• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    @Nesaea

    Nesaea schreef:
    [Dus Mainstiets iets opeens weg. Iemand interesse in Nathan/Amir/Reina?]

    MainstrEMO schreef:
    Ducthan Adeon Knox
    'Hoe kunnen we nou allemaal hetzelfde zijn? We worden gemaakt op wat onze ouders leuk vinden, en smaken verschillen. Zullen die van mij even teleurgesteld zijn geweest toen ze erachter kwamen dat ik zwaar was mislukt,' Zeg ik bitter. Haar haar waait alle kanten op, evenals dat van mij. Er staat aardig wat wind.

    ... x)
    Je gaf geen antwoord, en toen moest ik snel naar piano. ;p


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    @Myla;
    Call me Michelle (cat)
    Waar is Reina?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Bestwel apart XD
    Ik heet zelf Reina, en het is zo droog als er dan iemand in een RPG zo heet. Had ik eerder ook al een keer. ;p]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    gabrie

    zit bij de groep die in het bos is gegaan?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Aragog schreef:
    @Myla;
    Call me Michelle (cat)
    Waar is Reina?

    [Ik ben lekker op tijd

    Reina is vlak buiten het dorp]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Avec Ducthan ;p]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    {Eyes = Occhi om verwarring te voor komen, ik heb dus mijn username veranderd}


    Physics is awesome

    Kinai Luden Saltai
    Met een sprong spring ik naar de tak van de volgende boom, en naar de volgende en die erna. Dit is een makkelijkere reiswijze, zo hoef je tenminste niet al die bomen te ontwijken. Dan hoor ik wat, gepraat, het is zachtjes kleine fluisteringetjes. Wat raar, in dit deel van het woud komen toch geen mensen voor? Behalve andere wildlingen natuurlijk maar die maken toch niet zo veel geluid? Nieuwschierig spring ik van boom tot boom en dan zie ik een jongen en een meisje staan, de jongen houd een stinkend staafje in zijn hand en terwijl ik kijk zie ik een stukje stinkend uiteinde van het staafje vallen en zie ik de jongen op het uiteinde trappen. Weer wat vaag gemompel en vol nieuwschierigheid kijk ik toe, zijn dit inlingen? Het meisje slaakt een kreet als ze een spin ziet en ik grijns, als ze die al eng vind... Maar dan trapt de jongen de spin dood. Vol ongeloof kijk ik naar de jongen, dat is echt zo oneerbiedig. Boos grijp ik een tak, ik ben van plan om naar beneden te springen en die jongen eens bestraffend toe te spreken. Ondertussen praten die rare mensen lekker verder. Ik trek geïrriteerd aan de tak en een stel vogels die daarop net aan het rusten waren vliegen verschrikt op. De jongen kijkt omhoog, en ik verschuil me achter de boomstam, anders zou het verrassings effect van mijn aanval verloren gaan. Langzaam ga ik door mijn knieën, gereed om te springen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Mensen ik kom dus op Nathan Jive Achimenus en Luna Jamy Saige af.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 13:17 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Luna Jamy Saige
    Ik was van plan om verder te lopen, wanneer ik opeens geritsel hoor. Ik haal mijn schouders op en loop verder, totdat ik precies onder de tak sta waar het geritsel vandaan kwam. Ik wilde nog niet terug gaan naar de groep, maar het bos bezorgde me ook al rillingen.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Kinai Luden Saltai
    Het meisje kijkt omhoog. Ik denk razend snel na, wil ik wel een meisje pijn doen? Snel werp ik een blik op de jongen, die kijkt naar het meisje. Zou hij me kwaad doen als ik het meisje aanval? Zou mijn bloedheer het wel goedkeuren als ik inlingen aanval? Die jongen was slecht voor het bos, hij moet gestraft worden, vind ik. Maar dat meisje dan? Ze staat precies onder mijn tak, maar ik kan het gewoon niet over mijn hart laten komen om haar pijn te doen. Langzaam kom ik overeind, ik wacht wel totdat ze weg is.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Luna Jamy Saige
    Ik haalde mijn schouders op, zover ik weet waren Nathan en ik de enigen in het bos, of er moest iemand zijn die ons gesnauw op elkaar had gehoord en ons was gevolgd. Ik ging weer tegen mijn oude vertrouwde boom zitten en sloot mijn ogen, Nathan zou wel weggaan als ik in slaap was gevallen. Dankzij de geluiden van de vogels, dommelde ik rustig in.


    Billy Bob Bob Billy :P

    [Hello, daar ben ik weer. Waar kan ik verder? :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kinai Luden Saltai
    Vol ongeloof zie ik het meisje naar de boomstam lopen van de boom waar ik in zit! Ze doet haar ogen dicht en het lijkt alsof ze in slaap is. Hoe kan ik die jongen nu aanvallen? Chaggy zet ik mijn nagels in de stam van de boom, kan dat meisje echt niet weg gaan?


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Nesaea schreef:
    [Hello, daar ben ik weer. Waar kan ik verder? :3]


    [Hoi hoi! Ik ga jouw persoontje aanvallen! :3 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.