• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famillielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    Jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:02 ]

    Seppe

    Zie ik dat nou echt? Serieus? Een beroeps bij plantenkunde en camouflage? Ik zou bijna denken dat dat kind een stel goede hersenen heeft en met verstand na kan denken. Dat is geen goed nieuws, een beroeps met gezond verstand is erg gevaarlijk en het was één op de schaal van tien dat ze medelijden heeft met een arm meisje uit 11 wat nog nooit een zwaard heeft gezien, of zeg maar één op de honderd. Ik zucht en loop door, uiteindelijk zie ik mijn broer aan een tafeltje zitten en ik plof naast hem neer. 'Er zit modder op je gezicht', o dat ook nog, nu is die in zijn stille sarcastische bui, dan zegt 'ie niks totdat hij vond dat het tijd werd om weer eens een opmerking te maken. Waarschijnlijk dacht hij aan 3 jaar terug, over hoe zijn vrendin hier ook gezeten moest hebben. 'Jo?' vraag ik voorzichtig

    Kas

    Toch maar doen dan, of alleen gaan zitten? Ik wil in ieder geval niet zo op de drempel blijven staan, stel dat Pete me kan zien of Sam, ik ben altijd al een buitenstaander geweest maar tot nu toe heb ik me nog een beetje cool kunnen gedragen. Ik adem in en zucht, dan ga ik aan een tafeltje zitten, alleen. Misschien zou iemand wel op me af komen lopen, misschien ook niet, maar dat eerste heb ik liever howewel ik daar natuurlijk niet zelf over kan beslissen. Ik zucht, wat is het hier toch allemaal ingewikkeld, thuis had ik geen moeite te doen alsof ik er wél bijhoor, maar hier valt die dekmantel aan duigen. Misschien ligt het aan dat we al snel dood zullen gaan, misschien aan dat een sociaal leven hier niet uitmaakt. Ik denk terug aan de boetes en kijk om me heen, de meeste mensen zitten bij hun districtgenoot en natuurlijk is het mijn familie weer die gewoon bij iemand anders aanschuift. Ze noemen me Kas, ik haat die naam, het klinkt net alsof ik één of andere ego ben die andere mensen te niet doet om zijn eigen hachje te redden en misschien ben ik dat ook wel maar toch heb ik liever Halu maar dat is waarschijnlijk te veel gevraagd.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 13:28 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    spelmaker

    Zag ik dat nou echt. een meisje van districht 1 bij een van die mieterige opdrachtjes. Ik laat het maar voor gezien en kijk naar Seppe Ja ik heb geprobeerd alle namen goed uit mijn hoofd te leren. Die kijkt met open mond naar de tribuut van districht 1. Ja snap ik wel hoor.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 12:44 ]

    Alexys

    Ik laat de messen voor gezien, en kijk nog een keer naar de overlevingsdingen.
    Neh, ik ken alles al. Oma's zijn toch wel ergens handig voor. Ik zie dat ook Damon uit 4 zijn wapens laat vallen, en naar de eettafel loopt. Ik plof neer, en begin met eten..


    El Diablo.

    Seppe

    'Jo?' Waarom antwoort hij niet? 'Jo?!' Hij kijkt me aan, waarschijnlijk had hij me niet gehoord, ik heb best medelijden met hem, nu komen alle herinneringen weer boven, ik zou hem niet moeten lastig vallen maar ik kan het waarschijnlijk weer niet laten 'Jo, zou jij mij vermoorden als dat zou moeten in de arena?' En nu had ik zijn aandacht...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 12:46 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Joël Note
    Ik keek rond. Ik had me de hele tijd nog niet in beweging weten te zetten om iets te gaan doen. Drie jaar geleden had zij hier ook gezeten. Drie jaar geleden had Mali hier gezeten, wetend dat ze dood zou gaan en nu zat ik er. Ik moest mezelf inhouden om niet te gaan huilen. Als ik dat deed dan was ik het slachtoffer maar nooit had ik het moment kunnen vergeten dat die tribuut uit vier die speer door haar lichaam wierp. Ze waren toen nog maar met z'n drieën dus voor het capitool zou ik een bekend gezicht zijn. 'Jo? Zou jij mij vermoorden in de Arena als dat moest?'
    Ik keek op en zag mijn kleine (half-)zusje zitten. 'Hi Seppe,' zei ik rustig. 'Nee, ik ga liever zelf dood als dat ik jou vermoord.'
    Zoveel heb ik toch niet meer te verliezen. In 11 heb ik alleen een grote leegte, de leegte die zij had achtergelaten.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 12:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    [ @ Timons: als de spelmakers zo ge desinteresseerd zijn kennen ze de naam van een tribuut uit 11 toch niet? Weetje laat ook maar, ik denk te veel na]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Seppe

    Dat komt als een steek, arme Jo, ik weet dat hij de waarheid spreekt. En ik zal hem ook nooit kunnen vermoorden maar de manier waarop hij het zegt brengt herinneringen op aan vroeger. Tijdens de boetes zou hij mijn hand vast houden en zeggen dat hij zou zorgen dat ik de spelen niet in moest, dat hij zou zorgen dat de nachtmerries weg gingen. Dat was voor Mali.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 12:45 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jessica Jane Church
    Ik sprong overeind en rende naar de plantengedoe. Ik zag een paar tributen even opkijken toen ik langs kwam sjeezen. Ik maakte zo snel mogelijk de test met de eetbare planten. Ik deed het redelijk maar niet heel erg goed. Het ging zo dat ik mezelf wel zou kunnen redden in de arena. Ik keek rond. Knopen.


    Remember to be ridiculous.

    [LostDreamz, kan je alsjeblieft als Jo praten in je stukjes?]


    Remember to be ridiculous.

    [o, is goed hoor]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Squib schreef:
    [LostDreamz, kan je alsjeblieft als Jo praten in je stukjes?]
    )Word ik nou dom. wat betekent jo)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 12:49 ]

    [Jo is de bijnaam van Joël.]


    Remember to be ridiculous.

    [das de bijnaam van Joël]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Wie wil met Alexys of Damon praatten ;P ]


    El Diablo.

    [Andrew kan we met 1 van hun praten?]