• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kinai Luden Saltai
    'W-w-wat? Ga je weg?' sputter ik als Reina in tussen de bosjes verdwijnt, 'Laat je me alleen met een inling?' Ik zet grote ogen op en kijk naar Reina die zonder iets te zeggen tussen de bosjes verdwijnt. Ik draai me om en kijk de inling Ducthan aan.
    'Zo, en wat kom jij hier doen? Meestal blijven jullie in die onnatuurlijke hollen van jullie,' grom ik.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ducthan Adeon Knox
    Nou liep dat mens weer weg! Even overwoog ik om haar weer achterna te gaan, mar ik wilde geen schoothondje lijken, dus besloot ik een gesprekje te beginnen met Kinai. 'Dus.. Ze heet Reina? Interessante naam. Hmm.. Ik wil niet onbeleefd zijn, maar ik ken de weg hier niet, en ik wil voor geen goud weer terug dat onnatuurlijke hol in. Ik weet alleen ook niet waar ik dan wel heen moet. Kan jij misschien helpen?' Terwijl ik dat zei hupste ik van mijn ene op mijn andere been om warm te blijven.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:07 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [En toen was Aragog/Michelle weg en was Reina lonely ':3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [D: Kom terug? XD Is ook beetje droog.. Do what you wanttt. Rose (maker van deze rpg) wil weer niet online komen omdat ze een verhaal aan het schrijven is voor de verjaardag van een vriend van ons, dat kind is zó koppig soms.. XD]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Nesaea schreef:
    [En toen was Aragog/Michelle weg en was Reina lonely ':3]


    {Maar ik ben er nog}:$


    Physics is awesome

    Nesaea schreef:
    [En toen was Aragog/Michelle weg en was Reina lonely ':3]

    Ik ben er nog ;o


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kinai Luden Saltai
    Met een frons kijk ik naar Ducthan. Hij maakt rare sprongetjes alsof hij een mank prooidier is. Ondertussen komt er een waterval aan onzinnige en onbelangrijke woorden uit zijn bek, 'Dus.. Ze heet Reina? Interessante naam. Hmm.. Ik wil niet onbeleefd zijn, maar ik ken de weg hier niet, en ik wel voor geen goud weer terug dat onnatuurlijke hol in. Ik weet alleen ook niet waar ik dan wel heen moet. Kan jij misschien helpen?'
    Ik knipper verbaast om de vloed woorden even met mijn wimpers en zeg dan, 'Ja Reina... Weet je de weg niet? Dat is jammer... Waarom ben je weg uit je onnatuurlijke hol als je niet eens de weg weer terug weet? Hoezo zou ik moeten weten waar jouw hol is? Ik kan je niet helpen!'
    Ik draai me om en ben van plan weg te lopen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [laatmaar :'D]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Reina loopt door 't bos (:]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:11 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Hmh, enig idee hoe ik een gesprek met haar kan beginnen? Tot zover ik weet zit Melrose nog in de boom en loopt Elisabeth maar wat rond.. Welke wil je? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    MainstrEMO schreef:
    [D: Kom terug? XD Is ook beetje droog.. Do what you wanttt. Rose (maker van deze rpg) wil weer niet online komen omdat ze een verhaal aan het schrijven is voor de verjaardag van een vriend van ons, dat kind is zó koppig soms.. XD]


    [ Je bedoelt Kippig, :3 ghe ghe. Ik zou dat maar niet te hard zeggen ze kan dit immers terug lezen, ;3 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Aragog schreef:
    [Hmh, enig idee hoe ik een gesprek met haar kan beginnen? Tot zover ik weet zit Melrose nog in de boom en loopt Elisabeth maar wat rond.. Welke wil je? :'D]

    [Ehm, 't maakt mij niet uit :') Als Elisabeth onaardig is wil je haar misschien niet naar Reina sturen, die valt Inlingen nogal snel aan als ze vindt dat ze een te grote bek hebben (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Faye

    Ik kijk naar boven in de boom maar ik zie niks. Misschien toch maar door lopen? Maar ik hoorde toch echt iets. Zachtjes bijt ik op mijn lip terwijl ik nadenk. "Hallo?", misschien is er niemand maar je weet het maar nooit.


    Physics is awesome

    [Eigenlijk klinkt Hol een beetje slecht.... ._. ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    {Wat voor ander woord wil je dan gebruiken i.p.v hol?}


    Physics is awesome