• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Gat klinkt niet bepaald beter... :W]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ach, Elisabeth kan wel lief zijn.. :'D]
    Elisabeth
    Nors keek ik voor me uit. Wat deed ik hier ook al weer? Met een diepe zucht keek ik op, en zag een silhouet. Ik kneep mijn ogen samen, en liep er naartoe. Een wildling? Een kannibaal?!
    ''H-Hallo?''
    Niet bang zijn, ze maakt je vast niet af. Toch?

    Melrose
    Ik grinnikte, en gooide nog een takje. Dit keer raakte het haar arm. Dit was vermakelijk, vooral omdat het Faye was.

    [Sorry voor de kortheid, ik kijk ondertussen PLL :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ducthan Adeon Knox
    'NEEEKOMTERUG!!' Als ik besef hoe wanhopig ik klonk schraap ik mijn keel. 'Ik bedoel.. Niet weggaan. Ik ken hier de weg niet, en zoals ik al zei wil ik voor geen goud terug naar die koepel van nepheid, ook niet naar een andere. Ik vroeg me alleen af.. Waar ik dan heen moet gaan.. De bolster is gewoon nooit een thuis voor me geweest. Ik ben uitgedacht, maar gigantisch mislukt, waardoor iedereen me daar verafschuwt. Ik ben rebels, en ik probéér wel te doen wat ik moet doen, maar het gaat gewoon niet. Oh, laat ook maar! Ik praat teveel,' Ik krijg bijna de neiging om met een pissig gezicht mijn armen over elkaar te slaan, mijn wangen op te blazen en op de grond te gaan zitten. In plaats daarvan begin ik maar een beetje te lopen, in een struik. Waarom was ik zo gruwelijk onhandig?! Ik voel prikjes van doornen in mijn benen en chagrijnig trek ik me los, waarbij de helft van mijn shirt gewoon blijft hangen. Ik voel de donderwolk boven mijn hoofd bijna hangen, maar loop door alsof er niets is gebeurd.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Occhi schreef:
    {Wat voor ander woord wil je dan gebruiken i.p.v hol?}



    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [What's PLL? :3]

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Mijn scherpe blik vestigde zich onwillekeurig op het meisje met de lange, blonde haren die ik niet veel verderop zag staan. Abrupt stond ik stil. Waarom liepen al die Inlingen in godsnaam los?
    Onwillekeurig krulde ik mijn vingers strakker om mijn boog, hoewel ze me te onschuldig leek om iets te proberen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Faye

    Ik voel een takje tegen mijn arm. Dus er is wel iemand maar wie? Ik kijk voor de zekerheid nog een keer omhoog maar ik zie echt niemand. Dat word naar boven klimmen. Voorzichtig begin ik in de boom te klimmen.


    Physics is awesome

    Kinai Luden Saltai
    'NEEEKOMTERUG!!' Ducthan lijkt de longen uit zijn lijf te schreeuwen. 'Ik bedoel.. Niet weggaan. Ik ken hier de weg niet, en zoals ik al zei wil ik voor geen goud terug naar die koepel van nepheid, ook niet naar een andere. Ik vroeg me alleen af.. Waar ik dan heen moet gaan.. De bolster is gewoon nooit een thuis voor me geweest. Ik ben uitgedacht, maar gigantisch mislukt, waardoor iedereen me daar verafschuwt. Ik ben rebels, en ik probéér wel te doen wat ik moet doen, maar het gaat gewoon niet. Oh, laat ook maar! Ik praat teveel.' Ik draai me om, zei hij nou dat hij een rebel was, die zich nooit thuis gevoelt had in zo'n hol? Ik bekijk de jongen vanuit de bosjes. Blijkbaar heeft Ducthan niet door dat ik gewoon nog bij hem in de buurt ben, want hij loopt heel dom rechtstreeks een bosje in met doorns en als hij zich los probeerd te trekken scheurt zijn t'shirt. Ik kan het niet laten, ik moet lachen.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik ga even mijn caviahol verschonen :'D]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 16:29 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    MainstrEMO schreef:
    [Ik ga even mijn caviahol verschonen :'D]


    [Ik moet weg, :C Doei doei!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    MainstrEMO schreef:
    [Ik ga even mijn caviahol verschonen :'D]


    {Veel plezier, ik ben echt melig}xD


    Physics is awesome

    [NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE D:: Wat ga je dooeeen? D:]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    {Kunnen jullie niet multitasken of hoe ze dat ook noemen? Ik ben muziek aan het luisteren, ik ben hier bezig en ik ben wordfeud aan het spelen}


    Physics is awesome

    [Ik ben bijna klaar ;p]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [@Nesaea: Hoe kwam je eigenlijk op Reina's naam? ö]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    MainstrEMO schreef:
    [NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE D:: Wat ga je dooeeen? D:]


    [Ik moet naar bed... :C ....

    NEEEH GRAPJE! Ik moet ergens heen met mijn moeder, C:

    Sorry... :C Doeiii!

    Love Ya!]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.