• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famillielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    Jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:02 ]

    LostDreamz schreef:
    Seppe

    Ik kijk naar het schouwspel wat zich voor mij afspeeld. Ik heb een plan nodig, misschien moet ik Ivy redde, ja, dat doe ik 'Zeg Damon, vraag je je niet af waarom ik volgens de spelmakers meer potentieel heb dan jij?' Hij draait zich abrubt om en kijkt me aan.


    [heb ik gedaan, ik lees altijd alles maar ik kan er geen touw mer aa nvast knopen, waar is iedereen nu?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Damon

    Ik kijk omhoog, en grijns.
    'Yo.' grijns ik, en leun tegen de boom.
    Ik kijk Carmen aan, wat moet ze..


    El Diablo.

    Ayden Jayson Bright
    Ik ga in een boom zitten en pak mijn pijl en boog die ik met moeite bij de hoorn kon veroveren. Ik was er blij mee aangezien ik er goed in was. Ik was ook erg blij met mijn 9 en ik was niet eens beroeps. Ik gaf mijn familie een goede naam. Voor de rest had ik een slaapzak en flessen water. Ik zou rustig aan doen. Mijn lichtvoetigheid kwam hier gelukkig bij van pas. Ik doe de koker voorlangs mijn lichaam en vooral niet op mijn rug. De boog in mijn handen met een pijl op de pees. Ik keek goed om me heen en schoot richting een fazant. Ik schoot door de nek en pakte het dier en knoopte hem vast aan mijn riem. na nog wat geschoten te hebben wil ik hem eigelijk gaan braden, maar dan vinden misschien beroeps me. En eerlijk waar ik had daar geen zin in. Plotseling Zie ik een jongen voor me. Ik herkende hem vaag. Volgens mij District 9 Ofzoiets. Mijn pijl en boog hield ik Ongespannen in de aanslag. 'hallo.' Zeg ik dan toch argwanend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    LostDreamz schreef:
    (...)

    [heb ik gedaan, ik lees altijd alles maar ik kan er geen touw mer aa nvast knopen, waar is iedereen nu?]

    [Ivy zit samen met Alexys en Flower in een boom, en de rest weet ik niet eigenlijk..]


    night thinking, day dreaming

    Carmen Jadelynn Hope
    hij kijkt omhoog en grijnst 'Yo.' Klinkt hij met zijn o zo leuke grijnst. Hij leunt tegen de boom. Nee mijn boom. Ik hoor hem al denken. Wat moet zij hier nou. 'Ik vroeg me af of je misschien wat water hebt en of je misschien een bondgenootschap wilt.' Zeg ik terwijl ik soepel uit de boom spring en naast hem terecht kom. Ik had dat beter niet kunnen doen aangezien ik een stuk kleiner ben als hij en ook wat smaller. Als hij mijbevoorbeeld zou knuffelen zou hij me kunnen fijndrukken en ik denk niet dat dat zo goed voor mij was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Carmen Jadelynn Hope
    hij kijkt omhoog en grijnst 'Yo.' Klinkt hij met zijn o zo leuke grijnst. Hij leunt tegen de boom. Nee mijn boom. Ik hoor hem al denken. Wat moet zij hier nou. 'Ik vroeg me af of je misschien wat water hebt en of je misschien een bondgenootschap wilt.' Zeg ik terwijl ik soepel uit de boom spring en naast hem terecht kom. Ik had dat beter niet kunnen doen aangezien ik een stuk kleiner ben als hij en ook wat smaller. Als hij mijbevoorbeeld zou knuffelen zou hij me kunnen fijndrukken en ik denk niet dat dat zo goed voor mij was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Nee, Ivy ligt op de grond, en Alexys en Flower zijn weg gegaan via de bomen...]


    El Diablo.

    Tyler

    'Ik vind het best' lach ik, en vis een van de 3 volle 2 literflessen uit mijn tas.
    'Altijd de grootste tas pakken' grijns ik. Ik kijk haar even aan, en grijns breed..


    El Diablo.

    [ HUH?! ]


    night thinking, day dreaming

    Timmons schreef:
    Flower


    Ik lach eigenaardig en doe het bij haar. ´Je hebt geluk´ Zeg ik tegen haar. Kom we gaan. en ik trek haar mee. Voordat ze iets kunenn doen trek ik haar mee in een boom.

    [dit]


    night thinking, day dreaming

    [Ja, ze kerft haar naam in je wang, en trekt daarna Alexys mee....]


    El Diablo.

    [Ik ga, ben moe en heb hoofdpijn... Bye xx]


    El Diablo.

    [Nee, ze zegt 'je hebt geluk' tegen Ivy, en trekt haar dan mee, als ik het goed lees? mja maakt ook niet uit, dan ligt ze toch gewoon op de grond]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 23:39 ]


    night thinking, day dreaming

    Carmen Jadelynn Hope
    'Ik vind het best' lacht hij en vist een volle 2liter fles uit zijn rugzak hierdoor kan ik even snel een blik op de inhoud van zijn tas werpen. Ik zag geen eten.. 'Altijd de grootste tas pakken' grijnst hij. Hij kijkt me aan en begint zachtjes te grijnzen. Ik pak de fles uit zijn hand en neem een aantal grote slokken waarna ik hem terug geef. 'Bedankt..' Zeg ik terwijl ik terug grijns. Hij kijkt me weer aan en grijnst. 'is er soms iets Damontje?' vroeg uitdagend, maar zoet tegelijkertijd. Jep ik had veel eten en ik had alsnog een grote tas maar hij een grotere bij hem zat eten, maar tot mijn geruststelling niet zoveel als bij mij. ik kijk even naar zijn wapen en dan naar hem. Een pijl en boog. Hahaa een pijl en boog daar kon hij niet goed mee om gaan. Dat kon hij ook al niet goed tijdens de trainingssessie's ik had iedereen in de gaten gehouden inclusief hem.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:04 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Andrew
    Ik kijk op als ik een halo hoor en zie een jongen met een pijl en boog in een boom zitten. 'Heey' zeg ik tegen hem en kijk even naar hem, district 3 volgens mij.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt