• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Luna Jamy Saige
    Ik hoor gekras in de bast van de boom, ik open mijn ogen en kijk op.. Ik slaak een gil en spring overeind. Het is een Wildling! Zat hij ons al de hele tijd te bespieden?


    Billy Bob Bob Billy :P

    Kinai Luden Saltai
    Geschrokken kijk ik toe hoe het meisje overeind springt, ik heb te lang geaarzelt met aanvallen, wat moet ik nu doen? Geschrokken klim ik een tak hoger in de boom, terwijl ik het meisje aankijk.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Oeh, mag Reina meedoen? :3]

    Nathan Jive Achimenus
    "Wat nou weer?" gromde ik geïrriteerd toen ze weer een gil slaakte. Waarschijnlijk was het weer een spin.
    Maar toen ik me omdraaide en haar blik volgde, zag ik een man in de boom zitten. Een Wildling, welteverstaan. Hoe lang zat die daar al?

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Het bos was doodstil toen ik er doorheen liep. Ik schudde mijn lange, donkere lokken uit mijn gezicht en voelde onwillekeurig of mijn pijlen nog in de koker zaten. Die waren er nog, net zoals het werpmes dat ik altijd bij me droeg.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Luna Jamy Saige
    De manier waarop hij een tak hoger klom. Het waren gewoon.. beesten. Zo noemde ik ze. Ongemanierd, verwilderd.. Mijn tas lag nog onder de boomstam, maar ik durfde niet naar de stam toe. Wat nou als hij een pijl pakte en me vermoordde?


    Billy Bob Bob Billy :P

    Kinai Luden Saltai
    Oke, fijn nu ziet dat joch me ook. Ik grijp mijn mes uit mijn riem en zwaai er een beetje drijgend heen en weer mee. Ik zie de blik van het meisje naar haar tas onder aan de boomstam gaan, en dan weer snel naar mij. Haar blik staat walgend, alsof ik een beest ben. Ik grom, ik laat me op geen enkele manier zeggen, of het nou met een blik of met een grom is, dat ik een beest ben. Langzaam klim ik omlaag, de boom uit, nogsteeds met mijn mes stevig in mijn hand.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Nathan Jive Achimenus
    Zonder aarzelen deed ik een stap naar Luna toe en trok haar achter me. Mijn staalblauwe ogen vestigden zich op de wilde in de boom. Ik had geen idee wat hij van plan was, zo roekeloos waren die beesten, monsters.
    Ik kon me niet indenken waarom hij ons zomaar zou omleggen. Behalve; als het echt kannibalen waren.
    Opeens klom hij omlaag, nadat hij een paar keer met dat mes had gezwaaid.

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Opeens viel mijn blik op een Wildling uit het dorp. Net zoals met mijn meeste nieuwe dorpgenoten kende ik wel zijn gezicht, maar zijn naam kende ik niet.
    Twee Inlingen stonden niet erg ver van hem vandaan. Het meisje bang, de jongen vastberaden dat hij de Wildling wel aankon.
    De wind waaide mijn lange haren naar achteren.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Luna Jamy Saige
    Ik voelde hoe Nathan me achter zich trok, geen idee of hij me wilde beschermen of niet. De Wildling klom naar beneden, en we volgden allebei zijn bewegingen. Mijn blik viel op het mes, en ik slikte.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:13 ]


    Billy Bob Bob Billy :P

    [Ik voel me genegeerd..(cat)]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    *Repost voor de 2e keer*

    MainstrEMO zei op 4 juli 2012 - 15:56:

    @Nesaea

    Nesaea schreef:
    [Dus Mainstiets iets opeens weg. Iemand interesse in Nathan/Amir/Reina?]


    MainstrEMO schreef:
    Ducthan Adeon Knox
    'Hoe kunnen we nou allemaal hetzelfde zijn? We worden gemaakt op wat onze ouders leuk vinden, en smaken verschillen. Zullen die van mij even teleurgesteld zijn geweest toen ze erachter kwamen dat ik zwaar was mislukt,' Zeg ik bitter. Haar haar waait alle kanten op, evenals dat van mij. Er staat aardig wat wind.


    ... x)
    Je gaf geen antwoord, en toen moest ik snel naar piano. ;p

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:16 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Oh, sorry :3 Was al verder gegaan]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kinai Luden Saltai
    Doe het nu! Denk ik. Maar ik kan het niet, ik heb nog nooit eerder gedood. Ik slaak een klein grommetje en doe dan toch maar een stap. Ik hoor het meisje slikken en ik zie de jongen zich klaar maken om te vechten. Nu pas valt me op hoe sterk dat joch eruit ziet. Ik kijk naar zijn gezicht, volgens mij is hij ook nog eens ouder! Een boze grom rolt over mijn lippen, ik win nooit met gevechten. Jij hebt een mes en dat joch niet! Die gedachte moedigt me aan. Ik zak door mijn benen en spring.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [ Lalala! Hoi Reina! :3 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    MainstrEMO schreef:
    [Ik voel me genegeerd..(cat)]


    O_O

    (K)


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    {Ben weg geweest maar weer terug maar kan ik nog ergens bij/tussen?}


    Physics is awesome

    Nathan Jive Achimenus
    Een grom ontsnapt over mijn lippen toen de Wildling in beweging kwam. Hij sprong naar voren, zijn mes gevaarlijk naar voren gericht. Maar ik had even de twijfel in zijn ogen gezien, en dat was lang genoeg.
    "Rot op, aap," sneerde ik terwijl ik een stap naar voren zette en de pols vastgreep van zijn rechterhand, waar hij het mes hield. Mijn kaken stonden strak op elkaar. Waar sloeg dit nou weer op?
    Opeens voelde ik een stekende pijn in de arm waarmee ik de jongen vasthield, en liet met een gesmoorde kreun los. Mijn ogen werden groot van schrik toen ik omkeek. Er zat een pijl in.

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    In eerste instantie had ik de nut van deze aanval niet ingezien. Het waren natuurlijk Inlingen, maar je wist nooit waarom die hier waren. Het meisje was doodsbang, en leek dus niet zelf aan te willen vallen. Was het dan nodig om een leven te nemen?
    Pas toen ik de bittere woorden van de jongeman had gehoord (Rot op, aap) voelde ik die oude, vertrouwde woede weer opkomen. Razendsnel had ik een pijl aangelegd en op zijn arm afgevuurd.
    Met een tevreden glimlach rond mijn volle lippen keek ik toe hoe hij hij met een van pijn vertrokken gezicht losliet.


    "Do you believe monsters are born or made?"