• Dit krijg ik nu om de haverklap, op elke link die ik aanklik hier.:/


    Overigens ligt het niet echt aan m'n beveiliging, want het gebeurd ook nog als ik hem uitzet, laptop opnieuw opstart, etc.

    Voor iedereen die steeds om Rutger roept, calm your asses. Hij heeft zijn vakantie hard nodig voor de dagen die komen als hij terug is en alle shit weer op mag lossen van de afgelopen weken. Theres plenty of a mess. :Y)

    Sjiriki zei op 7 juli 2012 - 11:46
    De meldig is uit te zetten. Bij firefox moet je daarvoor bovenaan naar tools gaan, vervolgens naar options, security en dan "blokkeer geraporteerde aanvalssites" of iets in die trant (heb engelse firefox)
    ^ Listen to your wise elderlings, little dolls.

    En dan ook nog:
    Alleen Google denkt dat er malware op quizlet zou zijn en zoals ik al heb uitgelegd ligt dat aan de plaatjes/reclame. Google zelf zegt ook dat Quizlet zelf GEEN Malware host.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:23 ]


    Til hug og blod.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahahahaha. Ik blijf toch gewoon lekker Chrome gebruiken. Het is sneller, werkt fijner en is veiliger. IE is gewoon een crap browser.


    Pff, en er zijn zoveel mensen die nog een ouwe variant van IE gebruiken!

    http://www.ie6countdown.com/


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Pff, en er zijn zoveel mensen die nog een ouwe variant van IE gebruiken!

    http://www.ie6countdown.com/


    Ik gebruik Firefox, Chrome is enkele keren gecrasht en doet ontiegelijk sloom. Dus. En Internet Explorer laat vet veel dingen door, meh.


    26 - 02 - '16

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Pff, en er zijn zoveel mensen die nog een ouwe variant van IE gebruiken!

    http://www.ie6countdown.com/

    Wat slecht zeg D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vertrouw het toch niet.. Als Google zoiets zegt, zal er toch ietsvan waarheid in zitten. Ik krijg het wel alleen maar op mijn laptop en niet om mijn iPad of iPhone. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden, want ik vind het toch vreemd en ga nu nog niet echt meer op Quizlet komen dan...


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    iheartgomez schreef:
    Ik vertrouw het toch niet.. Als Google zoiets zegt, zal er toch ietsvan waarheid in zitten. Ik krijg het wel alleen maar op mijn laptop en niet om mijn iPad of iPhone. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden, want ik vind het toch vreemd en ga nu nog niet echt meer op Quizlet komen dan...

    *Facepalm*
    DarkSavior schreef:
    Hier het bewijs dat er helemaal niks is met quizlet:
    Klik

    Alleen Google denkt dat er malware op quizlet zou zijn en zoals ik al heb uitgelegd ligt dat aan de plaatjes/reclame. Google zelf zegt ook dat Quizlet zelf GEEN Malware host.

    P.s. kan dit ook in de beginpost worden gezet? Dat bespaart heel veel reacties.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)

    Dankje dat ik het niet hoefde te herhalen. ALLEEN google wint deze website verdacht, geen enkele andere website/virus scanner vind dat.
    En natuurlijk zie je dat niet op je iPad en iPhone, die gebruiken een andere webbrowser. En je ziet het wel op Chrome, omdat dat van Google is -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dankje dat ik het niet hoefde te herhalen. ALLEEN google wint deze website verdacht, geen enkele andere website/virus scanner vind dat.
    En natuurlijk zie je dat niet op je iPad en iPhone, die gebruiken een andere webbrowser. En je ziet het wel op Chrome, omdat dat van Google is -.-

    Hahaha, geen dank.
    Het is een beetje irritant aan het worden dat mensen niet lezen voordat ze iets posten --'


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dankje dat ik het niet hoefde te herhalen. ALLEEN google wint deze website verdacht, geen enkele andere website/virus scanner vind dat.
    En natuurlijk zie je dat niet op je iPad en iPhone, die gebruiken een andere webbrowser. En je ziet het wel op Chrome, omdat dat van Google is -.-


    Waarom zegt firefox het dan ook? Firefox is niet van google. En het is geen melding van google bij firefox: Het is een melding van de ingebouwde beveiliging van firefox zelf. Bij het vragen om uitleg word je ook doorverwezen naar de site van firefox.


    quidquid excusatio prandium pro

    Aragog schreef:
    (...)
    Hahaha, geen dank.
    Het is een beetje irritant aan het worden dat mensen niet lezen voordat ze iets posten --'

    Totally agree. Of dat ze reageren terwijl het antwoord allang gegeven is -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Waarom zegt firefox het dan ook? Firefox is niet van google. En het is geen melding van google bij firefox: Het is een melding van de ingebouwde beveiliging van firefox zelf. Bij het vragen om uitleg word je ook doorverwezen naar de site van firefox.

    Het kan zijn dat ze data halen uit de databank van Google. Volgens geen enkele andere online databank/virus scanner is Q gevaarlijk.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 12:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb er nog geen last van gehad...


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    heb ze nog niet gezien:8


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Misschien ook handig om in de beginpost te zetten dat dit vooral optreed bij Google Chrome, Firefox en Safari (Als ik me niet vergis.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En hoe zet je dat af bij Chrome?
    Elke keer ik op Quizlet kom moet ik klikken op 'toch doorgaan'. :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    En hoe zet je dat af bij Chrome?
    Elke keer ik op Quizlet kom moet ik klikken op 'toch doorgaan'. :/


    Wss op min of meer dezelfde manier?


    quidquid excusatio prandium pro