• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Heb je het nog koud,' vraagt Eadric plots. Hij kijkt me aan en glimlacht lief naar me. En ik kan niets anders doen dan terug glimlachen, een beetje verlegen.
    'Ehh, het valt wel mee.' zeg ik tegen hem. Maar mijn woorden worden niet echt kracht bij gezet aangezien ik weer ril. 'Zo ben ik niet echt overtuigend meer,' lach ik. 'Ja, ik heb het nog koud. Maar dat gaat wel weer over.' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik steek mijn armen naar haar uit.
    "Ik wil je wel warm houden... daar bedoel ik niets mee." zeg ik om haar gerust te stellen. Ik glimlach weer en mijn ogen schitteren schattig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij steekt zijn armen naar me uit.
    'Ik wil je wel warm houden.. Daar bedoel ik niets mee.' zegt hij. En hij glimlacht weer en ik kijk hem in zijn ogen aan. Ik verschuif me in zijn richting en nestel me in zijn armen.
    'Het is je geraden,' lach ik. En ik leg automatisch mijn hoofd neer op zijn schouder. 'Dankje,' zeg ik. Want ik heb het gelijk een stuk warmer.

    [Ik moet me kamer opruimen, kom zo snel mogelijk terug!!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ok, tot zo ^^}
    Eadric
    "You're welcome."
    Ik klemde mijn armen om haar heen en glimlachte toen ze haar hoofd op mijn schouders legde.
    We mochten dan beiden zeggen dat het niets voorstelde, maar moest iemand ons zo zien zitten...
    "Mijn lievelingsfilm is trouwens ook een van disney. Mulan, om precies te zijn." ik grinnikte zachtjes. "Noem me maar kinderlijk."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik glimlach even, hij wilde het zo spelen dan doen we het zo. Ik begin helemaal los te gaan, ik begon met wat breackdance waarna ik het vervolgde met wat salto's en flikflaks. De hoge hakken waren geen enkel probleem met geen van de danspassen, ik lach eventjes en doe dan een dubbele salto in de lucht waarna ik perfect land op mijn hakken.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach even en zoen hem terug 'Je hoeft niet bang te zijn' zeg ik dan na een tijdje 'Je hebt mij en ik bescherm je toch' zeg ik met een glimlach waarna ik hem weer zoen.

    Aedan
    Ik glimlach en nam zijn hoofd vast terwijl ik hem innig zoende.
    "Ja, jij beschermt me wel." glimlach ik, terwijl ik mijn lippen even van de zijne losmaakte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    "Jij wint, van iemand die zo goed kan dansen op hoge hakken kan ik gewoon niet winnen", zei ik. Het was gewoon onmogelijk om van haar te winnen. Ik keek even naar boven en zag dat de regenwolk weg was. Het was gestopt met regenen en de sterren schitterden helder aan de hemel.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kyra

    Ik glimlach even 'Trust me, ik ben vaak genoeg op mijn muil gegaan met deze dingen maar naar een tijd leer je er wel op dansen' en ik glimlach weer even naar hem 'Jij bent ook niet verkeerd hoor, met je dansen' zeg ik dan tegen hem en doe mijn hakken weer uit.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach en druk zijn lichaam dichterbij waarna mijn handen erover heen glijden. Hij was het mooiste wat er in mijn leven was en dat ga ik nooit meer loslaten.

    Pace Saade
    "Thanks", zei ik glimlachend. "Ik ga even terug uitrusten nu", ik liep van de dansvloer af en liet me een beetje verder in het zand neerzakken.

    [Liggen Aedan en Zero daar eigenlijk naakt? Maar dan ook volledig naakt.]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:57 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sky Jessica Love
    Hij klemde zijn armen om me heen, en ik kreeg het warmer. Niet opslag, maar het werd wel warmer.
    'Mijn lievelingsfilmis trouwens ook een van Disney. Mulan, om precies te zijn.' en hij grinnikte zachtjes. 'Noem me maar kinderlijk.' en ik til mijn hoofd op van zijn schouder en kijk hem lief glimlachend aan.
    'Nee hoor, dat is niet kinderlijk. Het is juist wel lief opzich.' en ik kijk Eadric aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik grinnik. "Heb je de tweede van mulan trouwens gezien... Ik moest huilen." beken ik.

    Aedan
    Er komen geen woorden meer uit onze mond, maar we laten ons lichaam spreken. In deze mengeling van lust, liefde en genot kon ik maar 1 ding denken.
    Damn, he's mine!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Nee, die heb in niet gezien,' glimlach ik. En een twinkeling gaat door mijn ogen als ik Eadric aan kijk.
    'Maar het is echt schattig dat je erbij moest huilen.' en ik leg mij hand op zijn borstkas. 'Dat heb ik een jongen namelijk nog nooit horen zeggen.' ik voelde me op mijn gemak bij Eadric. En ik weet niet of dat door de alcohol komt of door Eadric zelf. Ik draai rondjes met mijn vinger op zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Ah ja, waarom zou ik erover liegen. Het is ook best zielig. Hij laat haar los, zodat zij gered kan worden, maar hij wel in de afgrond stort."
    Ik had zin om haar te zoenen. Oh, wacht. Ik had zin om haar te zoenen?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik zie dat Eadric glimlachend naar me kijkt, maar ik ga door met de rondjes draaien op zijn borstkas.
    'Ah ja, waarom zou ik erover liegen? Het is ook best zielig. Hij laat haar los, zodat zij gered kan worden, maar hij wel in de afgrond stort.' en dan kijk ik Eadric weer aan.
    'Dat klinkt als een goede huilfilm,' glimlach ik. 'Ik kan soms zo emotioneel wrak zijn als ik films kijk of boeken lees.' beken ik. Ik heb het al een stuk warmer, maar ik blijf gewoon bij Eadric zitten, ik zat wel lekker zo. En ik had er geen problemen mee nu ik een nieuwe filosofie had; Doe wat je wilt, als je maar plezier hebt.
    En niet dat dit per se plezier was, maar ik voelde me nog wel op mijn gemak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik grijnsde zacht en trok haar onbewust wat dichterbij.
    "Ja, het is wel een goede huilfilm." grinnik ik. "Lekker dramatisch... gedwongen huwelijk, gestorven geliefde..."


    “To live will be an awfully big adventure.”