• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater
    Jongensslaapzaal. Voor de meisjes is alles wat blauw is roze en voor de leraren is het gewoon wit.


    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Féline Aimee Harrison.

    De lessen modern waren voorbij, dus loop ik de gang op, terwijl ik een flink aantal slokken uit mijn waterfles drink. "Hey" Hoor ik ergens vandaan komen. Ik draai de dop vast op mijn fles, waarna ik me omdraai naar waar de stem vandaan kwam. "Hee," begroet ik een jongen glimlachend en wanneer ik merk dat hij me onderzoekend aankijk, besluit ik hetzelfde te doen. "Féline" Stel ik mezelf glimlachend voor, nadat ik naar hem toe ben gelopen en beleefd mijn hand naar voren heb gestoken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xIbiMalik schreef:
    [Ik volg deze hele RPG nu al niet meer. Kunnen we niet bij het volgende topic op 1 en hetzelfde tijdstip beginnen en gewoon niet zoveel posten om half 3 's nachts bijvoorbeeld?]


    [Same here en goed idee. En ook niet ineens tijdsprongen van 4/5 uur maken aub.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Vraag voor tijdsprongen éérst toestemming aan Chinouk -xheart- of mij. En trek niet zomaar je eigen pad.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brandon Jason Jefferson
    'Hee' zegt ze glimlachend en ze loopt naar me toe. 'Féline' stelt ze zichzelf voor en ze steekt beleefd haar hand naar me uit. Ik neem glimlachend haar hand aan. 'Brandon' stel ik mezelf vrolijk voor. Ik was nooit in een slechte bui, ik was altijd wel vrolijk, zo was ik van kleins af aan geweest had mijn moeder me vertelt. 'Dans jij ook bij modern?' vraag ik daarna als ik haar hand los laat en haar blij aankijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {Oke, dan zit Amy nu aan haar middageten.}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Natalya Winter Crawford
    De les was redelijk gegaan. Er zijn een paar die echt een aanleg voor dansen hebben maar sommige kunnen helaas beter gelijk naar huis gaan en dansen gewoon als een hobby houden.
    Ik zeg Beck gedag en loop dan het lokaal uit. Het is erg handig dat hij af en toe kan helpen in de lessen. Vooral als er een routine met meerdere mensen gedaan moet worden, dan kan hij de ene helft helpen en ik de andere helft. Terwijl ik door de gangen loop denk ik alvast na over de les van morgen. Dan gaan ze bezig met de moeilijkere onderdelen van de routine zoals de lift. Aan het synchroon dansen moet ook nog behoorlijk gewerkt worden. Ik zit zo in gedachten verzonken dat ik niet aan het opletten ben met waar ik loop en tegen iemand op bots. 'Oh eh, sorry,' verontschuldig ik me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    *Ik wacht wel tot het gewoon avond is*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {Ja, ik ga nu toch eventjes weg. Dus als ik terug kom is het waarschijnlijk al wat later:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    *Ok c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {En laat maar ik ben weer terug}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Iedereen overnacht nu op de campus!
    Zo hoeft niet iedereen naar huis.

    Dankje Saar! <3


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    *De leraren ook../?*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    {Oké. Dan doe ik wel dat Amy haar spullen gaat inpakken om terug naar de campus te gaan}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik zucht en zet mijn soep op het aanrecht. Ik zucht en zie dat ik een sms'je heb. Ik open het. Ik frons mijn wenkbrauwen en haal dan mijn schouders op. Dan ga ik toch naar de campus? Ik loop mijn slaapkamer in en pak mijn spullen bij elkaar. Ik zucht en kijk om me heen. Dan is dat eten voor de weekenden. Ik bijt op mijn lip en kijk of ik alles heb gepakt. Dan pak ik mijn autosleutels en loop naar mijn auto. Ik rijd weer terug naar de campus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Slapen ze alleen of zitten ze met iemand?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne