• Dit krijg ik nu om de haverklap, op elke link die ik aanklik hier.:/


    Overigens ligt het niet echt aan m'n beveiliging, want het gebeurd ook nog als ik hem uitzet, laptop opnieuw opstart, etc.

    Voor iedereen die steeds om Rutger roept, calm your asses. Hij heeft zijn vakantie hard nodig voor de dagen die komen als hij terug is en alle shit weer op mag lossen van de afgelopen weken. Theres plenty of a mess. :Y)

    Sjiriki zei op 7 juli 2012 - 11:46
    De meldig is uit te zetten. Bij firefox moet je daarvoor bovenaan naar tools gaan, vervolgens naar options, security en dan "blokkeer geraporteerde aanvalssites" of iets in die trant (heb engelse firefox)
    ^ Listen to your wise elderlings, little dolls.

    En dan ook nog:
    Alleen Google denkt dat er malware op quizlet zou zijn en zoals ik al heb uitgelegd ligt dat aan de plaatjes/reclame. Google zelf zegt ook dat Quizlet zelf GEEN Malware host.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:23 ]


    Til hug og blod.

    Jezus, gun Rutger toch ook eens een vakantie. Hij kan ook niet altijd thuiszitten om Quizlet te verbeteren en alle zever op te lossen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ja de site is 4 keer in 90 dagen gemeld en er is iets mis aan de site.

    De perfecte oplossing:

    Schrijf je hoofdstukken gewoon in Word, wees niet te benauwd om op 'Doorgaan en negeer deze waarschuwing' te klikken, een muisklik ga je toch niet dood van en Rutger geniet van zijn vakantie, komt terug en waarschijnlijk hebben we na een paar dagen gewoon nergens last van ^^

    Ik heb er zelf gelukkig geen last van. Heb gewoon nog internet explorer. Maar op chrome en firefx doet ie het ook niet. En bij een vriendin van mij.
    Maar ik zal haar zeggen dat ze gewoon op het doorgaan knopje moet klikken.


    Stenenlikker

    Jullie weten toch dat je die melding kan uitzetten?


    quidquid excusatio prandium pro

    Op Mozilla heb ik daar bijna geen last van. Google Chrome doet de laatste tijd bij mij erg irritant - en niet alleen vanwege de waarschuwing - en daarom zit ik hier dus op Mozilla :')
    Maar oké, ik klaag er niet over. Moet ik een waarschuwing krijgen, negeer ik dat, punt.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Stiekem vind ik het wel grappig hoe iedereen schijnheilig braaf gaat doen als er net een mod aan het woord geweest is en precies de opmerking van de mod gaat herhalen.

    Maar goed, OT: ik heb het ook.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 17:57 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bleach schreef:
    Krijg ik ook steeds :/


    Winter is coming.

    3 Keer achter elkaar moeten klikken. Dacht dat ik er niet meer zou geraken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136692

    had ik ook al een topic over ;( Irritant hè

    ik heb precies het zelfde... >.<


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ja, heb ik ook last van. Niet alleen via Google Chrome maar ook via Apple Safari....

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:36 ]


    Don't find love. Let love find you.

    ik heb het als ik op quizlet ga, op firefox, chrome, explorer. alles.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    xTOMMOUGHS schreef:
    Ja, heb ik ook last van. Niet alleen via Google Chrome maar ook via Apple Safari....


    To infinity and beyond •

    Kaien schreef:
    Dat had ik net met Chrome... Heel de tijd..


    Alleen maar tranen van geluk