• Dit krijg ik nu om de haverklap, op elke link die ik aanklik hier.:/


    Overigens ligt het niet echt aan m'n beveiliging, want het gebeurd ook nog als ik hem uitzet, laptop opnieuw opstart, etc.

    Voor iedereen die steeds om Rutger roept, calm your asses. Hij heeft zijn vakantie hard nodig voor de dagen die komen als hij terug is en alle shit weer op mag lossen van de afgelopen weken. Theres plenty of a mess. :Y)

    Sjiriki zei op 7 juli 2012 - 11:46
    De meldig is uit te zetten. Bij firefox moet je daarvoor bovenaan naar tools gaan, vervolgens naar options, security en dan "blokkeer geraporteerde aanvalssites" of iets in die trant (heb engelse firefox)
    ^ Listen to your wise elderlings, little dolls.

    En dan ook nog:
    Alleen Google denkt dat er malware op quizlet zou zijn en zoals ik al heb uitgelegd ligt dat aan de plaatjes/reclame. Google zelf zegt ook dat Quizlet zelf GEEN Malware host.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:23 ]


    Til hug og blod.

    Dat heb ik nog niet meegemaakt.
    Alleen wel dat er malware is aangetroffen, toen kon ik eerst ook niet op de site.

    Melonpan schreef:
    (...)
    Een website wordt niet voor niets geblokkeerd.

    Onzin.

    Impressie schreef:
    Bij mij geeft het ook sinds gister aan dat het Malware bevat. Moet ik me zorgen maken? xd

    Nee, moet je niet. Zoals ik nu al weet ik hoevaak heb uitgelegd komt dit doordat bepaalde plaatjes op verkeerde webservers zijn gehost waardoor google deze website ook ziet als een slechet site.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Impressie schreef:
    Bij mij geeft het ook sinds gister aan dat het Malware bevat. Moet ik me zorgen maken? xd


    Jup. Dit zijn waarschuwingen van google en firefox. Ze kunnen waarschuwen omdat de site gehackt is, maar het zou als ik het goed lees ook kunnen dat de hacker malware heeft toegevoegd aan de site die je downloadt als je quizlet bezoekt.

    Hadden we maar een tweede administrator op het op te lossen! Als het een ijslander was was er nog lekker er taart ook :9~


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat deed die van mij ook, weird.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Dat had ik ook sinds daarnet voor de eerste keer. Het is echt super vervelend.


    People change, memory's don't.

    DarkSavior schreef:
    Onzin.


    En waarom zou dat onzin zijn? Als ik een website blokkeer dan heb ik daar een reden voor, zoals bij facebook, die heb ik op privacy redenen geblokkeerd en hier wordt quizlet overduidelijk als ´verdachte´ site aangezien, dat is de reden van de blokkade. Dat de blokkade onterecht kan zijn is een ander verhaal.

    Ja ik ook :'DD


    Olive

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, moet je niet. Zoals ik nu al weet ik hoevaak heb uitgelegd komt dit doordat bepaalde plaatjes op verkeerde webservers zijn gehost waardoor google deze website ook ziet als een slechet site.


    Hmm, zou kunnen denk ik, ja ;p

    Jup. Dit zijn waarschuwingen van google en firefox. Ze kunnen waarschuwen omdat de site gehackt is, maar het zou als ik het goed lees ook kunnen dat de hacker malware heeft toegevoegd aan de site die je downloadt als je quizlet bezoekt.

    Hadden we maar een tweede administrator op het op te lossen! Als het een ijslander was was er nog lekker er taart ook


    Hmm, dus halen we nu allemaal virussen of hackers binnen op onze computers? I'm a noob. ;D


    You are beautiful, you are love.

    Bleach schreef:
    Krijg ik ook steeds :/


    effort never betrays you

    Assassin schreef:
    Nee. :'D En dan nog zeggen dat IE slecht is haha. Nu falen jullie en ik niet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    zonet de eerste keer gehad...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Heb het daar net ook gehad de eerste keer.
    Als Rutger er is moet hij het meteen na kijken hoor.
    Maak me er een beetje zorgen om.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb het vandaag ook voor het eerst, ik kan dus helemaal niet op quizlet via google chrome, omdat er malware is gevonden op deze site. Schadelijke softwae ofzo, een waarschuwing dat de site misschien gehackt is. Ik hoop dat het niks schadelijks is...


    A mind is like a parachute, it only functions when open - Frank Zappa

    WMagicTwins schreef:
    Ik heb het vandaag ook voor het eerst, ik kan dus helemaal niet op quizlet via google chrome, omdat er malware is gevonden op deze site. Schadelijke softwae ofzo, een waarschuwing dat de site misschien gehackt is. Ik hoop dat het niks schadelijks is...


    Ja die waarschuwingen krijg ik ook steeds
    als ik op Quizlet wil komen. Ik hoop het ook anders
    moeten we ons zorgen gaan maken.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    IE ftw! 8D
    Weet iemand of opera het ook nog normaal doet?


    i put the fun in funeral