• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan
    Ik trek hem een paar meters verder naar een plek waar we konden staan en sloeg daar mijn benen om zijn middel.
    "Wil je me dragen? Anders ben ik toch zo bang." grijns ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik grijns even en til hem op en houd zijn kont vast waarna ik hem dichtt tegen mij aan trek 'Zo beter bangerikje?' zeg ik tegen hem en glimlach even. Ik ga dan verder met zoenen in zijn nek.

    Aedan
    "Veel beter."
    Ik kreun wanneer ik zijn lippen in mijn nek voel en sla mijn hoofd achterover zodat hij er beter aan kan.
    "Ik hou van je, Wayne." zei ik met hese stem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik grijns even en bijt dan rustig in zijn nek waarna ik nog een zuigzoen achterlaat, ik trek hem weer tegen mij aan waarna ik heb weer begin te zoenen.
    Mijn hand laat ik over zijn rug gaan en daarna door zijn haren.

    Aedan
    Ik klem mijn benen goed rond zijn middel, terwijl ik met mijn handen over zijn borstkas streel.
    Hij maakte me helemaal gek. Ik trek me terug en bijt onzeker op mijn lip, wanneer ik voel dat er iets hard word.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik begin te grijnzen waarneer ik iets tegen mijn buik aanvoel komen, ik trek Aedan weer tegen mij aan en zoen hem nog eventjes. Ik voelde hoe er beneden bij mij ook iets harder werd en begin te grijnzen, waarna ik over zijn borst begin te strelen.

    Aedan
    Ik liet mijn handen over zijn borstkas naar boven en zo in zijn haren glijden. Ik sluit mijn ogen weer, maar na een tijd laat ik zijn lippen los. Ik blijf met mijn voorhoofd tegen het zijne gedrukt zitten, terwijl ik uithijgde.
    "Je maakt me helemaal gek." mompel ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach even en kijk in zijn ogen 'Dat is ook wederzijds, al sinds de eerste dag dat ik je ken' fluister ik. Ik laat mijn ogen over zijn lichaam gaan, het was net zoals de eerste dag. Het was bloed heet en toen stond die te dansen in zijn korte broek.

    Aedan
    Ik glimlach en kijk hem speels aan.
    "Jij bent prachtig."
    Ik druk mijn lippen opnieuw vurig op de zijne en mijn handen friemelden in zijn haren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach even waarna ik zijn zoen beantwoord met een zoen van mij, ik laat mijn hand over zijn lichaam glijden waarna ik zijn broek ietsjes naar beneden doe, nog niet helemaal ver maar wel zo dat ik meer van zijn lichaam kon voelen.

    Aedan
    Ik verwonder mezelf om mijn reactie. In plaats van te verstijven of te schrikken werd ik er des te geiler van.
    Ik gromde ongeduldig en liet mijn handen nu ook over zijn hele lichaam glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik merkte dat die het niet erg vond, dat die het wilde, ik liet mijn handen zijn broek in glijden waarna ze op zijn kont bleven zitten, ik liet mijn handen spelen met zijn kont terwijl ik met hem begon te zoenen, op zijn lippen, in zijn nek en hier en daar op zijn borst.

    Aedan
    Ik kreun zachtjes.
    "Wayne." mompel ik ongeduldig. Ik druk mijn lippen op de zijne en tik met mijn tong tegen de zijne.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik antwoord zijn tong met de mijne waarna er hevig gezoend word, langzaam laat ik met een van mijn handen zijn broek afzakken die ik op het strand gooi. Ik laat dan mijn hand langs zijn hele lichaam glijden.

    Aedan
    Mijn adem stokt in mijn keel en ik laat mijn hoofd op zijn schouder zakken.
    "Fuck you, Wayne." mompel ik hees.


    “To live will be an awfully big adventure.”