• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    "Er is niets mis met ballet, het is alleen niets voor mij. En mijn stunts zijn gewoon... nou ja, niet zo speciaal en mijn liften... Het is alleen omdat ik redelijk gespierd ben, daardoor kan ik makkelijk iemand tillen en in de lucht gooien en zo." ik probeerde niet stoeferig over te komen. Het was gewoon zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Plots gaat echt iedereen offline en dan heb je zo'n gevoel...
    Forever alone!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik drink mijn drinken op en ga overeind staan ik trek Eadric mee overeind en zeg dan:
    'Oke, even kijken of je het kunt.' en ik loop een eindje bij hem vandaan. Dan zeg ik voordat ik ga rennen,
    'Vang me!' en ik ren naar me toe en spring dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    {Plots gaat echt iedereen offline en dan heb je zo'n gevoel...
    Forever alone!}


    [Ik ben er nog :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik ben er nog :3]

    {gelukkig!
    En straks zo: 'nja ben weg bye' xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    Ik wist niet goed welke lift ze wou doen, maar besloot gewoon de simpelste te nemen. Wanneer ze op me af sprong, zorgde ik dat ik haar goed vast had en duwde ik haar in een vloeiende beweging omhoog. Ik kijk grijnzend naar haar op.
    "Volgende keer geef je wel iets meer details ja?" grinnik ik, terwijl ik wat verstap om ons gewicht beter te verdelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Eadric vangt me perfect op en lift me de lucht in.
    'Volgende keer geef je wel iets meer details ja?' grinnikt Eadric. Hij verschuift zich even zodat hij me beter kan houden.
    'Zal ik doen,' zeg ik lachend terug. 'En zet me nu waar meer neer of ik krijg spontaan hoogtevrees.' glimlach ik. Ik en hoogtevrees, wat een giller. Het kon me niet hoog genoeg zijn. En vooral de adrenaline kick was dan gaaf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik grinnik en laat haar zachtjes zakken, maar in plaats van op de grond, kwam ze neer op mijn schouder. Ik grijns en neem haar benen vast zodat ze er niet af kan glijden.
    "Hmm, zou het water warm zijn?" grijns ik, terwijl ik wat dichter naar de zee begin te lopen. Al snel klotst het water in mijn schoenen en tegen mijn schenen aan.
    "Brr, ijskoud. Kom we gaan er wat verder in." grinnik ik. Het water viel eigenlijk best mee, het was wonderbaarlijk warm, maar ik wou haar wat bang maken. Niet veel later kwam het tot aan mijn knieën.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 23:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij laat me zakken en ik wil op de grond gaan staan als ik ineens nog steeds lucht voel en op zijn schouders zit. Hij neemt mijn benen vast en zegt: 'Hmm, zou het water warm zijn?' grijnst hij en hij loopt dichter naar de zee. 'Brrr, ijskoud. Kom we gaan wat verder.' grinnikt hij. Ik slaak een gilletje. 'Hé,' zeg ik lachend daarna. 'Ik ga nu ook vooral niet zeggen zet me neer! Want als het water echt koud is...' en dan raakt mijn voet kort het water. Het was best warm. 'Weet je wat, laat me maar rustig zakken. En als je me laat vallen vermoord ik je.' grijns ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Hmmm, is dat een uitdaging?" grijns ik, terwijl ik nog dieper het water in loop. Het komt bij mij tot aan mijn middel en bij haar tot vlak onder haar knieën. "Wat een moeilijke keuze. Neerzetten of laten vallen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Het water komt nu tot vlak onder mijn knieën.
    'Het is meer een keuze tussen leven en dood voor je,' zeg ik droog opmerkend. 'Ik kan geen kant op zo en als je me erin zet staat het al tot aan me middel!' en ik buig een beetje naar links zodat ik zijn gezicht kan zien. 'Je gaat nog wat meemaken als je me niet gewoon neerzet.' zeg ik lachend. 'En geloof me, dat wil je niet.' en ik ga weer recht zitten. Ik kon echt geen kant op. Ik was al nat en kon alleen nog maar meer nat worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Uiteindelijk koos ik voor de gulden middenweg. Ik liet haar vallen, maar vlak voor ze het water raakte, greep ik haar bij haar middel en remde haar vaart af, zodat ze niet kopje onder ging.
    "Ben ik nu dood?" grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even naar Aedan waarna ik ergens op een rots ga zitten, ik kijk naar de zonsondergang en dan naar het water. Gelukkig had ik mijzelf deels voorberijd en een korte broek aangedaan.

    Kyra

    Ik trek snel mijn hoge hakken uit waarna ik het strand oploop, ik leg ze ergens bij een paal neer waarna ik op het strand begin te dansen. Ze hadden dan wel een dansvloer, maar het zand bracht een special effect aan het breackdance. Zand vloog alle kanten op en liet het net lijken op een draaikolk, ik had gelukkig wel een plek uitgekozen waar niemand last had van het zand.

    Aedan
    Ik kijk naar Zero.
    Zijn silhouet tekende prachtig af tegen de rode-roze hemel van de zonsondergang en benam me de adem.
    That's my boy. dacht ik trots.
    Ik liep op hem af en sloeg mijn armen van achteren om zijn nek.
    "Heb ik je al eens verteld dat je prachtig bent?" vraag ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij liet me vallen, en ik wilde al bijna zeggen dat hij ten dode was opgeschreven toen hij me bij mijn middel opving.
    'Ben ik nu dood?' grijnst hij. En ik kon niets anders doen dan terug lachen. Ik was nu toch al nat,
    'Nee hoor,' zeg ik onschuldig. Waarna ik met mijn handen zo water over hem heen gooi en spat zodat hij helemaal nat wordt. 'Je bent alleen nat.' en ik knipoog naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.