• Dit krijg ik nu om de haverklap, op elke link die ik aanklik hier.:/


    Overigens ligt het niet echt aan m'n beveiliging, want het gebeurd ook nog als ik hem uitzet, laptop opnieuw opstart, etc.

    Voor iedereen die steeds om Rutger roept, calm your asses. Hij heeft zijn vakantie hard nodig voor de dagen die komen als hij terug is en alle shit weer op mag lossen van de afgelopen weken. Theres plenty of a mess. :Y)

    Sjiriki zei op 7 juli 2012 - 11:46
    De meldig is uit te zetten. Bij firefox moet je daarvoor bovenaan naar tools gaan, vervolgens naar options, security en dan "blokkeer geraporteerde aanvalssites" of iets in die trant (heb engelse firefox)
    ^ Listen to your wise elderlings, little dolls.

    En dan ook nog:
    Alleen Google denkt dat er malware op quizlet zou zijn en zoals ik al heb uitgelegd ligt dat aan de plaatjes/reclame. Google zelf zegt ook dat Quizlet zelf GEEN Malware host.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:23 ]


    Til hug og blod.

    Yoda schreef:
    Mensen, voor de zoveelste keer, Rutger is op vakantie en komt pas zondag/maandag terug! De hele tijd zeggen dat hij er nu iets aan moet doen, gaat dus niet helpen, want hij kán momenteel niks doen.
    Oh dat bedoelde ik ook niet hoor, ik weet dat hij sinds de eersten ofzo op vakantie is, ik wou gewoon zeggen, dat ik nog meer meldingen kreeg dan in het begin en dat ik dat gewoon raar vond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    jaaa, ram vervelend ik moet steeds op 'toch verder gaan naar deze site' klikken. begint me echt te irriteren --'


    Swag,♥ Van Inge(L)


    groter
    :/
    Bij google zoekresultaten heb je wel eens een link van Q, right? Nou, als ik er op klik, krijg je dit.
    En onder de URL staat 'Deze site kan schade toebrengen aan uw computer.'

    Het begint echt irritant te worden, al zijn het alleen maar de plaatjes.. *sigh*

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 11:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Die melding komt door Firefox, niet door Quizlet. "Deze waarschuwing negeren" doet genoeg :3


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    Die melding komt door Firefox, niet door Quizlet. "Deze waarschuwing negeren" doet genoeg :3

    Het is op meerdere browsers.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Voorlopig moeten we gewoon rustig wachten totdat Rutger er wat aandoet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, dat had ik ook voor. Kwam net terug van mijn vakantie, dus ik was al helemaal paniek en in de veronderstelling dat Q verdwenen zou zijn terwijl ik weg was, maar dat bleek gelukkig toch niet zo (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Had ik ook. Ik heb vandaag gewoon geklikt op 'toch doorgaan'.
    Zeg, als mijn laptop crasht heb ik een goei excuus om een nieuwe te kopen. Deze is toch al bejaard en alles is opgeslagen op een stick. Verwijder hier al mijn foto's en no problem. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Opera geeft niet zo'n melding bij mij, maar safari bij mij wel.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:04 ]

    Ik krijg het via Safari en Google Chrome, maar via internet explorer heb ik nergens last van..


    Geen reclame, please.

    RAGS schreef:
    Ik krijg het via Safari en Google Chrome, maar via internet explorer heb ik nergens last van..


    Because IE doesn't give a fuck what you get up to. 8D
    We just have to wait patiently until Rutger gets back. We won't die of this.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hier het bewijs dat er helemaal niks is met quizlet:
    Klik

    Alleen Google denkt dat er malware op quizlet zou zijn en zoals ik al heb uitgelegd ligt dat aan de plaatjes/reclame. Google zelf zegt ook dat Quizlet zelf GEEN Malware host.

    P.s. kan dit ook in de beginpost worden gezet? Dat bespaart heel veel reacties.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beginpost aangepast op verzoek.


    Til hug og blod.

    Escritura schreef:
    (...)

    Because IE doesn't give a fuck what you get up to. 8D
    We just have to wait patiently until Rutger gets back. We won't die of this.




    While Firefox and Chrome duke it out to decide who's the best web browser, and while they try to keep your computer safe from virusses, what doe IE do?

    That's right! IE is sitting there and eating glue like a TARD!


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)



    While Firefox and Chrome duke it out to decide who's the best web browser, and while they try to keep your computer safe from virusses, what doe IE do?

    That's right! IE is sitting there and eating glue like a TARD!

    Hahahahaha. Ik blijf toch gewoon lekker Chrome gebruiken. Het is sneller, werkt fijner en is veiliger. IE is gewoon een crap browser.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.