• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Het vermoeden dat ze er géén is hea? ..]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Haaai! Kan ik inspringen? Kinai is af! P: ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Waar kan Luna naartoe? (:]


    Billy Bob Bob Billy :P

    MainstrEMO schreef:
    [Het vermoeden dat ze er géén is hea? ..]

    [Oh, ik ben een doos :3 Wacht even]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    WiccedWitch schreef:
    [Haaai! Kan ik inspringen? Kinai is af! P: ]


    Ik weet niet waar we zijn:$ Maar anders kan ie naar Luna (:


    Billy Bob Bob Billy :P

    Nesaea schreef:
    (...)
    [Oh, ik ben een doos :3 Wacht even]

    [Hihi, maakt niet uit :3 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Nesaea schreef:
    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Bedenkelijk liet ik mijn blik nog steeds over zijn gezicht glijden, voornamelijk zijn haar. Het was opvallend hoe Inlingen er soms uitzagen. Een menselijke creatie, doordacht en geperfectioneerd tot op het bot. Letterlijk.
    "Misschien is het juist eens goed voor één van jullie om weg te rotten in de 'echte wereld'," sneerde ik. Dat was waarschijnlijk nog beter dan meteen sterven door een pijl of mes. Dat was een snelle dood, gemakkelijk.
    Ongeduldig keek ik om me heen. Ik had er geen zin in dat een andere Wildling me met een Inling zag praten. Dat zou gewoon te beschamend zijn.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Myrthje! Kom eens op msn jij! We moeten even denken over kampeerding. (:]
    Ducthan Adeon Knox
    Ik zag hoe ze me in zich op nam, haar ogen die bleven hangen op mijn haar. Ik zag de afkeur in haar ogen, en hoorde de haat in haar stem. Teleurgesteld liet ik mijn hoofd hangen en keek haar toen weer aan. 'Weetje, ik kan er niets aan doen dat ik uitgezocht en in elkaar gepuzzeld ben, of waar ik vandaan kom. En mijn haar heb ik zelf gedaan, als teken van rebellie tegen mijn ouders, om voor een keer niet alleen maar te streven naar het zijn van hun perfecte zoon. Net zoals ik weg ben gelopen tijdens die storm gisteren, en dat kutding van mijn gezicht heb gesloopt. Het is daar gewoon nooit een thuis voor me geweest oké, ik was ook veel liever een écht persoon geweest,'
    Het klonk bijna als een verwijt naar haar toe, dat was niet de bedoeling geweest, maar ik kon het echt niet hebben dat ze me behandelde als een stuk grof vuil voor iets waar ik zelf niets aan kon doen. Als ik haar nou iets had aangedaan of zoiets was het volkomen rechtvaardig geweest en zou ik niets anders hebben gewild, maar hier kon ik niet tegen.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Kinai Luden Saltai
    Met mijn mes snij ik voorzichtig een blad van de boom voor me. Blij kijk ik naar het perfecte blad in mijn hand, het is mooi van vorm en groen. Met een blije glimlach pak ik mijn notitieboekje uit mijn knapzak en een potje met kleverig hars. Voorzichtig smeer ik wat hars over het blad en plak het bij de andere bladeren in mijn boekje. Snel schrijf ik er de naam van het blad bij en wat kenmerken van de boom. Ik doe mijn mes terug in mijn riem en mijn knapzak met boek hang ik dwars over mijn schouder. Het is tijd om terug te keren naar het kamp.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Wacht! Is er wel een kamp? En als er een is zijn daar hutjes of huizen of tenten? En wie is eigenlijk de bloedheer hiero? En is er iemand in het kamp als er een kamp is? ROSSSSEEEEH!?]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    "Dus je wilde zeggen dat julle niet allemaal hetzelfde zijn?" vroeg ik met een sarcastische stem. De wind gooide mijn haren weer voor mijn gezicht, waarna ik die zorgvuldig wegstreek.
    Ik geloofde hem simpelweg niet. Niet helemaal, tenminste. Het kon zijn dat er iets van waar was, dat hij in opstand was gekomen tegen z'n ouders. Daar had hij immers de leeftijd voor. En hij kon er ook weinig aan doen dat hij een Inling was, maar hij had zich er wel mooi aan aangepast.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eyes schreef:
    (...)

    (Nu nog in het drop/plek waar ze leven,als je zegt waar Melrose is dan laat ik mijn personages of een die kant op gaan)

    Haha ze is nergens, ehm, doe maar even alsof ze ergens in een boom zit, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Haha ze is nergens, ehm, doe maar even alsof ze ergens in een boom zit, haha.

    [Ik zat in m'n hoofd nog bij Born to Raise Hell, dus ik dacht even "waarom zit ze in een boom?" :'D]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Okay, ik ben er vandaag niet. Morgen is de laatste dag van mijn toetsweek, dan heb ik zo goed als vakantie en zal ik er meer zijn, maar nu wil ik even goed leren. Ik heb voor aardrijkskunde pas een drie gehaald en morgen hebben we daar dus ook een toets van, dus ik wil mijn cijfer even ophalen. Sorry, dat gaat even voor, misschien ben ik er vanavond nog.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ducthan Adeon Knox
    'Hoe kunnen we nou allemaal hetzelfde zijn? We worden gemaakt op wat onze ouders leuk vinden, en smaken verschillen. Zullen die van mij even teleurgesteld zijn geweest toen ze erachter kwamen dat ik zwaar was mislukt,' Zeg ik bitter. Haar haar waait alle kanten op, evenals dat van mij. Er staat aardig wat wind.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.