• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famillielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    Jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:02 ]

    [Is goed, ze zitten beide aan tafel..]


    El Diablo.

    [dan komt Jessica wel naar de ander]


    Remember to be ridiculous.

    Jessica Jane Church
    Uiteindelijk besloot ik toch om de orders van mijn mentor op te volgen en liep ik naar een tafel met een jongen eraan en ging erbij zitten. 'Hi, mag ik hier zitten?'


    Remember to be ridiculous.

    Andrew
    Ik kijk even om me heen en zie een tafel waar volgens mij Alexy aanzit. Ik besluit daar bij te gaan zitten en kijk even naar haar. 'Heey'zeg ik en kijk dan even naar de andere tributen die hier zijn.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:12 ]

    [Ow w8 jij ging al naar Damon,dan pas ik ff aanxD]

    Squib schreef:
    Jessica Jane Church
    Uiteindelijk besloot ik toch om de orders van mijn mentor op te volgen en liep ik naar een tafel met een jongen eraan en ging erbij zitten. 'Hi, mag ik hier zitten?'


    [heet die jongen toevallig Kas? (hint!hint!)]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Alexys

    Ik kijk op, 'hee' zeg ik.
    Ik leun op mijn hand, en kijk hem aan.

    Damon

    'Sure' mompel ik, en neem nog een slok water.
    Ik leun achteruit en kijk haar aan..


    El Diablo.

    [nope, Damon]


    Remember to be ridiculous.

    Andrew
    Ik kijk haar even aan. 'Alexys right?'vraag ik voor de zekerheid en ga even wat beter zitten. Ik wist van de meeste tributen wel de namen en hun district, Alexy was volgens mij district 2.

    Jessica Jane Church
    Ik bekeek hem iets beter. Hij was getint en had zwart haar dat in een soort kuif zat. Als ik het me goed herinnerde was hij uit vier. Een beroeps. 'Ik ben Jessica,' zei ik uiteindelijk maar.


    Remember to be ridiculous.

    Alexys

    'Uhhuh' zeg ik, en ga wat rechter zitten.
    'En jij was toch Andrew, uit... 9?' vraag ik voor de zekerheid..

    Damon

    'Damon' zeg ik, en kijk haar nog eens aan.
    Bruin haar, bruine ogen.. Niet heel slecht, maarja..

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:21 ]


    El Diablo.

    Kas

    Ik kijk om me heen, inmiddels zit iedereen wel bij iemand anders. Mooi, dus nu ben ik de loner. Ik neem nog een hap van het eten, eigenlijk is het zo misschien wel beter, om me aan niemand te hechten zodat ik geen last krijg van medelijden. Hoewel ik waarschijnlijk toch te laf ben om iemand te vermoorden probeer ik mezelf dit te laten geloven. Ik dacht dat ik misschien wel een goede bondgenoot zou krijgen waardoor ik nog een kans zou maken maar dat zal ook wel niet meer lukken.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    Ik als teken dat het klopt, 'Jij was uit 2 toch?'vraag ik nog. Straks was ze helemaal niet uit twee en dan dacht ik dat dus gewoon de heletijd. Ik keek even om me heen. Sommige tributen zaten alleen,andere zaten in groepjes en sommige met ze tweeën. Ik bekeek er een paar goed,van sommige zag je dat ze het zouden kunnen halen,bij de andere was er bijna geen kans.

    [srry als ik soms per ongeluk in de verleden tijd schrijf, dat ben ik gewend maar ik probeer er op te letten]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Alexys

    'Jep' lach ik, en haal een hand door mijn haar.
    Ik kijk rond, 'sommigen maken dus echt geen kans' mompel ik.


    El Diablo.