• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famillielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    Jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:02 ]

    Alexys

    Ik knik, en grijns wat.
    'En dan maar wachten op de cijfers..' zucht ik..


    El Diablo.

    Andrew
    'Ja,das best kut,ik heb liever gelijk mijn cijfer'zeg ik en zucht even. Dan was het toch wel even spannend wat voor cijfer je kreeg,je cijfer was erg belangrijk.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 14:03 ]

    Alexys

    Ik knik, en zak wat onderuit.
    'Ach, ik denk niet dat ik zo'n laag cijfer krijg' lach ik..


    El Diablo.

    Andrew
    'Nee,ik denk ook jiet dat ik een laag cijfer krijg'zeg ik en stop mijn handen in mijn zakken. Ik wist eigenlijk wel dat ik gee laag cijfer krijg,ik bedoel ik ben goed met zwaarden en eigenlijk de andere wapens ook alleen die kan ik niet aan ze laten zien.

    Alexys

    Ik knik, en leun naar achter.
    'Dus, wat ga je laten zien met de zwaarden?' grijns ik,..


    El Diablo.

    Seppe

    'Jo!' O, dit ging helemaal fout! 'Wat er met Mali is gebeurd is gebeurd oke, face it! Je leid jezelf de dood in zo! Je moet trainen Jo!' Ongelooflijk, daar sta ik dan, te schreeuwen tegen mijn 4 jaar oudere broer. Dingen zijn aan het veranderen en ik voel me net verantwoordelijk voor hem, het is dat mijn andere familie qua jongens alleen maar 6 en twaalfjarigen bevat anders had ik hem gespaard, anders had ik hem gespaard. De hongerspelen heeft alles in mijn leven veranderd op verreweg van positieve wijze maar Jo moet trainen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    Ik haal mijn schouders op. 'Gooien,steken dat soort dingen'zeg ik en kijk haar aan. 'En jij met je messen?'

    Ik moet nog steeds hun training voor de spelmakers van:
    quin98(Andrew)
    Hurtedheart (Ayden)
    xmellissss
    Lostdreamz

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:06 ]

    Alexys

    Ik haal mijn schouders op.
    'Iets simpels, gewoon een tekst gooien ofzo' zeg ik..


    El Diablo.

    Andrew
    Ik kijk haar even aan en ik knik. 'Ach ja,ik hou het ook gewoon simpel'zeg ik en haal mijn hand even door mijn haar.

    Flower


    Ik loop heupwiegend naar Damon en (Met wie zat je daarr) 'Hoi Damon kan ik je evenntjes spreken het is heel belangrijk' Zeg ik en kijk de persoon die bij Damom is bitchie aan. daarna kijk ik Damon glimlachend na 'Kom je'

    Damon

    Ik sta op, 'sure' zeg ik.
    'Zie je later Jes' zeg ik, en loop met Flower mee..

    Alexys

    Ik knik, en kijk rond.
    'Dus, iedereen familie hé?' zeg ik.
    'Word nog leuk als je dan met zijn tweeën overblijft' mompel ik..


    El Diablo.

    Andrew
    ik kijk even op en knik. 'Ach,eerlijk gezegt denk ik niet dat ze het tot het eind red,en ik ben niet van plan haar zelf te vermoorden'zeg ik over mijn familielid gesproken. Ik had nooit moeite met moorden maar je familie moorden? dat zou ik niet doen.

    Alexys

    Ik knik, 'ik ga hem ook niet zelf vermoorden, maar je hebt geen keus áls je beide tot het einde komt' zeg ik. Ik kijk even naar mijn nagels, en dan weer naar Andrew..


    El Diablo.

    Andrew
    Ik knik begrijpelijk, 'Maar dat hoop ik toch niet'zeg ik. Ik zou het denk ik wel doen als het echt moet,maar dat zou me moeite kosten,de enige moord in de hele arena waar ik emotie bij zou hebben.