• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik kijk opzij naar Eadric die vertelt over de crew.
    'Nou, dat is dan mooi,' zeg ik zacht terwijl ik nog naar Eadric kijk. 'Ik denk altijd dat een crew pas echt een crew is als je elkaar als familie ziet.' en ik denk terug aan mijn eigen crew. 'Hoewel je dan nog steeds verraden kan worden.' want zo zagen we het. Zij vonden dat ik hen veradem had, door te verhuizen. En ik vond dat zij mij verraden hadden omdat ik er én niets aan kon doen én ze gewoon gelijk een vervangster voor me hadden. Ik spreek ze tegenwoordig niet meer..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Plots begint het te regenen.
    "Oh nee eh. Zo zullen we ook niet snel drogen!" roep ik, maar ik kan mijn lach niet verbergen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    Aedan
    "Met zo'n beetje alles ja, maar vooral met dit." antwoord ik naar waarheid, waardoor tot mijn grote spijt onze zoen weer werd onderbroken. Ik duw mijn lippen resoluut op de zijne en streel met mijn vingers over zijn heupen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik moet lachen om wat hij zegt en ik draai me op mijn zij in zijn richting.
    'Als jij me gewoon niet het water in had gedragen,' lach ik. En ik por hem even in zijn zij. 'Ik vind de regen altijd wel fijn.' zeg ik. Terwijl ik nog steeds naar hem kijk. 'Hoewel er ook leukere dingen zijn,' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hmm, ja. Ik hou vooral van die geur nu. De geur van regen die op een al enkele dagen droge grond valt."
    Ik por zachtjes terug in haar zij.
    "En het maakt niet uit of ik je in het water gedragen had of niet, anders was je nu toch nat." grijns ik


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij port me terug in mijn zij.
    'He,' lach ik. En ik pak zijn hand beet zodat hij niet nog een keer kan porren.
    'En het maakt niet uit of ik je het water in had gedragen of niet, anders was je nu toch nat.' grijnst Eadric.
    'Dat is wel zo, maar wel minder.' lach ik. 'En. Wat wil je nu doen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Ik heb geen idee." zeg ik glimlachend, terwijl ik recht in haar ogen kijk en mijn vingers even verstrengel met de hare. Ik kom knipperend weer tot het nu en kijk blozend naar onze handen.
    Oeps, ondoordachte daad. Het was gewoon zomaar gebeurd, maar hoe zou zij erop reageren?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Ik heb geen idee,' zegt hij glimlachend. Ik glimlach naar hem terug. Hij kijkt me recht in de ogen aan en dan verstrengelt hij onze vingers. Dan kijkt hij blozend naar onze handen. En ik bloos ook automatisch. Ehh.. Wat moest ik nu doen?
    'I-ik Ehh.. Ik..' begon ik hakkelend. Ik wist niet zo goed wat ik moest doen. Ik liet het maar zo. Ik sloeg mijn ogen neer. 'Ik.. bedoel er niets mee.' zeg ik dan. Want ik voelde niets voor Eadric. Ik kende hem net. 'Jij toch ook niet?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet even eten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik keek nog steeds naar onze handen.
    "Nee, dat denk ik niet. Ik ken je nog maar net." ik haal mijn schouders op.
    "Het was gewoon een soort van reflex." Ik begin zachtjes mijn vingers te ontspannen, klaar om haar hand los te maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik voel zijn vingers ontspannen. Ik was blij dat Eadric er hetzelfde over dacht. Ik glimlach naar hem.
    'Nou, als het slechts een reflex is, boeit het me niets.' en ik geef een kneepje in zijn hand.
    'Heb je zulk soort reflexen wel vaker?' grijns ik naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik laat opgelucht mijn adem ontsnappen.
    "Nou, meestal niet." grijns ik. "Enkel wanneer ik bij knappe meisjes in de buurt ben." grinnik ik. Ik laat me weer ontspannen in het zand zakken en negeer de regendruppels die recht in mijn gezicht vallen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Nou meestal niet,' grijnst Eadric. 'Enkel wanneer ik bij knappe meisjes in de buurt ben.' grinnikt hij. Ik laat zijn hand blozend los. 'Ik vraag me af of het echt een reflex was.' zeg ik blozend. Dit was ik wel gewend, jongens deden vaak zo tegen me, en ik had geen idee waarom. Ik was niet heel erg knap ofzo, tenminste, ik denk altijd dat andere dat niet vinden. En dat boeit me nooit iets, maar jongens probeerde altijd iets bij me. Ik keek naar beneden, ik wist niet zo goed wat ik tegen Eadric moest zeggen. Wilde hij soms meer van me. 'Ik pak even bier,' zeg ik tegen hem. En ik sta op en pak twee flesjes bier. Ik geef er een aan Eadric als ik weer naast hem ga zitten. Zelf neem ik een grote slok ervan. En de alcohol proeft goed, terwijl ik het flesje dan in een keer leegdrink. Ik kwam wat losser, en alles leek op eens wat rooskleuriger.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Nou ik vroeg me niet af of het een reflex was, maar vanwaar dat reflex gekomen was, meestal was ik best verlegen bij meisjes. Maar bij haar voelde ik mij op mijn gemak.
    "Thanx." zeg ik, terwijl ik het flesje aanneem. Ik neem een slok en leun op mijn ellebogen, terwijl de regen in druppels langs mijn gezicht naar beneden gleden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Thanx,' zegt Eadric. Ik zie dat de regendruppels over zijn gezicht heen glijden. En ik veeg zachtjes een paar druppels weg op zijn wang. Wat toch niet veel zin heeft aangezien het toch terug blijft komen. Ook bij mij glijden er regendruppels over mijn gezicht. Ik draag nooit make-up dus dat kan in iedergvval niet uitlopen.
    'Eadric,' zeg ik tegen hem. 'de regen blijft maar over je gezicht stromen.' en ik lach naar hem. Alcohol liet me altijd wat raardere dingen zeggen. Ik keek naar Eadric, hij zag er best leuk uit als hij zo zat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.