• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan
    Ik kijk toe hoe hij zijn ogen sluit en glimlach eventjes.
    Ondanks het zoute water voelde ik me toch redelijk op mijn gemak. Mijn vingers streelden over zijn wang en volgenden een random patroon tot in zijn hals. Ik bleef hem speels aankijken, terwijl ik steeds een beetje dichterbij kwam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik begin deels te lachen, het kietelde iets maar ik vond het wel lekker. Ik open een oog en merk dat Aedan dichterbij komt waarna ik hem een zoen geef 'Je weet dat ik hier nu de macht heb he?' zeg ik met een grijns op mijn gezicht 'Ik kon lezen vanaf je gezicht dat je water niks vind' zeg ik op een wat zachtere toon 'Maar ik bescherm je er wel tegen' zeg ik met een glimlach erachter aan.

    Sky Jessica Love
    Ik weet hoe dat komt. En ik zeg:
    'Dat komt door het zoutwater, het zout dus, wat in het hout zit.' en ik kijk even glimlachend naar Eadric. Hij was aardig, en ik voelde me op mijn gemak. Dus ik was blij dat hij me die bus mee in had getrokken. 'Ik heb altijd het gevoel dat dr vlammen dansen.' zeg ik tegen hem terwijl ik nog steeds naar hem kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aedan
    Ik leg mijn hoofd glimlachend op zijn borstkas.
    "Het is niet zozeer water." beken ik. "Het is de zee. Met zijn donkere wateren waar je niets in ziet en die vol zitten met haaien en kwallen en andere bijtende beestjes." Ik ril zachtjes bij de gedachte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    "Ja." glimlach ik.
    "Het lijkt wel op een oude rituele dans, waarmee zo ons inlijven in de warmte en proberen te zeggen dat we welkom zijn."
    Ik fronste mijn voorhoofd, wat had ik net gezegd.
    "Ok, dat was best vreemd." mompel ik, terwijl ik plots naar haar opkijk. Ik glimlach, terwijl ik mijn ogen recht in de hare boor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Hij kijkt me recht aan en zijn ogen boren zich in die van mij. Ik moet er om glimlachen en wend mijn hoofd af naar beneden. 'dat klonk inderdaad vreemd, maar dat maakt niet uit hoor.' zeg ik tegen hem. Waarna ik hem een por geef. 'Weet je, volgens mij word ik nooit meer droog.' en ik kijk weer naar hem, lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach even 'heb je dan ooit van het vriendjesbijtertje gehoord?' glimlach ik eventjes waarna ik iets onder water ga en zachtjes in zijn tepel bijt 'Dat ben ik' zeg ik lachend als ik weer omhoog kom.
    Ik omhels Aedan even zodat die toch nog wat steun heeft okal moet die nu zelf water trappelen.

    [Mijn topics]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eadric
    Ik sper mijn ogen dramatisch open.
    "Nooit meer? Arme meid toch, dan moet je je hele leven kletsnat rondlopen. Op je trouw, je communie van je kinderen, je begrafenis..."
    Ik grinnik en kijk weer naar het vuur.

    Aedan
    Ik slaak een klein kreetje, maar begin dan te grinniken.
    "Ik zei toch dat het hier vol zit met enge monstertjes." grijns ik. Ik hou me voor een deel aan hem vast, terwijl ik watertrappel en leg mijn hoofd op zijn schouder.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pace Saade
    Ik liep na even gedanst te hebben van de dansvloer af en liep richting de zee. Daar had ik bakken met drinken zien staan. Ik nam een biertje en liep terug naar het strand. Ik plofte naast de dansvloer neer en nam een slok van het koele bier.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kyra

    Ik stop met het dansen en kijk naar de bakken die in het water liggen, daar moet vast het drinken in liggen. Ik loop ernaar toe waarna ik een flesje water eruit pak, ik loop dan naar een jongen die naast de dansvloer zit en plof ernaast neer waarna ik een slok van het water neem 'Best leuk gedaan dit zo vind je niet?' vraag ik aan hem en kijk hem even aan.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach even als die zijn hoofd op mijn schouder legt 'En ik ben de ergste van allemaal' zeg ik met een lachje waarna ik mijn hoofd op zijn schouder leg 'Kon het maar voor eeuwig zo door gaan' fluister ik in zijn oor. Ik sluit mijn ogen even waarna ik terug denk aan het verleden, wat ik allemaal moest doen om te overleven.

    Pace Saade
    "Het was echt een geweldig idee van Amy om dit te doen", glimlachte ik. Ik nam nog een slok en bekeek mijn outfit eens. Het leek wel of ik er op voorbereid was om te feesten. Ik grinnikte even stil.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Aedan
    "Ja." zuchtte ik.
    "Maar dan liever zonder die zee." grinnikte erachter. Ik spande even mijn spieren als ik iets aan mijn voet voelde. Ik had bijna meteen door dat het zeewier was, maar ik vond het nog steeds niet al te fijn. Ik sloeg mijn armen om zijn middel en trok hem dichter tegen me aan. Dit was al beter.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik glimlach even 'Alleen beetje jammer dat ik hoge hakken aan had' zeg ik met een lachje 'Zit jij al lang bij de crew?' vraag ik dan en kijk hem even aan.
    Ik kende niemand op Aedan, Amy en Wayne na dan.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik probeer mijn lach in te houden als ik Aedan zie schrikken van iets en me dichter tegen zich aan trekt. Ik zoen hem even in zijn nek en glimlach dan 'Ik heb toch gezegt dat ik je bescherm, dus je hoeft echt niet bang te zijn hoor' zeg ik en kan mijn lach echt niet meer inhouden.

    Pace Saade
    "Sinds het begin. Ik en Aedan zijn bijna altijd al vrienden geweest en zo is het zo'n beetje begonnen", vertelde ik. Ik nam nog een laatste slok en zette toen het lege flesje bier naast me in het zand. Ik keek even naar de crew die los ging op de dansvloer en moest grijnzen. Dit was mijn echte familie.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe