• Dit krijg ik nu om de haverklap, op elke link die ik aanklik hier.:/


    Overigens ligt het niet echt aan m'n beveiliging, want het gebeurd ook nog als ik hem uitzet, laptop opnieuw opstart, etc.

    Voor iedereen die steeds om Rutger roept, calm your asses. Hij heeft zijn vakantie hard nodig voor de dagen die komen als hij terug is en alle shit weer op mag lossen van de afgelopen weken. Theres plenty of a mess. :Y)

    Sjiriki zei op 7 juli 2012 - 11:46
    De meldig is uit te zetten. Bij firefox moet je daarvoor bovenaan naar tools gaan, vervolgens naar options, security en dan "blokkeer geraporteerde aanvalssites" of iets in die trant (heb engelse firefox)
    ^ Listen to your wise elderlings, little dolls.

    En dan ook nog:
    Alleen Google denkt dat er malware op quizlet zou zijn en zoals ik al heb uitgelegd ligt dat aan de plaatjes/reclame. Google zelf zegt ook dat Quizlet zelf GEEN Malware host.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:23 ]


    Til hug og blod.

    Het is wel verdacht dat het precies na die crashdinges is gebeurd. Misschien heeft het een link met elkaar? Hoe dan ook, ik vind het vet irritant.


    26 - 02 - '16

    Deze meldingen zijn al vaker gebeurd, alleen nu geeft google het telkens aan, omdat bij hun laatste bezoek het tegenkwamen. Dat staat ook in de details van de melding zelf:

    Heeft deze site malware gehost?
    Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

    Hoe is dit gebeurd?
    In bepaalde gevallen kunnen derde partijen schadelijke code toevoegen aan legitieme sites, waardoor wij dit waarschuwingsbericht weergeven.


    Oftewel, google zelf is helemaal veilig. Alleen kan het zijn dat bepaalde plaatjes/reclames slecht zijn. Het heeft gewoon te maken waar deze dingen opstaan. Die webserver is dan niet helemaal veilig, maar dat heeft verder geen effect op Q zelf.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 19:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het ook al de hele dag, echt vervelend..O_O

    Ik ben dan echt de hele tijd van; 'Flacking internet, ik kom elke dag op Quizlet open het gewoon.'

    Echt om stress van te krijgen...--'


    The artist is the kid that survived.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Oftewel, google zelf is helemaal veilig. Alleen kan het zijn dat bepaalde plaatjes/reclames slecht zijn. Het heeft gewoon te maken waar deze dingen opstaan. Die webserver is dan niet helemaal veilig, maar dat heeft verder geen effect op Q zelf.

    (Ja, ik doe ICT)
    Ik geloof je hoor, ik vind het alleen ontzettend irritant dat ik het telkens krijg als ik een nieuwe link open die naar een pagina op quizlet verwijst. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hmmm, ik had het vanochtend nog niet. Maar nu heb ik het ook bij Google Chrome.

    ik krijg de hele tijd zn melding dat er fouten ofz. zijn bij quizlet echt irrietant

    Mensen: Schrijf jullie posten gewoon via Word, dan komt alles goed ;p Bespaart een hoop frustratie als je te veel hebt geschreven en weer opnieuw moet beginnen. Maar ik heb het dus ook o.O

    I have it too, it's annoying as fuck. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat heb ik dus ook met chrome, elke keer als ik een nieuw quizlet tablad open. "WAARSCHUWING! ER IS MALWARE GEDETECTEERD!" elke keer weer. Echt ontzettend vervelend!


    You were born original, don't die as a copy.

    Dit begint toch extreem te worden. Ik kreeg vier meldingen voor ik uiteindelijk op de site kon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Dit begint toch extreem te worden. Ik kreeg vier meldingen voor ik uiteindelijk op de site kon.


    Rutger moet er nu wel echt wat aan gaan doen ..


    To infinity and beyond •

    Ik heb het ook op m'n mac, dus het gebeurt niet alleen met Windows of zo. En dit is nu al 4 dagen dat ik niet meer via mijn pc op Quizlet geraak, ik weet niet als ik dit wel aankan. (krul)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mensen, voor de zoveelste keer, Rutger is op vakantie en komt pas zondag/maandag terug! De hele tijd zeggen dat hij er nu iets aan moet doen, gaat dus niet helpen, want hij kán momenteel niks doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik heb het ook, maar alleen op chrome. Niet op firefox, safari en explorer..


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    maar, ik klik gewoon telkens op 'toch doorgaan', het is alleen irritant omdat het de hele tijd komt.


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?