• whahaha.. raad ins..
    Ik ben door een zwerver uitgescholden.

    Ik zat in stad met een vriendin, toen zag ik een zweverr:D. wauw.
    en hij praatte in zichzelf, tenminste dat dacht ik.
    nee, hij had tgn mij. hij stond me in het duits uitteschelden:D.

    Ik weet hoe hij heet... KARL
    serieus^^

    ... Gezellig. (cat)

    Is mij ook al eens gebeurt(cat)


    All I wanna do is lose control

    Freaky.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Haha

    Ik werd laatst door een zwerver genaamd Koos Zakloos aangesproken. Hij wou van mij geld, omdat hij zelfs niks had. Nou ik gaf hem lekker niks, want hij had een bierbuik van hier naar tokio :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij is het

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 11:39 ]

    jewaitzelluf schreef:

    Hij is het

    Waarom staat er politie bij hem?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    DarkSavior schreef:
    Ik werd laatst door een zwerver genaamd Koos Zakloos aangesproken. Hij wou van mij geld, omdat hij zelfs niks had. Nou ik gaf hem lekker niks, want hij had een bierbuik van hier naar tokio :W

    Ja, zwervers zijn altijd raar. Geld vragen omdat ze arm zijn, maar ondertussen wel een gigantische bierbuik hebben of dronken zijn


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Sacrifices schreef:
    ... Gezellig. (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Waarom staat er politie bij hem?



     HENGELO - De politie heeft gisteren een website over zwerver Karl uit de lucht gehaald. De zwerver met de grijze baard, die regelmatig met een bakfiets door het Hengelose centrum rijdt, is inmiddels een bekende verschijning in Hengelo. Maar door zijn opvallende uiterlijk gebeurt het ook regelmatig dat Karl wordt gepest door scholieren.

    Er was op het station een gast, die was niet helemaal lekker, en toen ik en m'n zusje daar op het bankje gingen zitten om te wachten op de trein begon hij "God, later wil ik ook een Gooise meid zijn. Alles kunnen kopen. Ja, bij hen draait het alleen maar om het uiterlijk. Dan zou ik ook plastische chirurgie doen." en toen ging 'ie staan en op zijn knieën zitten en vervolgens begon hij te lullen over Michael Jackson. Ik en m'n zusje zijn helemaal niet Goois, dus dat was het leukste ervan. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    jewaitzelluf schreef:
    (...)


     HENGELO - De politie heeft gisteren een website over zwerver Karl uit de lucht gehaald. De zwerver met de grijze baard, die regelmatig met een bakfiets door het Hengelose centrum rijdt, is inmiddels een bekende verschijning in Hengelo. Maar door zijn opvallende uiterlijk gebeurt het ook regelmatig dat Karl wordt gepest door scholieren.

    Ahah, dat verklaart een hoop


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    crescendo schreef:
    Er was op het station een gast, die was niet helemaal lekker, en toen ik en m'n zusje daar op het bankje gingen zitten om te wachten op de trein begon hij "God, later wil ik ook een Gooise meid zijn. Alles kunnen kopen. Ja, bij hen draait het alleen maar om het uiterlijk. Dan zou ik ook plastische chirurgie doen." en toen ging 'ie staan en op zijn knieën zitten en vervolgens begon hij te lullen over Michael Jackson. Ik en m'n zusje zijn helemaal niet Goois, dus dat was het leukste ervan. (:


    HAHAHAHHAHHAHAHAHA

    Ik heb em vandaag ook weer eens gezien

    Oké, ten eerste. Iedereen zou hier om lachen - als iemand al met zo'n opmerking komt van, 'Daar lach je toch niet om!?'

    Ik zat bij de bushalte, toen er een man voorbij fietste die mekkerde als een schaap. Waarom? Hij is schizofreen. Maar, echt. Dat was werkelijk zó hilarisch.


    "I shut my eyes in order to see.'