• Dit krijg ik nu om de haverklap, op elke link die ik aanklik hier.:/


    Overigens ligt het niet echt aan m'n beveiliging, want het gebeurd ook nog als ik hem uitzet, laptop opnieuw opstart, etc.

    Voor iedereen die steeds om Rutger roept, calm your asses. Hij heeft zijn vakantie hard nodig voor de dagen die komen als hij terug is en alle shit weer op mag lossen van de afgelopen weken. Theres plenty of a mess. :Y)

    Sjiriki zei op 7 juli 2012 - 11:46
    De meldig is uit te zetten. Bij firefox moet je daarvoor bovenaan naar tools gaan, vervolgens naar options, security en dan "blokkeer geraporteerde aanvalssites" of iets in die trant (heb engelse firefox)
    ^ Listen to your wise elderlings, little dolls.

    En dan ook nog:
    Alleen Google denkt dat er malware op quizlet zou zijn en zoals ik al heb uitgelegd ligt dat aan de plaatjes/reclame. Google zelf zegt ook dat Quizlet zelf GEEN Malware host.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:23 ]


    Til hug og blod.

    Ik heb het net ook voor de eerste keer gehad. Ik moest een prive bericht lezen anders was ik niet doorgegaan hoor. Er stond iets over een hacker. Dus dan ga ik meestal niet verder. Gelukkig heb ik een broer die ictnerd is dus die kan bijna alles oplossen :). Daarom ben ik verder gegaan, anders had ik het niet gedaan...


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Hahah, ik was echt net zo bezig met een hoofdstuk aan te passen en op te slaan, ineens BAM, dat gebeuren van Malware. Ik ook van wtf is dit nou weer. Was helemaal bang geworden dat t helemaal schadelijk was etc. durfde niet meer op Q. Haha, toen vroeg ik aan zo'n vriend van me op fb die ook op Q. zit wat dat was, want hij is een soort van genie xd. En hij zei dat hij de source code van Q. en forums op Q. had nagekeken en zag nergens iets wat schadelijk kon zijn :p en hij vertelde me dat dat inderdaad door allerlei plaatjes kwam die van websites afgehaald werden die wel malware bevatten, maar dat die plaatjes zelf niet schadelijk zijn.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Audacity schreef:
    IE ftw! 8D
    Weet iemand of opera het ook nog normaal doet?
    Geen idee, op een Mac heb je er in ieder geval geen last van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had het met Safari.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Fondue schreef:
    Ik had het met Safari.


    Het is vet irritant (cat)
    Hé, bij Chrome heb ik het niet ;o.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Errin schreef:
    (...)Geen idee, op een Mac heb je er in ieder geval geen last van.

    Ik heb een Mac & ik heb het ook...


    DrieNovemberTweeduizendentwaalf <3

    Ik had het bij Safari, Firefox, en nu op mijn eigen pc met Chrome en Internet Explorer.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Fairies schreef:
    (...)
    Ik heb een Mac & ik heb het ook...
    Ik moest het even testen op mijn zus haar pc. Ik kreeg geen melding als ik een link opende die verwees naar een pagina op quizlet. Dus zij had het op dat moment niet en het was op Safari. Naja vreemde boel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Daarnet had ik dat ook. Tis de eerste keer dat ik dat tegenkom. Vervelend ding.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ahern schreef:
    Had'k net ook, ik dacht al dat er iets met mijn pc was...


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Heb het ook op Chrome. Internet Explorer lukt wel.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Heb even Chrome gedownload op m'n Mac, en daar doet ie' het wel. Maar hij is verdomd langzaam, terwijl de andere sites niet langzaam zijn. Ik weet niet water met Q is, maar Rutger moet snel kijken.

    Edit: te vroeg gejuicht, het is nu ook bij Chrome.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:56 ]


    To infinity and beyond •

    ik heb deze melding ook wel eens. ik heb nog een aanval gehad ofzo x) ( maar dat zie je niet altijd =x) dus, maar ik denk dat er hier plaatjes ofzo staan die van niet veilige sites. ik heb het random, laatst had ik het bij de hoofd pagina, later toen ik mijn eigen profiel opende en toen weer xtje van iemand anders... nja rutger mag het oplossen :')

    Ik heb het bij Chrome, maar ik heb het alleen als ik een nieuw hoofdstukje wil lezen.
    Voor de rest gebeurt er niks..


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik heb Chrome en hij doet het constant, ik raak er enkel nog op als ik klik op het ding dat zegt dat ik het aanvaard en weet dat het gevaar kan betekenen voor mijn computer ofzoiets toch. Maar vanmorgen had ik het ook op de laptop en daar hebben we geen Chrome, dus ik denk dat het over het algemeen is. Achja het raakt wel opgelost. Elke site, server, etc flipt soms wel eens.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 13:19 ]


    Tears are words the heart can't say.