• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik zuchtte en ik keek hem aan. 'Je moet je gevoelens uiten, en niet opkroppen.' zei ik tegen hem, op dezelfde toon waarop hij dit gisteren tegen mij zei. Uiteindelijk liet ik hem maar met rust, als ik nu door zou blijven gaan, zou het zeker te weten ruzie worden. Ik ging een rechtop de stoel zitten, leunde met mijn hoofd tegen de bank en ik sloot mijn ogen en probeerde om aan leuke dingen te denken.

    Finn

    Ik keek even niet-begrijpend en knikte daarna. 'Uh ja, al een tijdje.' zei ik grijnzend waarna ik naar ze keek. 'Maar ik gun het jullie.' zei ik tegen hem en Quinn. 'Echt waar.' ik gunde ze het echt. Vooral Quinn omdat ze niet zo goed in haar vel zat de laatste tijd.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 0:19 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grinnik, en kijk even uit het raam.
    'Dus, waar kijk je het meest naar uit in Spanje, behalve het kans maken op een ple in Real.' lach ik..


    El Diablo.

    Quinn

    "5 uur nog...Hopelijk gaat het snel voorbij." Merkte ik glimlachend op en keek iedereen één voor één aan, op Rachel na dan. "Laten we iets doen, anders val ik in slaap uit verveling."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Dat dus,' lachte ik waarna ik even nadacht. 'Gewoon alles, denk ik.' zei ik. 'Het is gewoon lekker om weg te zijn van alles, weet je.' gaf ik toe. En natuurlijk keek het het meeste uit naar de training bij Real.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik grinnik, 'wat wil je doen dan?' lach ik.
    Ik kijk haar aan, en glimlach..


    El Diablo.

    Quinn

    "Weet ik veel," Lachte ik en steunde met mijn hoofd op zijn schouder. "Wat kan je hier doen?"
    Mijn blik gleed door het vliegtuig, maar ik wist niet meteen iets wat we konden doen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Tv kijken, op een tablet, muziek luisteren, ehh' zeg ik.
    'Veel' mompel ik..


    El Diablo.

    Quinn

    "Wat willen jullie?" Vroeg ik in het algemeen aan iedereen die in het vliegtuig zat. "Weten jullie soms iets leuks om te doen gedurende 5 uur?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik ga slapen.. Bye!]


    El Diablo.

    [Oh laat maar, me bff is wakker geworden.. Dus ik blijf ^^]


    El Diablo.

    Kurt

    Ik opende mijn ogen omdat ik het gesprek gewoon volgde. 'Nou, misschien kun je in detail vertellen hoe jullie relatie ineens onstaan is?' vroeg ik glimlachend aan Quinn waarnaar ik haar met een dromerige glimlach aan keek. 'Hoelang is dit al gaande? Ik vind jullie zó leuk samen.' zei ik gemeend. Doordat Blaine nogal chagrijnig was, had ik wel even behoefte aan iets vrolijks.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik kreeg een lichte blos op mijn wangen en keek Kurt lachend aan terwijl nadacht over de afspraak die Damon en ik hadden gemaakt over het ontstaan van onze relatie.
    "In Starbucks," Glimlachte ik en nam Damon bij de hand.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grijns, en pak een flesje water uit het koelvak naast de stoel.
    Ik neem wat slokken, en kijk naar Quinn en Kurt..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik zag hoe er een lichte blos ontstond op Quinns wangen en glimlachte. Ik kon zo zien hoe leuk ze hem vond. 'Ik ben blij voor je, Q.' zei ik gemeend. 'Echt waar, je verdient het.' zei ik. Daarna liet ik mijn ogen op Damon vallen. 'Maak haar gelukkig.' zei ik met een speelse glimlach op mijn gezicht.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Zullen we anders die 5 uur skippen ;P ]


    El Diablo.