• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nesaea schreef:
    (...)
    [Ik zat in m'n hoofd nog bij Born to Raise Hell, dus ik dacht even "waarom zit ze in een boom?" :'D]

    [Hahahaha :'D Ja, ik ben inspiratieloos als het om aparte namen gaat. x'D
    *herinnert zich dat ze nog moet reageren in die RPG met die naam die ik niet kan onthouden*

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 14:02 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Hahahaha :'D Ja, ik ben inspiratieloos als het om aparte namen gaat. x'D
    *herinnert zich dat ze nog moet reageren in die RPG met die naam die ik niet kan onthouden*

    [Cjokradam *O*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aragog schreef:
    (...)
    Haha ze is nergens, ehm, doe maar even alsof ze ergens in een boom zit, haha.


    [Oké]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 14:09 ]


    Physics is awesome

    Nesaea schreef:
    (...)
    [Cjokradam *O*]

    [huahaha, ja, die! 8D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [huahaha, ja, die! 8D]

    [En je moest je nog bemoeien met Rikki en Mysha (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Faye ~ Wildling

    Ik ga op weg. Ik ben wel benieuwd of er Inlingen weg zijn gegaan van de Bolster.

    Tijdsprong

    Ik loop door het bos als ik zacht geritsel hoor. Iemand loopt door het bos of iemand zit in een boom en zit niet stil. Ik zie niemand dus loop ik met mijn hoofd omhoog verder om te kijken of ik iemand in de bomen zie. Daarbij moet ik wel op passen dat ik over niks struikel.

    (Ik heb morgen herkansingen dus de rest van de middag en morgen zal ik dus waarschijnlijk niet kunnen reageren, misschien vanavond maar ik weet het niet zeker)


    Physics is awesome

    Nesaea schreef:
    (...)
    [En je moest je nog bemoeien met Rikki en Mysha (cat)]

    Klopt, maar ik weet even niet wat Laurene moet zeggen atm :c.

    Melrose
    Ik hoorde voetstappen, en nieuwsgierig keek ik naar beneden. Een meisje dat ik herkende als Fay liep rond, en mijn mondhoeken krulden omhoog. Ik brak een takje af, en gooide die zachtjes naar haar hoofd om vervolgens weer weg te duiken.
    Ja, ik kon soms irritant zijn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Kan Luna ergens bijkomen? (:]


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    [Kan Luna ergens bijkomen? (:]

    Elisábeth heeft nog niks te doen :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leren... :(


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Aragog schreef:
    (...)
    Elisábeth heeft nog niks te doen :3

    Oke, dan kan Luna naar haar gaan, of Elisabeth naar Luna (:


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    (...)
    Oke, dan kan Luna naar haar gaan, of Elisabeth naar Luna (:

    Laat haar maar naar Lizz komen, haha, 'k heb nog niks kunnen posten met haar ^-^
    Eh, ik denk dat ze gewoon ergens rondloopt in de bossen, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luna Jamy Saige
    Ik liep ergens rond in de bossen, ik had even mijn tijd nodig. De groep was niet echt een eenheid, en ik had zo het vermoeden dat het niet lang zou duren voordat de groep uit elkaar zou vallen. Ik had zo het gevoel dat ik de boosdoener werd, dus ik zonderde me af in de bossen.


    Billy Bob Bob Billy :P

    [Dus Mainstiets iets opeens weg. Iemand interesse in Nathan/Amir/Reina?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Dus Mainstiets iets opeens weg. Iemand interesse in Nathan/Amir/Reina?]

    Nathan kan Luna tegenkomen in het bos (:


    Billy Bob Bob Billy :P