• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik grijns even waarna ik een stukje verder loop waar we kunnen liggen in het water, ik leg Aedan neer waarna ik op hem ga liggen, ik zoen hem eerst in zijn nek waarna ik langzaam over zijn borst zoen, als ik bij zijn tepel ben lik ik er eerst heel eventjes aan en zoen dan weer terug omhoog om Aedan op zijn lippen weer te zoenen.

    Aedan
    Ik kreun gesmoord. De zon was onder en wij lagen uit de lichtkring dus niemand kon ons zien, toch mochten we niet te luid worden.
    Ik laat mijn handen over zijn borstkas glijden en onze tongen spelen opnieuw een vurig spel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik laat mijn hand over zijn lichaam glijden, mijn andere hand laat ik door zijn haar gaan. We lagen toch in de duisternis dus nu kon alles wat we wilde doen, de hand die over zijn lichaam gaat laat ik op zijn heup rusten terwijl onze tongen een vurig spel speelde.

    Aedan
    Mijn handen streelden over zijn hele lichaam en ik onthield ieder klein detail. Terwijl mijn ene hand over zijn wang streek, kneep ik met de andere zachtjes in zijn kont.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik laat mijn hand die op zijn heup ligt langzaam naar het midden glijden waarna ik er mee begin te spelen, ik blijf Aedan zelf zoenen waarna ik hem met mijn andere hand stevig door zijn haren ga. Ik genoot van elk moment, elke zoen, elk kneepje, alles wat we nu aan het doen waren, ik genoot er van.

    Aedan
    Mijn adem stokt in mijn keel en ik sluit genietend mijn ogen.
    "Oh, god, Wayne." zucht ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach even waarna ik weer in zijn nek ga zoenen, hier en daar liet ik een zuigzoen achter en soms beet ik zachtjes.
    Ik laat de hand die door zijn haren gaat naar zijn kont zakken waarna ik er zachtjes in knijp.

    Aedan
    Ik kon enkele kleine kreuntjes niet tegenhouden.
    Plots draai de rollen om zodat ik nu bovenop zit. Ik knoop zijn broek los en gooi die ook op het strand.
    "Nu staan we wat meer quitte." grijns ik, waarna ik mijn lippen weer hevig op de zijne drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik wil het stuk van Zero en Aedan gewoon niet meer verder lezen -ril-
    duss, iemand vrijwilliger om met Pace te praten/dansen?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    { Hahahah xD Ik laat Kyra wel met je dansen :P }

    Kyra

    Als ik genoeg gezeten heb sta ik op, hij was gaan dansen, waarom ook niet. Ik stap op hem af en begin ook te dansen. Ik kijk hem even aan en glimlachte even 'Wil je battele?' vraag ik dan aan hem.

    {Ik heb Alex nog?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Pace Saade
    "Klinkt interessant", zei ik. "Hey Amy, heb je water voorzien?" riep ik naar Amy met een kleine wenkbrauwwiebel erachteraan. Ze zou wel snappen wat ik bedoelde. Alleen hoopte ik wel dat ik de vloer niet zou verpesten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Price
    "En hoe zou ik dat moeten regelen? Sorry, hoor, maar ik had niet de tijd om een douche te installeren. Misschien heb je geluk en begint het te regenen."
    Ik schud lachend mijn hoofd en dans verder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik kijk even naar hem en begin dan te grijnzen, hij wilde zekker in de battle water gebruiken. Gelukkig was ik van alles al gewend en kon ik op elke move wel een aanpassing vinden, daar ging het altijd om in battles.
    'Ach, jammer dan, geen water' zeg ik met een glimlachje.

    Pace Saade
    "Zonder water gaat ook wel", zei ik glimlachend terug. Ik had genoeg sterke punten, ook al dat de 'douches' nog steeds de beste waren. Ik zou het wel oplossen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe