• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Finn

    'We laten ze geen seconde meer alleen.' zei ik tegen Blaine zodat hij het hoorde. Ik keek naar Kurt die bang was en daarna naar Rachel en ik trok haar bij me op schoot en wreef ook over haar rug. 'Er gebeurt jullie niks, echt niet.' zei ik geruststellend tegen hun allebei.

    Kurt

    Ik knikte en wreef de tranen van mijn gezicht. Waarom gebeurt dit nu weer? We waren nu niet eens op school en weer gebeurde dit. Konden ze me nooit met rust laten? Ik voelde dat ik rilde probeerde mijn ademhaling weer regelmatig te krijgen. Blaine was bij mij, maar wat als hij Blaine iets doet? Ik sloeg mijn armen uiteindelijk om Blaine zodat hij dicht bij me was, dat stelde me gerust.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte maar, ik was eerder bang dat ze Kurt iets aan zouden doen. "gaat het Kurt?" vraag ik bezorgd en kijk hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [bye]

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 20:37 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik voelde hoe hij zijn armen om mij heen slaat en ik doe hetzelfde. Ik ging zitten, waarnaar ik Kurt op mijn schoot trekt. Ik kijk naar Finn. 'Ik zweer je, als hij wat doet tegen hun. Ik breek al zijn botten' zeg ik toch redelijk boos en wrijf over Kurt's rug heen om hem te gerusstellen. 'Kurt, ik beloof je, er gebeurt niets met mij. Ik bescherm je en er gebeurt ook niets met jou, begrepen?' vraag ik fluisterend aan Kurt en hou hem dicht tegen me aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alex Grey:

    Ik zwerf ergens door de stad en mijn woede is omgeslagen naar verdriet
    ik voel me rot ellendig omdat ik weet dat ze gelijk hebben
    daarom word ik steeds agressief en boos
    ik kan de waarheid niet onder ogen zien
    ik accepteer mijzelf niet
    en dan zie ik een waas voor mijn ogen
    en weet ik niet meer wat ik doe of zeg..


    Music is my life

    Finn

    'Geloof me, Blaine. Ik ben maar al te blij om je mee te helpen.' zei ik ook redelijk boos. Wat bezielt zo'n iemand toch? Nu heeft hij Rachel en Kurt, maar met name Kurt overstuur gemaakt omdat hij daar zin in had? Het kon me gewoon zo boos maken.

    Kurt

    'J-ja,' antwoordde ik stotterend tegen Rachel waarnaar Blaine ook ging zitten en me op schoot trok. Vanwege zijn woorden begon ik rustiger te worden en ademde ik al wat kalmer. 'Blaine,' zei ik zacht. 'Blijf alsjeblieft uit zijn buurt,' zei ik met trillende stem. Straks gingen ze naar hem toe om wraak te nemen of zo. Mijn ogen schoten deze keer ook lichtelijk in paniek naar Finn toe. 'Alsjeblieft.' zei ik weer.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt, rustig, alsjeblieft' zeg ik bezorgd en laat hem naar me kijken. Ik druk mijn lippen teder op de zijne om hem zo meer gerustellend te krijgen en zoen hem liefdevol. 'Ik blijf uit zijn buurt, net als Finn' zeg ik omdat ik zag dat Kurt ook naar Finn keek. Ik kijk zelf ook naar Finn, doelend dat hij ook uit zijn buurt moest blijven. 'Ik doe pas wat, als hij je aanraakt of dreigend voor je staat. Dan pas sla ik' zeg ik kalm, maar van binnen kook ik van woede. Hoe haalt hij het in zijn hoofd, ik zweer je, als hij Rachel of Kurt iets aan doet. Is hij er geweest. Hij denkt dat hij mij aan kan, maar dat was niet zo. Ik heb wel meerdere keren iemand geslagen, maar dat zei ik maar niet tegen Kurt, anders zou hij nog meer zorgen maken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik knikte omdat ik Blaines blik begreep. Maar ik zag hoe hij kookte van woede net zoals ik. 'Maak je geen zorgen, Kurt. Blaffende honden bijten niet.' zei ik tegen hem waarna ik Rachel over haar rug wreef en zuchtte. Ook al was ik daar niet zo zeker van, Bij Alex, hij had namelijk agressieve buien.

    Kurt

    Ik knikte en liet mijn ingehouden lucht vrij en kuste Blaine liefdevol, omdat dat mijn echt gerust stelde. 'Zullen we het niet meer over hem hebben?' vroeg ik. Mijn stem klonk nog half trillend, maar ik probeerde de angst weg te drukken. Ik wilde niet de hele tijd bang zijn, maar plezier hebben. 'We laat niet onze vakantie verpesten door hem. Zullen we zwemmen?' vroeg ik terwijl ik met trillende handen de knoopjes van mijn blouse probeerde los te maken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Nee, is goed' zeg ik en kijk Kurt aan, waarnaar ik even naar Finn kijk. Ik glimlachte daarna, omdat hij wou zwemmen. Ik zie dat hij trillend de knoopjes van zijn blouse los maakt, wat half lukt. Teder leg ik mijn hand op zijn handen en kijk hem lief aan. 'Moet ik je daarmee helpen' fluister ik zwoel in zijn oor, dat hij het alleen hoort. Voorzichtig maak ik alles los en doe het bij hem uit, vervolgens doe ik zijn schoenen en sokken uit en geef hem dan een kus op zijn wang. Ik sta op met Kurt in mijn armen en kijk Finn glimlachend aan, doelend dat ik Kurt in het water dump en loop met Kurt richting de zee.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ondanks alles moest ik toch weer lachen om Kurt en Blaine en keek ze lachend naar. Daarna trok ik Rachel half op me, zodat ze met haar hoofd op mijn borst kon liggen en ging ik liggen op een handdoek, en genoot ik van de zon.

    Kurt

    Ik glimlachte alweer omdat hij mijn blouse had uitgetrokken, mijn schoenen en sokken had uitgedaan en me optilde. Ik hield Blaine stevig vast, met mijn armen om zijn hals geklemd en keek hem aan. 'Is het koud water?' vroeg ik een beetje achterdochtig aan hem. Ik keek naar het blauwe water en daarna weer lachend naar hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik gaf wijs geen antwoordt op hem en ik kom bij de zee. Ik kijk glimlachend naar hem, waarnaar een speelse grijns op mijn gezicht komt. 'Het spijt me, Kurt' met die woorden gooi ik Kurt in het water en proest het uit van het lachen. Ik haal een hand door mijn haar en ik ga zelf ook in het water. Ik zwem naar Kurt toe, waar ik hem in gegooid heb.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik werd nog achterdochtiger omdat hij geen antwoord gaf op mijn vraag en ineens kreeg hij een speelse grijns op zijn gezicht.. Oh nee, ik ken die blik.. Ik schrok me rot toen hij me in het water gooide en meteen ging ik kopje onder. Toen ik weer boven kwam was hij alweer bij me. 'Dat was niet leuk!' zei ik toch wel lachend waarnaar ik hem nat spetterde. Na een tijdje stopte ik streek ik mijn doorweekte haar naar achteren zodat ik beter kon zien en keek ik hem lachend aan. Hij kon soms toch zo ''gemeen'' zijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik begin te lachen, omdat hij spetterde tegen me en gelukkig stopte hij daarna. Ik laat mijn handen naar zijn kont gaan en til hem op, waardoor zijn benen om mijn middel sloeg en ik hem teder vast hield. Ik zoen hem harsttochtelijk op zijn lippen en hield hem dicht tegen me aan. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik zachtjes en keek hem diep aan. Ik streel teder zijn wang en kijk hem lief aan. 'Ik vond het wel leuk' zeg ik met een speelse grijns.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik hield mijn benen stevig om zijn middel geklemd en genoot van onze zoen. daarna keek ik hem verliefd aan. 'Ik ook van jou, Blaine.' zei ik gemeend. Hij streelde teder mijn wang en keek me vervolgens lief aan. 'Ik vond het wel leuk.' zei hij met een speelse grijns waarna ik mijn hoofd schudde en lachte. 'Jij vindt het altijd leuk om mij te plagen, maar ooit zal ik je wel terug krijgen.' zei ik lachend waarna ik nadacht. 'Ik weet alleen nog niet hoe.' mompelde ik er zachtjes eraan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Je verraad jezelf' zeg ik zachtjes tegen hem en kijk hem lief aan. 'Nu weet ik dat je me terug gaat pakken, dus nu ga ik op mijn hoede zijn' zeg ik lachend en streel zijn onderrug. Ik kijk hem diep aan, waarnaar ik zachtjes mijn lippen in zijn nek plaats en zachte kusjes geef. Ik wist dat hij dat lekker vond en bleef doorgaan.


    One Who Travels A Higher Path.