• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    (Ik moet eten, kom zo terug!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik stond uiteindelijk maar op en keek Alex aan.
    'Alsjeblieft, ga gewoon weg en laat ons met rust.' zei ik tegen hem.

    Finn

    'Wat?' vroeg ik verbaasd. Ik keek terug naar het strand en ik zag die Alex dreigend voor ze staan. 'Rach, blijf hier.' mompelde ik. Straks werd hij agressief en deed hij Rachel nog iets aan. Ik liep met snelle passen naar het groepje toe en ging voor Kurt en Blaine staan. 'Donder op, Alex.' siste ik boos naar hem. 'Ik meen het één vinger naar Blaine of Kurt en je hebt een probleem.' zei ik boos.

    [Smakelijk!]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 19:50 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Great, tuurlijk blijf ik niet een beetje toe kijken. Dankzij mij was hij zo tegen Kurt bezig. Op een iets rustiger tempo zwom ik tot waar ik kon lopen en ik liep het laatste stuk. Eindelijk naderde ik het groepje en ging ik naast Finn staan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Grey:
    Ik begin spottend te lachen.
    'Blijkbaar kunnen die mietjes het zelf niet aan en vragen ze hun loser vrienden om het voor zich op te nemen.' zeg ik.
    'Luister vriend, ik doe wat ik wil en je hebt het maar te accepteren.
    Of wil je dat jou liefje een vuist in haar buik krijg? dacht het niet he?'
    zeg ik.


    Music is my life

    Rachel
    Ik kijk woedend naar Alex. Wat een eikel "jij doet zo omdat jij het niet kunt aanzien dat jij geen vrienden hebt die iets om je geven en wij dat wel hebben daarom doe jij zo tegen ons" snauw ik boos naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik ging beschermend voor Rachel staan en keek hem aan. 'Je dreigt zelf om een zwanger meisje te slaan en je noemt hun mietjes?' vroeg ik lachend. 'Jezus, hoe ver zak je dan, Alex?' vroeg ik boos.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Finn schoof beschermd voor me en lachte hem uit en daarfna werd hij boos. Ja ik kon merken dat hij echt al van zijn dochtertje hield. Ik wou mezelf niet in gevaar brengen maar na wat ik Kurt en Blaine had aangedaan moest ik hun gewoon helpen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Grey:
    'jij doet zo omdat jij het niet kunt aanzien dat jij geen vrienden hebt die iets om je geven en wij dat wel hebben daarom doe jij zo tegen ons' snauwt berry.
    'Die gays? Als vrienden?
    Nee dank je, ik val op meiden.'grijns ik.
    'Mensen moet het gewoon niet in mijn gezicht wrijven als ze homo zijn.
    Ik kan daar niet tegen. Ze vragen alleen om aandacht.
    Alleen maar die houding van ''kijk mij nou, ik ben homo'' schreew ik terug.
    ''hou je bek finn, of ik doe het echt!''


    Music is my life

    Kurt

    'Waar maak jij zo'n probleem van?' schreeuwde ik boos terug naar Alex, geen idee waar dat ineens vandaan kwam. 'Als je het niet kan aanzien, draai je dan om! Kijk de andere kant op maar val ons niet lastig!' riep ik waarnaar ik hem aan keek. 'Als je jezelf eens zo zou horen zou je bijna zelf denken dat je zelf uit de kast moet komen!'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik voel me bijna te staan trillen "Laat hun verdomme gewoon gelukkig zijn, kan jou het schelen dat het twee jongens zijn, kijk er dan gewoon niet naar als je er zogenaamd tegen kunt. Je bent er waarschijnlijk zelf een en bent bang en jaloers op ze. En toevallig zijn die twee jongens wel de liefste van de wereld vriendloze gek" schreeuw ik boos terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik ga ook staan net als Kurt en ik doe snel mijn shirt aan. Ik zie dat Finn beschermend voor ons staan en evenlater Rachel. Ik wordt gelijk bezorgd dalijk doet hij Rachel iets aan. Ik pak Rachels schouders en duw haar zachtjes naast Kurt. 'Sorry, Lieverd. Ik wil niet dat er iets met je gebeurd' zeg ik bezorgd en ga naast Finn staan, zodat we beiden beschermend voor Kurt en Rachel staan en kijk Alex aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alex Grey:

    Ik zie ineens een waas voor mijn ogen.
    Ik weet niet meer wat ik nu doe.
    Ik tril van woede en wil hem op zijn bek rammen.
    Maar die twee staan ervoor en ik heb geen zin in ruzie met hun allebei.
    'Jullie gaan eraan!' roep ik naar Kurt en Rachel.
    'Wacht maar als jullie alleen zijn!' bedreig ik ze waarna ik woedend weg loop.
    Dat hadden ze niet moeten zeggen.


    Music is my life

    Finn

    'Die gozer spoort echt niet.' zei ik terwijl ik hem na keek. 'Serieus, hij heeft echt een probleem.' zei ik. Zo'n iemand heeft hulp nodig, hoe agressief hij was. Maar mooi niet dat hij Rachel en Kurt iets aan ging doen.

    Kurt

    Ik voelde tranen in mijn ogen ontstaan uit angst, wat had die Alex toch tegen ons? We deden toch niets verkeerd? Ik werd echt helemaal gek van dit beet op mijn lip. Ik voelde mijn ademhaling iets versnellen uit angst en ging voorzichtig weer zitten op de handdoek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "eikel" siste ik hem na. Waarschijnlijk hoorde hij dat toch niet. Ik ging naast kurt zitten en sloeg een arm om hem heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kijk bezorgd naar Finn. 'Vanaf nu moeten we Kurt en Rachel gaan beschermen, dat spreekt voor zich, maar vooral voor alex' zeg ik bezorgd en kijk naar Kurt. Ik zie Kurt op het handdoek zitten en hoorde zijn ademhaling iets versnellen. Ik ga gelijk voor Kurt hurken en hou zijn schouders teder vast. 'Kurt, er zal niets met jou gebeuren' zeg ik gemeend. 'Ik ben bij jou en niemand en vooral hij niet raakt jou aan. Ik bescherm je en ik laat je niet alleen' zeg ik, waarnaar ik hem aan kijk.


    One Who Travels A Higher Path.