• Zo ziet de arena eruit

    Het is net als alle andere jaren tijd voor de Hunger games. 1 tribuut uit elke districht gaat de arena in.In plaats van 2. Maar deze keer is er een kwartskwelling. Je moet een familie lid kiezen die meegaat de arena in......... Als je wint mag en zal je 1 wens doen.




    Districht 1
    Carmen Jadelynn Hope - HurtedHeart
    Famielielid

    Districht 2
    Alexys Chay Romano - Sebtana
    Austin Cole - quin98

    Districht 3
    Jessica Jane Church - Squib
    Ayden Jayson Bright - HurtedHeart

    Districht 4
    Flower adrina Drea - LovelyLonely
    Damon Tyler Degresio - Sebtana

    Districht 5
    meisje
    Kas Halusi - LostDreamz

    Districht 6
    Famillielid
    Tyler Jeremy Purple - LovelyLonely

    Districht 7
    meisje
    Familielid

    Districht 8
    Familielid
    jongen

    Districht 9
    Ivy Jule - xmelissss
    Andrew

    Districht 10
    Familielid
    Jongen

    Districht 11
    Seppe Havantis - LostDreamz
    Joël Note - squib

    Districht 12
    Familielid
    jongen



    Regels
    -2 tributen per quizlet acount. uit een ander districht en een jongen en een meisje
    -Als je niet met je tribuut praat praat je met OCC () {} []
    - Ruzie in OCC gelieve buiten de RPG uit te praten
    -16 + mag
    -Relaties mogen
    - Alleen ik maak de topics aan.





    In de arena krijg je:


    Iyvy


    1 fles vol met water en een rugzak met eten erin en een slaapzak en een mes

    Alexys



    1 fles zonder water, camoufleerspullen een tas met een slaapzak en eten en een bijl

    austin

    een half volle fles water, eten, 2 messen en jodium

    Damon

    3 flessen vol water. verbandoos, eten, slaapzak en een pijl en boog. Dit zit allemaal in 1 tas. Jij hebt de grootste tas


    Flower

    2 flessen vol water een verbandoos, camoufleerspullen, slaapzak, Parachuutje op aanvraag, 2 messen en eten.


    Tyler


    1 fles die half vol is. Een speer, eten en een slaapzak.

    Seppe7

    Een slaapzak, verbandoos en 2 bijlen


    Kas


    Een slaapzak jodium een touw en lucifers (Geen eten dus) Jij hebt de kleinste rugzak

    Jöel


    Lucifers, 3 pijltjes (Die je niet kunt hergebruiken) Om iemands bewustzijn te laten verliezen, 1 Fles met water en een slaapzak

    Ayden

    pijl en boog, 1 parachuutje op aanvraag, slaapzak en 3 flessen water

    Jessica

    Pijl en boog, 1 mes, slaapzak en 1 fles die half vol is,

    Carmen


    2 flessen die niet vol zijn, Een speer, slaapzak en eten.


    Andrew

    1 Fles half vol met water, eten, een zwaard en een verbandoos
    Het begint bij de trainingsessie's.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 14:02 ]

    [dus...]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    De spelen.
    10
    9
    8
    7
    6
    5
    4
    3
    2
    1
    0
    De gong gaat

    Damon

    Ik hoor de gong, en ik grijns. Ik had mijn blik gevestigd op de grootste rugzak, en dat zou betekenen dat ik hem zou krijgen ook. ik begon met rennen, en gris de grootste rugzak weg. Daarna kijk ik rond. Wie zou ik eens vermoorden deze keer, moet het niet saai maken door iedereen nu te vermoorden..

    Alexys

    Snel ren ik van mijn plaat, en ren naar een rugzak. Ik gris hem weg, en pak ook nog een waterfles. Helaas leeg.. Ook pak ik nog snel camoufleerspullen en grijnzend kijk ik rond..


    El Diablo.

    Austin
    Ik hoor het geluid van de gong en automatisch begin ik hard te rennen. Onder mijn weg pak ik een rugzak waar wat spullen inzitten. Daarna ren ik naar de wapens terwijl ik om me heen kijk.

    Andrew
    Mijn ogen zijn gefocust op het grote zwaard bij de hoorn. Het luide geluid van de gong Ik ren gelijk op de wapens af en gris een zwaard van het rek. Ik kijk om me heen en ren naar een rugzak terwijl ik ondertussen wat spullen meepak.

    Flower

    Als ik de gong hoor spring ik snel van mijn plaat af.. Mijn blik staat bevestigd op de groote rugzak. Maar die heeft Damon eerdeer. dus pak ik de eene grootste tas en Een paar messen. Mijn blik staat metteen gevestigd op de jongen van 1. Ik pak een mes en gooi het door zijn hart heen. Als ik een kanonschot hoor weet ik zeker dat hij dood is. Ik loop naar hem toe en pak mijn mes uit zijn hart. In mezelf zeg ik Als je dit wil winnen moet je Mensen doodmaken

    'Kanonshot' Jongen uit districht 1 dood

    Damon

    Ik kijk rond, en grijns breed.
    Ik ren naar de twee van district 7, 'hello' grijns ik.
    Ik breek de nekken van de twee en hoor de kanonschoten.

    Alexys

    Ik kijk rond, en kijk in mijn tas.
    Ah, een bijl. Ik grijns breed.
    Ik pak hem en ren naar de twee van 8.
    Ik hak snel de hoofden af, en grijns breed terwijl de kanonnen afgaan..


    El Diablo.

    Seppe

    (10, 9, 8, 7, 6, 5) ik kijk om me heen en zie een verbanddoosliggen binnen handbereik, die pak ik zoiezo, en daar ligt nog een slaapzak, die ook. (2, 1, bam) ik graai naar de verbanddoos en pak ook snel de slaapzak. Niemand let op mij en ik sprint naar voren naar 2 bijlen, niet te klein maar ook niet onhandig zwaar en groot. Ik ren snel weg van de hoorn naar een schuilplaats, ondertussen kijk ik achterom en zie Joël niet meer bij de hoorn, gelukkig.

    Kas

    O, nee, de zenuwen, wat als ik er nou te vroeg vanaf stap?! Wat moet ik nou pakken, ik vergeet alles wat ik heb bedacht! O, nee (3, 2, 1, bang) ik ren naar achteren weg van de hoorn, o maar nu heb ik niks! Ik ren een stukje terug en zie een erg klein rugzakje liggen. Ik pak hem snel maar zie een tribuut gevaarlijk dichtbij staan en ren met mijn buit weg, naar het gevaarlijke onbekende.

    [kan je een plaatje van de arena maken, anders zegt de ene grotten en de ander woestijn, niet echt handig]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    Ik pak een zwaard en zie in mijn ooghoek de jongens tribuut van district twaalf. Ik gooi gauw mijn zwaard die zijn hart doorboord. Ik grijns en trek mijn zwaard er weer uit. Gauw loop ik veder tot het meisje van district tien voor me verschijnt. In een snelle beweging snij ik haar nek door en ze valt levenloos op de grond.

    Seppe

    Terwijl ik achterom kijk zie ik de jongen uit 9 een zwaard in iemands rug gooien, zijn score was rond de 8 geloof ik maar een beroeps was hij niet. Wel uitkijken dus, die jongen kan moorden, ik slik even, als ik mij of Jo hieruit wil krijgen zal ik ook moeten moorden.

    [kan je alsjeblieft een plaatje maken, ze kan niet eeuwig blijven rennen]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Austin
    Ik weet twee messen mee te pakken en grinnik als het meisje van district vijf stoer voor me gaat staan. Ik steek mijn mes in haar keel en voel nog hoe iets scherp's in mijn arm en ik duw het mes wat veder waardoor ze langzaam door haar benen zakt en ik trek mijn mes terug.

    Kas

    Oke, ik kan nu nog wel even blijven rennen maar ik ben waarschijnlijk mijn energie al snel kwijt. En als ik klaar ben met rennen, zouden ze me vinden? De beroeps halen me makkelijk in en ze zouden lachen om mijn dood. Dus er was maar één optie: schuilen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    @Sebtana andere mensen willen waarschinlijk ook nog wat moorden. Dus niet iedereen van jou gaat dood.

    =Kanonschot= Meisje districht 7, jongen districht 8 en meisje districht 5