• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Kurt

    Ik verschoot van kleur, en kreeg de neiging om mezelf voor mijn hoofd te slaan. Niet handig, kurt. Ik voelde dat hij mijn onderrug streelde, en hij keek mij diep aan. Hij plaatste zachtjes zijn lippen in mijn nek en gaf me zachtjes kusjes daar. Ik begon het al een stuk warmer te krijgen in het koude water en gaf me over aan hem. Ongemerkt deed ik zelfs mijn kin iets omhoog zodat hij er beter bij kon en sloot ik mijn ogen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik druk nog steeds zachte kusjes in zijn nek en nu bijt ik af en toe zachtjes in zijn huid. Ik voelde tegen mijn lippen aan, dat zijn huid iets warmer is geworden en ik vermoedde dat hij er van genoot. Met mijn ene hand ondersteunde ik bij zijn kont en de andere gleed naar zijn onderbuik en streelde ik daar zachtjes. Ik kon hem makkelijk vasthouden, omdat in water de mensen lichter waren, dan op het land.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Opeens krijg ik een sms, het is van Pepe.
    Dude! Waar ben je! De training is begonnen! lees ik.
    'Shit.' zeg ik zacht, en sta op.
    'Training is begonnen' zeg ik snel tegen Quinn, en geef haar nog snel een kus.
    Ik ren naar mijn auto, en rij naar het strand.
    Ik wist dat Finn daar was.
    Ik zie hem al snel, en ren erheen.
    'Finn.. Training.. is.. begonnen' zeg ik buiten adem..


    El Diablo.

    Finn

    Ik schrok op en ging meteen recht staan. Snel trok ik mijn shirt aan. Automatisch sprintte ik achter Damon aan naar zijn auto toe. 'Fuck, zijn we te laat?' vroeg ik geschrokken aan hem.

    Kurt

    Ik voelde dat nu mijn onderbuik streelde en genoot er van, ik opende half mijn ogen en ik keek naar hem door mijn wimpers heen. Met mijn vingers tekende ik figuurtjes op zijn borst en vervolgens streelde ik zijn gespierde buik. Hij hield mij gemakkelijk vast zo in het water en ik genoot nog altijd van zijn lippen in zijn nek.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 22:31 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    'een halfuur' mompel ik, en rij weg.
    Op naar het Real Madrid stadion..


    El Diablo.

    Finn

    'Godver,' mompelde ik licht in paniek. Nu kon ik het vast en zeker wel vergeten. Maar ik moest alsnog gewoon mijn best doen. We kwamen aan bij het stadion en ik keek mijn ogen uit. Het was zo groot. Damon parkeerde zijn auto en ik stapte al snel uit en wachtte tot hij ook uitstapte omdat ik de weg niet wist door die enorme stadion.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kreeg kippenvel, doordat hij mijn buik streelde en genoot er van. Ik verplaats mijn lippen naar zijn sleutelbeen en geef daar kusjes. Mijn hand die zijn onderbuik streelde gleed binnen in zijn zwembroek en ik streel zijn geslachtsdeel zachtjes. Met mijn andere hand die op zijn kont lag, kneep ik er zachtjes in.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik rende naar de kleedkamers, en trok snel het Real Madrid Tenue aan.
    Ik deed snel mijn schoenen aan, en rende het veld op. Gevolgd door Finn.
    'Sorry, was vergeten dat vandaag al de trainingen waren.' zeg ik snel, en begin met trainen..


    El Diablo.

    Kurt

    Hij verplaatste zijn lippen naar mijn sleutelbeen en gaf daar kusjes. Ineens ging zijn hand die mijn onderbuik streelde naar binnen in mijn zwembroek en streelde mijn geslachtsdeel zachtjes. Ik verbeet een kreun en mijn ogen schoten open. Zijn andere hand kneep zachtjes in mijn kont en weer moest ik een kreun verbijten. 'Blaine.. We zijn in het openbaar. Straks zien ze ons.' herinnerde ik hem zachtjes en hees.

    Finn

    Aan de ene kant vond ik het leuk dat de trainingen nu waren, maar aan de andere kant had ik me liever iets voorbereid. Ik stelde me snel voor en nam aan dat Pepe of Fabio de coach al hadden ingelicht dat ik mee zou trainen en deed mee.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Damon

    Ik begin maar met hooghouden van de bal, en doe ondertussen wat trucjes.
    Ik kijk kort naar Finn. Als hij word toegelaten doet hij meteen mee met la liga..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    'Kan me geen reet schelen, Kurt. Ik wil je hier en nu' zeg ik hard en verlangend en kijk hem diep aan. Ik haal mijn hand uit zijn zwembroek, waarnaar ik redelijk hard met mijn onderlichaam tegen te zijne aan kom, waardoor ik zachtjes kreun. Ik zoen hem harsttochtelijk op zijn lippen en bijt zachtjes zijn onderlip. Ik wou hem en ik snakte zo erg naar hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik zag dat Damon begon met hooghouden en dat hij een paar trucjes deed met de bal. Ik besloot uiteindelijk maar om mijn aanvallende tactiek te oefenen. Ik pakte een bal en ging er behendig mee om. Het was een tijd geleden dat ik had gevoetbald, maar ik had het zeker niet verleerd.

    Kurt

    Hij haalde zijn hand uit mijn zwembroek en drukte redelijk hard met zijn onderlichaam tegen de mijne aan. Waardoor er een kriebelig gevoel in mijn onderbuik ontstond. Hij zoende me hartstochtelijk op mijn lippen en beet zachtjes op mijn onderlip. Ik maakte me voorzichtig los van hem en keek hem aan. 'Blaine, Nee.. Dit kan echt niet.' zei ik zacht en ik keek even om me heen. 'Wat denk je wat er gaat gebeuren als een gast zoals Alex ons straks ziet?' vroeg ik een beetje bangig aan hem. Ik had geen zin in nog meer problemen met zulke jongens. En daarbij kon iedereen ons straks zien, zelfs Rachel..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik ga slapen. Tot morgen en slaap lekker! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik keek even naar Finn, en lach.
    Opeens komt de coach naar me toe, en neemt me mee naar de bank.
    Na een paar minuten loop ik grijnzend naar Finn. 'Raad eens wie een eigen tenu krijgt.' grijns ik..


    El Diablo.

    Finn

    Ik bleef even stil om Damon's woorden tot me door te laten dringen en keek hem vol verbazing aan. Er verscheen ongemerkt een glimlach op mijn gezicht. 'Meen je dat?' vroeg ik ontdaan aan hem.

    [Welterusten!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.