hij had jongen district 12 en meisje district 10]


    [dat werd net al gezegd, sommige moorden zijn niet opgeschreven omdat er nog slachtoffers over moeten blijven.]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Dat werd gezegt tegen Sebtana niet tegen mij...]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 13:30 ]

    [ow, laat maar]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Damon

    Ik kijk om me heen, en grijns breed als ik de perfecte schuilplaats zie.
    Er is nog een klein stuk zandvlakte tussen bos en water. Perfect! Ik zet het op rennen, en eenmaal daar plof ik grijnzend neer.


    El Diablo.

    Seppe

    Ik schrik als ik Damon veel te dichtbij mijn schuilplaats zie zitten, ik pak zo stil mogelijk mijn spullen op en loop verder het bos in en vervolgens meer naar rechts zodat ik naar de andere kant van de arena kan lopen. Ik schrik nog een keer als ik een strik zie zitten wat betekent dat hier al een tribuut zijn kamp heeft gevestigd. Ik bekijk de strik beter en zie dat een knoop verkeerd is gemaakt, ik maak hem los en zet de strik opnieuw maar dan goed. Dan hoor ik een geritsel achter me en draai me snel om.

    Kas

    Ik ben nog steeds opzoek naar een mooie schuilplaats als ik iemand bij mijn strik zie staan, langzaam kom ik dichterbij en zie tot mijn verbazing dat ze de knoop aan het aanpassen is. Ik wil net weglopen wanneer ik op een takje sta en ze abrubt omdraaid en me ziet. Het is het meisje van 11 met de 10 voor de spelmakers, ik voel mijn ogen oplichten van angst en tot mijn verbazing zie ik dat ook bij haar. Ze staat op en rent weg, haar rode haar het enige wat haar bestaan markeerde tegen het inmiddels donkere bos. Ik slik en loop naar de strik toe, ze heeft de knoop verbeterd maar waarom zou ze dat doen?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    -Kanonschot- Jongen districht 12

    {Het was eigenlijk voor iedereen bedoeld.{