• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan
    Ik kijk hem boos aan.
    "Ja, ja. Lach maar. Als jij eens bijna verdronken was in de zee zou je hier niet zo zitten grinniken."
    Maar ik kan niet lang kwaad op hem blijven, aangezien ik me aan hem vastklampte voor wat troost.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik glimlach even als ik zijn ogen volgt 'Dus het is je familie geworden...' zeg ik, iets in mijn stem was anders, droevig, ik keek naar de zee waar ik Wayne met Aedan zag watertrappelen. Wayne was de enige echte familie die ik nog had.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach even 'Maar toen was ik niet in de buurt, nu ben ik er wel' en kijk hem even aan 'Deze keer zal je niet zo snel verdrinken zonder dat ik met je mee ga' en zoen hem even op zijn lippen.

    Pace Saade
    Ik hoorde een droevige ondertoon in haar stem, maar besloot er niet verder op in te gaan. Ik besloot dan maar om "De beste die ik me kan voorstellen", te zeggen. Zonder dat ik het besefte, begon ik te glimlachen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aedan
    "Ik heb liever dat we allebei niet verdrinken." glimlach ik. Ik zoen hem ook en tik met mijn tong tegen zijn lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik glimlach even 'Je kan geen betere familie wensen lijkt mij' zeg ik dan tegen dr, ik drink het laatste beetje water uit mijn fles 'Ik denk dat ze dit ook wel nodig hebben even, deze afleiding. Die wedstrijden zijn niet niks' zeg ik dan, mijn stem was ineens heel serieus.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach even en beantwoord zijn tong met de mijne, als de tongzoen voorbij is laat ik een van mijn handen naar beneden glijden waarna ik hem op zijn kont laat blijven. Dit moment was het mooiste wat ik ooit mee had gemaakt.

    Pace Saade
    "Dat kan ik geloven, maar ik denk dat wij iets hebben wat ons anders maakt dan andere crews en dat is wat ons sterker maakt in wat we doen", zei ik. Je hoorde meteen aan mijn stem dat ik serieus was. Ik wist hoe hard het er aan toe kon gaan bij wedstrijden. Ik had genoeg verhalen gehoord over de tijd toen mijn moeder nog danste met haar crew.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aedan
    Mijn handen verdwijnen in zijn haren, terwijl onze tongen een speel spel van aantikken en terugtrekken spelen. Ik open mijn ogen even om naar zijn prachtige gezicht te kijken.
    Waar had ik hem toch aan verdient?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik merkte dat hij nogal verzekkerd was dat ze zouden winnen, wie weet, misschien winnen ze ook. Ik glimlach even 'Je weet het pas als je aan de wedstrijden begonnen bent hoe goed de andere zijn. Daaraan moet je je cheoro bij aanpassen. Hoe erg Aedan nu op het moment ook met een cheoro bezig is, dat is pas het beste als jullie de finale behalen' zeg ik en kijk even naar de groep 'Elke danser heeft zijn eigen style, daardoor hebben jullie misschien meer kans dan de andere' en glimlach even naar hem.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik laat mijn andere hand ook naar zijn kont glijden waarna ik ze beide er laat zitten, ik open mijn ogen even waarna ik in de zijne kijk en glimlach even, na al deze pijn en verdriet wat ik heb meegemaakt heb ik eindelijk een sprankje geluk en dit keer zou ik het niet laten vervagen.

    Pace Saade
    "Ik hoop ook dat we winnen, anders kunnen we het park niet redden en dat is voor de meesten van ons de enige plek waar we onszelf kunnen zijn", zei ik. "Maar ik ga nog even dansen als je het niet erg vindt", ik ging rechtstaan en glimlachte naar haar terwijl ik het zei.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Wat is er gebeurt? Ik heb tot ze in de bus zaten niets meer meegekregen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Kyra

    Ik knik naar hem en glimlach even, iedereen was altijd zichzelf geweest tot zovere ik het had gemerkt en sinds ik hier was. Iedereen had ook zijn eigen moves, wat handig kon zijn voor in de wedstrijden. Hoewel Aedan meer moest relaxen vond ik zelf, als ik mijn ogen weer richting de twee doe glimlach ik even, gelukkig heeft die Wayne nu dus zal die rustiger worden met de tijd.

    WillNotLearn schreef:
    {Wat is er gebeurt? Ik heb tot ze in de bus zaten niets meer meegekregen..}


    { Ze zijn uit de bus gestapt en naar een standje gegaan waar ze nu een soort feestje hebben ;) }

    Aedan
    Als hij met beide handen op mijn kont ligt, sluit ik genietend weer mijn ogen. Ik trek hem dichter tegen me aan, terwijl mijn ene hand ook afdwaalt naar zijn kont. Ik geef er een speels kneepje in en grijns tegen zijn lippen aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik grijns even waarna ik zelf twee kneepjes terug geef, ik druk mijn lippen daarna weer op de zijne en sluit zelf ook mijn ogen weer. Ik laat mijn tong weer met de zijne spelen waarna ik mijn rechter hand langzaam over zijn lichaam laat glijden.