• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    Even dacht ik dat ik een domme fout had gemaakt, maar toen ze haar lippen vrijwel meteen weer op de mijne legde, voelde ik dat het goed zat. Ik glimlach zachtjes tussen de zoen door en ga op mijn zij liggen. Mijn hand plaats ik zachtjes in haar middel.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:10 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij legt zijn hand om mijn middel. En ik ga ook op mijn zij liggen. Ik druk me iets dichter naar hem toe. En ik ga voorzichtig met mijn tong langs zijn onderlip. Een vraag om toegang. Het voelt goed om Eadric te zoenen. Een nieuw begin. Wat zeker aan voelt als een goed begin. Mijn gedachten waren niet helder meer, nietes die drie biertjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik open mijn mond en onze tongen beginnen een strijd om dominantie. Mijn andere hand verdween in haar haren, terwijl ik haar via haar middel wat dichterbij trok.
    Man, dit voelde goed!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Het gaat er snel aan toe, en onze tongen spelen met elkaar. Zijn hand om mijn middel trekt me dichter naar hem toe en hij gaat met zijn hand door mijn haar. Ik duw mezelf overeind en Eadric opzij terwijl ik boven hem hang. Dat ik dit nog nooit eerder heb gedaan, me laten gaan. Ik ga met mijn hand over zijn borstkas terwijl ik met mijn ander hand naast hem steun.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Was dit wel zo goed? Ze was dronken, misschien deed ik dit beter nu niet.
    Ik trok me even terug en kijk haar aan.
    "Sky, je hebt te veel gedronken... Je doet dingen die je anders niet zou doen, m- misschien moeten we beter hiermee ophouden."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Damn, dat komt hard binnen. Ik ga naast Eadric liggen, met ruimte ertussen. Nu weet ik waarom ik me niet had laten gaan eerder. Ik ben dan zo'n sukkel die het toch wel weer verkeerd doet. Zoals mijn ouders altijd zeggen. 'Sorry,' zeg ik zacht. En ik sta op. Ik sla mezelf voor mijn hoofd. Dom Sky, gewoon dom. Je bent 1 dag hier en je verpest het al. 'Sorry,' zeg ik nog een keer en ik loop een eind verderop en laat me daar in het zand zakken terwijl ik over het water staar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Nee, Sky!" ik sta op en ga naast haar zitten.
    "Ik bedoel het niet op die manier. Ik ben gewoon... Nou, ik ben bang om gekwetst te worden. Ik weet wel dat jij me niet zou willen kwetsen, maar als je dronken bent... Dan doe je dingen die je normaal niet doet en dan ja... Achteraf heb je er soms spijt van. Ik wil niet hebben dat jij er spijt van hebt." leg ik haar uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik dacht heel even, je bent zelf begonnen met zoenen, maar ik laat het er bij zitten. 'Ik heb al sorry gezegd, oke?' zeg ik zacht tegen hem. 'En ik heb er geen spijt van, en ik ben ook niet dronken.' ik zucht even. 'De drank laat me alleen de slechte dingen vergeten. Maar ik snap dat je niet gekwetst wilt worden.' dit was echt fuck. Het gevoel dat je weer eens alles mis doet. Ik staar nog steeds over het water. 'Ik wil je niet kwetsen,' zeg ik zacht. 'Dus ik blijf wel gewoon hier zitten oke?' en ik blijf staren over het water. Het water ziet er mooi uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Nee, ik-" aaaaaaah, Eadric, waarom moest je het zo verpesten.
    "Ik wil het wel!" zeg ik vastberaden. "En als jij het wilt... Morgen kan me niet schelen, wat telt is vanavond en vanavond wil ik dit!"
    Ik ga voor haar zitten en kijk haar recht aan.
    "Het spijt me... Ik ben een dwaas, wil je het opnieuw proberen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij ging voor me zitten en keek me recht aan. 'Zeg geen sorry alsjeblieft,' zeg ik zacht. 'Je deed juist verstandig en wijs.' zoals ik nooit was. Dat gevoel krijg ik tenminste altijd. 'En je bent geen dwaas,' glimlach ik kleintjes. 'Ik weet niet wat ik morgen wil Eadric. Die zekerheid kan ik niet geven.' en ik wrijf met mijn hand door mijn haar. 'Ik wil je geen pijn doen.' en ik kijk Eadric onzeker aan. 'Mijn gevoel zegt me niets, behalve toen we der net zoende dat dat erg goed en fijn voelt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    "Dat is genoeg voor mij." mompel ik. Ik breng mijn gezicht dichter naar het hare en laat onze lippen met maar enkele millimeters tussen. Het moest nu van haar komen. Trok ze zich terug of niet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    'Ik wens dat ik je niet zal kwetsen,' zeg ik waarna ik de laatste millimeters overbrug en zachtjes mijn lippen op de zijne druk. Maar allemaal rustig en zachtjes. En niet gehaast zoals nu net gebeurde. Ik sluit mijn ogen en ga er makkelijker voor zitten. Zonder de kus te verbreken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Het was zelfs nog beter dan net.
    Rustiger... Intenser op een bepaalde manier. Ik ging wat dichter bij haar zitten en glimlachte onbewust tegen haar lippen aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij gaat dichter bij me zitten, en ik voel een glimlach. Ik glimlach automatisch ook en stop even met kussen. Ik doe mijn ogen open en kijk naar Eadric, onze hoofden vlak bij elkaar. Ik voel dat de alcohol al uit werkt, maar dat het slechte gevoel weg blijft. En ik kijk glimlachend naar Eadric. Het is een lieve jongen. En ik kan niets anders doen dan glimlachen naar Eadric.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [GUYS, ik kan morgen niet online komen. Of eigenlijk over anderhalf uur. Ik vertrek namelijk 5 uur in de ochtend met de auto. Op vakantie. Naar Frankrijk. En die dag erna rijden we ook nog een stuk. Dus ik kan pas maandag middag/ avond online komen.

    Ga jullie missen guys <3]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.