• Ja echt, dus om 09:00 uur gingen die tickets in de verkoop, Nederland en België. Ik woon in België, dus ik ga voor die tickets. 08:45 roept mijn moeder me op en zegt dat het zo laat was, maar ik dacht 09:15 te hebben verstaan. Ik spring op, val bijna flauw (je weet wel met te snel opstaan) sprint de trap af en glij uit op mijn sokken. Super veel pijn aan mijn kont, benen en armen maar toch gewoon doorgegaan. Kom ik in de keuken waar de laptop stond, ga ik er snel achter zitten om nog tickets te kunnen krijgen is het pas 08:50. Oké, rustig aan Selina. Je hebt tijd je moet je alleen nog aanmelden op die site. Blijft die klote site steeds hangen, error dit error dat. Eindelijk aangemeld om 2 minuten voor 9. Steeds de pagina refreshen tot 9 uur en toen BOEM. Ik was als 1 van de eerste binnen en had alles super snel ingevuld, tot bij het betalings gedeelte. ALLEEN FUCKING VISA & MASTERCARD. Mijn moeder heeft alleen een bankkaart. En eerst ging overschrijving wel maar daar was gisteren zo'n update op de site geplaatst dat - dat niet meer ging. En iedereen zei tegen mij (op zo'n Facebook pagina): "Ja dat gaat met bankkaart." Maar goed, ik kon wel janken. Ik heel de tijd naar mijn scherm gestaard en toen maar het venster weg geklikt. Ik naar die van Nederland gegaan, maar dan moest ik mijn oma bellen voor haar kaart en dat wil ik gewoon niet.

    Nu zit ik hier dus zonder kaartjes, terwijl ik echt super graag naar zijn concert wil. Ik ga kijken of ik misschien iets vind op Kapaza of zo, maar die personen zijn alleen maar uit op geld dus waarschijnlijk gaan ze veel geld er voor vragen. En als iemand een extra kaartje heeft, België/Nederland, ik ben geïnteresseerd. Ook nog sorry voor de typfouten, nogal snel getypt.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:19 ]

    Aw ik ken het gevoel. (no_chears)
    Dat is echt balen.
    Ik hoop voor je dat je nog aan kaartjes kan komen.

    Nuh. Dat on-line tickets kopen vreet je helemaal op D: 'k Wilde eens voor Coldplay tickets bestellen, stond in de wachtlijst, was ik aan de beurt, word ik eruit gekickt o__o Maar balen voor jou :/ Hoop dat je alsnog ergens een kaartje weet te bemachtigen, voor een redelijke prijs.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lang leve marktplaats of een andere site :'D.
    Mja, ze vragen inderdaad meer geld voor zo'n kaartje dan, het is maar wat je er voor over hebt. ;D
    Succes met het vinden van een kaartje, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Balen, hopelijk vindt je er alsnog eentje!


    Love is louder.

    Ah dat vind ik heel spijtig voor je.
    Ik heb dat niet echt aangezien ik niet naar zo'n grote bands/artiesten luister, meestal zijn concerten waar ik heen ga zelfs niet uitverkocht. Heel erg sneu.
    Hou zeker de Joepie, Belgische pagina's op Facebook en radiozenders in de gaten, want die geven vaak tickets weg. (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 10:38 ]

    Dat is mega balen :c
    Ik ging vorig jaar kaartjes kopen voor SMTOWN Parijs en dat ging via livenation. Ik had eerst geoefend hoe het zou moeten, omdat de kaartverkoop voor de andere datum binnen een kwartier was uitverkocht en de site tussendoor ook nog crashte. En ik gebruikte m'n opa's creditcard, want hij was de enige in de buurt met een creditcard.

    Ik had meerdere tabs open gezet en stond bij alles in de wachtrij en toen... crashte de site. Toen heb ik er weer twee open gezet; goodies en normale tickets. Toen kwam ik er bij normale door, maar waren er geen mooie plaatsen meer :c Maar bij de goodies tickets, kwam ik er wel door en had ik VIP plaatsen :] (het een-na-beste zitvak) Maar de goodies tickets waren wel duurder of course. Achja, we hadden goede plekken :9~
    Het scheen in 10 minuten uitverkocht te zijn ._.


    Tip dus; eerst oefenen op de site om te kijken hoe het gaat en waarmee je moet betalen. Klik gewoon een random concert aan en koop er kaartjes voor tot de laatste stap waarbij je het echt moet betalen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 11:02 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Awh wat balen. Know the feeling ergens. Ik wou eens ticketjes voor Rise Against en omdat ik naar Pukkelpop was gegaan, had ik 10 EUR korting. Was de site eerst overbelast en toen ik een half uurtje later keek, was het uitverkocht. Ik zou het wel voor je willen bestellen, maar ik ken je niet, dus kan ik je op dat vlak ook niet helemaal vertrouwen. En ik heb voor je op de site van de fnac en frs gekeken en daar kan je ze jammer genoeg ook niet kopen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is een mastercard niet een bankkaart? Bij ons wel in ieder geval.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Is een mastercard niet een bankkaart? Bij ons wel in ieder geval.
    Mastercard is een credit card, zij heeft vast een maestrokaart, dat zijn de gewone bankkaarten.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 11:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb net nog tickets gekocht voor België, dus het is zeker nog niet te laat ^^. Natuurlijk, hoe langer je wacht, hoe slechter de plaatsen worden...
    Succes nog!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb gehoord dat die in Nederland nog niet zijn uit verkocht dus je kan voor die van Nederland nog wel een kaartje krijgen en het was op het nieuws.


    Physics is awesome

    Same problem over here, wij hebben een MasterCard maar ik heb geen ene flauw idee hoe dat ding werkt en hij zegt steeds dat het niet lukt en shit. En op het einde dacht ik gewoon van: dude, fuck this shit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het was 10 voor 10 en een aantal minuten later ineens 2 voor 9? :S Hoe dan ook, jammer, volgende keer beter. Wel raar dat ze dat niet goed aangaven van te voren :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Het was 10 voor 10 en een aantal minuten later ineens 2 voor 9? :S Hoe dan ook, jammer, volgende keer beter. Wel raar dat ze dat niet goed aangaven van te voren :S


    Ik denk dat ze 8:50 bedoelde. (:

    Anyway, dat is inderdaad erg rot. Ik hoop voor je dat je toch nog ergens kaartjes kunt vinden.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 14:14 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Op deze site kun je nog steeds kaartjes kopen voor het concert in nederland
    http://www.eventim.nl/justin-bieber-kaarten.html?affiliate=ENL&doc=artistPages%2Ftickets&fun=artist&action=tickets&erid=524906#ticketsLink
    Ik zit in vak A c:
    xx