• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *ben ik nu de enige die dit best wel onhandig vind dat ze opeens op het campus wonen.??*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik zal zo de kamerindeling doorgeven.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Féline Aimee Harrison.

    Terwijl hij glimlachend mijn hand aanneemt, ga ik met mijn losse hand door mijn overige haar wat niet vast is gespeld. "Brandon" Stelt hij op zijn beurt voor.Iets wat me meteen al opvalt is dat hij erg vrolijk is, maar ik vraag me af of hij dat altijd is. "Dans jij ook bij modern?" Vraagt hij, waarna hij mijn hand loslaat en me blij aankijkt. Ik knik even en glimlach zwakjes. "Ja, ja dat klopt. Modern voor mij" Zeg ik met diezelfde zwakke glimlach.

    Wesley Dylan Marshall.

    Nadat ik mijn auto heb dichtgedaan, haal ik mijn koffer uit de achterbak van mijn auto en zet ze op de grond. Een extra tas met gummiberen haal ik van de passagiersstoel af. Als ik alle benodigdheden uit de auto heb gehaald, zet ik hem op slot en loop ik met mijn spullen naar binnen. Binnen een paar minuten heb ik de jongenszaal al gevonden en pleur mijn spullen op een random bed. In tegen stelling tot mijn andere spullen, stop ik mijn tas met gummiberen onder het bed, maar voordat ik dat doe haal ik er eentje uit en maak ik het kleine zakje open. Ik besluit om mijn spullen even alleen te laten en door de gangen lopend te genieten van mijn gummiberen. Blijkbaar liep er iemand zo erg in gedachte de gang door dat ze mij niet in de gaten had en recht tegen me aanloopt. "Oh eh, sorry," Verontschuldigt ze zich stamelend. "Het maakt niet uit. Iedereen heeft ooit wel eens tegen iemand opgelopen, right?" Zeg ik en schenk even een warme glimlach naar haar. Ze lijkt wat ouder dan de andere hier, dus waarschijnlijk is het een lerares. Maar zo oud ziet ze er nou ook weer niet uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MoccaSins schreef:
    *ben ik nu de enige die dit best wel onhandig vind dat ze opeens op het campus wonen.??*


    Zo je tussen haakjes willen praten? Zie de regels^^.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *Dit is toch tussen haakjes..?? maar ik slaap liever alleen dan opeens samen met iemand*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    xheart schreef:
    [Ik zal zo de kamerindeling doorgeven.]


    [Je kunt ze beter op een gezamelijke zaal laten slapen. Jongens zaal en meiden zaal. Heb je het gedoe van de indeling niet ;)]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    MoccaSins schreef:
    *ben ik nu de enige die dit best wel onhandig vind dat ze opeens op het campus wonen.??*


    {Nu kunnen ze tenminste elke seconde met iemand praten en hoef je niet te wachten:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {En de leraren zaal dan neem ik aan? En mogen ze in het weekend gewoon naar hun appartementen?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    {Nu kunnen ze tenminste elke seconde met iemand praten en hoef je niet te wachten:)}


    [Inderdaad. En de RPG loopt minder snel dood. Anders heb je alleen de lessen en dat is de RPG. Nu kun je ook tussendoor iedereen tegenkomen enzo]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Demi1309 schreef:
    {En de leraren zaal dan neem ik aan? En mogen ze in het weekend gewoon naar hun appartementen?}


    [haha, en lerarenzaal >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    {Kunnen we anders niet doen dat de meisjes leerlingen allemaal bij elkaar slapen in een zaal, jongens allemaal bij elkaar en dan de leraren in een bijgebouw met allemaal een eigen kamer?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brandon Jason Jefferson
    Ze knikt en glimlacht. Nou ja, glimlachen kon ik het niet noemen, het was meer een lachje voor eigen bestwil. 'Ja, ja dat klopt. Modern voor mij.' antwoord ze uiteindelijk. 'Dan zijn we klasgenoten,' begin ik, 'Was jij net ook bij de les? Ik heb je helemaal niet gezien!' Ik bijt beschaamd op mijn lip. Altijd als ik niet zo goed wist wat ik moest zeggen, wat ik moest doen of als ik me ergens voor schaamde, beet ik op mijn lip. Iets wat waarschijnlijk heel lelijk was, maar ik deed het altijd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Pfff.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Natalya Winter Crawford
    'Het maakt niet uit. Iedereen heeft ooit wel eens tegen iemand opgelopen, right?' glimlacht de jongen.
    'Dat is waar,' grinnik ik.
    Een jongen kan je hem eigenlijk niet noemen. Eerder een jongeman, maar dat klikt weer zo ouderwets. Wat ik wel zeker weet is dat hij jonger is als mij, hoewel het waarschijnlijk niet zoveel scheelt en hij zeker 20 centimeter groter is. Ik neem hem even in me op, misschien kan ik er zo achter komen welke stijl hij doet. Modern valt sowieso af, ik heb hem tenminste niet gezien.
    'Hmmm, doe je hiphop?' gok ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    {Oké, als iedereen gewoon verder post met het idee dat ie slaapt op de campus:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne