• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders




    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}
    -Kyra Igleres {Paddo}
    -Nala Garcia {JokerBaby}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}
    -Marty Klein {LogitG27}
    -Austin Treves {quin98}




    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 9:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik glimlach even als Aedan zijn armen over mijn nek legt maar word helemaal rood als die die woorden zegt 'N.. N.. Nee...' stotter ik er nog net uit.
    Ik merk dat ik helemaal rood word, zo heeft nooit iemand mij ooit echt gezien. Ik haal Aedan zijn armen van mij af en trek mijn shirt uit 'Wie het eerst in het water is!' zeg ik tegen Aedan waarna ik naar het water ren. Hij hoefde niet te zien dat ik verlegen werd door die worden.

    Eadric
    Ik grijnsde en keek haar met een speelse twinkeling in mijn ogen aan. Ik knijp mijn neus toe en laat me in het water vallen. Kletsnat kom ik weer boven.
    "Dat verdient een knuffel!" en voor ze iets kon zeggen of me kon tegenhouden, sloeg ik mijn armen om haar heen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan
    Ik schud grijnzend mijn hoofd en schop meteen mijn schoenen uit. Ik trek mijn T-shirt over mijn hoofd en liep hem achterna. Vlak voor de rand bleef ik staan en steek mijn voet er even in.
    "Hmm, het is lekker warm." grijns ik, waarna ik er helemaal in loop.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Ik zie een speelse twinkeling in zijn ogen. Hij knijpt zijn neus toe en laat zich in het water vallen. Ik vind het nest, alleen zou ok dat niet doen. Hij komt kletsnat weer boven.
    'Dat verdient een knuffel!' zegt Eadric en hij sloeg zijn armen om me heen voor ik ook maar kon protesteren. Dit voelde veel kouder aan! 'EADRIC!' roep ik uit. Maar ik sla mijn armen ook om hem heen. 'Ach, ik ben nu toch al nat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Grijnzend trek ik haar nog wat dichter tegen me aan om haar dan los te laten.
    "Weet je, de beste plek om lifts te oefenen is in het water." grijns ik. Zo viel je zacht als er iets mis ging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik duik in het water voordat Aedan er is, het water voelde lekker warm nog aan. Ik zwem rustig en relaxed heen en weer om een beetje beweging erin te houden maar naar een tijdje laat ik mijzelf gewoon drijven, de golven waren er niet dus ik zou ook niet naar de kant gegooid worden dankzij de golven.
    Ik lach even als Aedan eerst nog checkt hoe het water is en daarna er in loopt.

    Sky Jessica Love
    Ik voel hoe hij me nog dichter tegen zich aan trekt en ik wil net gaan zeggen dat dit wel heel dichtbij is als hij me loslaat. We zijn op nog geen 5 centimeter afstand van elkaar. 'Weet je, de beste plek om liftst te oefenen is in het water.' grijnst Eadric. En ik wist het, bij ballet deed ik ook lifts. Ik glimlach naar hem terug, 'dat weet ik,' zeg ik dan. 'Dan val je niet hard.' en ik kijk hem recht aan. Terwijl we zo voor elkaar staan, in het water.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aedan
    Eigenlijk was ik niet zo gek op de zee. Als klein kind had ik er een trauma aan overgehouden toen ik eens bijna verdronken was.
    Ik stap met een benauwd gevoel naar hem toe.

    Eadric
    Ik kijk glimlachend op haar neer. Wat was ze prachtig.
    Euh... verward keek ik achter haar, waar je nog net een klein stukje van de zon zag.
    "Het is hier prachtig. Duck heeft het goed geregeld." zeg ik maar, om toch iets te zeggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik merkte dat er iets was en zwem naar Aedan 'Moet ik je handje vasthouden?' zeg ik met een lief stemmetje waarna ik mijn hand naar Aedan doe 'Of moet je op mijn rug?' zeg ik met een glimlach.
    Hoewel het deels pesten was, was het ook deels om hem samen met mij in de zee te krijgen.

    Sky Jessica Love
    Eadric kijkt glimlachend naar me. Maar dan zie ik hem verward kijken, achter me. Ik draai me om, kijken of ik iets raars zag.
    'Het is hier prachtig. Dick heeft het Goed geregeld.' zegt hij. Ik kijk naar de zon die onder gaat. Er was nog maar een klein gedeelte van te zien. Ik draai me terug om naar Eadric. Ik wist niet wat er nou was om verward om te kijken maar ik besloot het erbij te laten zitten.
    'Ja, het is hier erg mooi.' en dan doe ik een stap naar achter. Iets meer ruimte tussen Eadric en mij. Maar dan komt er een golf die me tot op mijn schouders nat maakt. Het maakte niet uit hoe warm dat water was op slag rilde ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aedan
    "Ja." pruilde ik zachtjes. Ik zei het het gewoon om te spelen, maar eigenlijk meende ik het ergens wel. Ik herinner me nog hoe mijn moeder vroeger altijd mijn handje vastnam als ik bang was. In de zee heeft ze me zelfs altijd gedragen en wanneer ik daar te oud voor was, ging ik gewoon niet meer in zee.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eadric
    "Ow, kom dan gaan we het water uit." zei ik bezorgd. Ik trek haar aan haar hand naar het strand en kijk daar om me heen.
    "Ja, mijn jasje kan ik je niet geven." zuchtte ik, toen ik naar het kletsnatte vod om mijn lichaam keek. "Kom dan gaan we bij het vuur zitten."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Jessica Love
    Eadric had me bezorgd het water uitgetrokken aan mijn hand. Terwijl ik nog steeds rilde. Hij kijkt om zich heen. 'Ja, mijn jasje kan ok je niet geven,' zichtte hij. Die was zelf ook helemaal nat geworden. 'Kom dan gaan we bij het vuur zitten.' en hier nam me mee hand in hand naar het vuur. We waren de enige bij het vuur maar ik liet zijn hand los. 'Ik droog vanzelf wel op,' zeg ik met een glimlach. En ik laat me zakken voor het vuur in het zand. Ik klop naast me in het zand ten teken dat hij kan gaan zitten als hij wil en ik staar het vuur in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eadric
    Ik laat me in het zand naast haar zakken en kijk glimlachend naar de vlammen. Gefascineerd volgen mijn ogen elke beweging en glinstering.
    "Hoe komt het zo blauw?" fluisterde ik vol verwondering, terwijl ik nog steeds mijn blik er niet vanaf kon houden.

    {mijn laptop kan ieder moment uitvallen en als dat gebeurd, kom ik niet meer online (deze nacht toch) dus als ik plots weg ben, tot morgen.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik til Aedan op waarna ik hem op mijn buik neer leg en rustig verder dobber 'Je hoeft niet bang te zijn, ik ben bij je' zeg ik met een glimlach en kijk hem even aan. Ik bleef nog deels goed drijven okal lag Aedan op mij, ik glimlach nog even naar hem en sluit dan eventjes mijn ogen om te genieten van het water en Aedan die zo dichtbij mij is.