• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Faye ~ Wildling

    Vandaag een Aetherstorm en blijkbaar heeft hij schade veroorzaakt bij de Inlingen. Ik vind het niet heel erg, ik ben niet harteloos maar het zijn niet mijn soort mensen. En de meeste Inlingen denken dat ik als Wildling een kannibaal ben. Alleen al de gedachte om een van die Inlingen op te eten doet me rillen. Hopelijk zijn ze niet weg gegaan van de Bolster.

    Austen ~ Wildling

    Ik hoor van Drew dat er een Aetherstorm is geweest en dat hij schade heeft veroorzaakt bij de Inlingen. Volgens Drew is er daardoor paniek bij de Inlingen die niet weten wat ze met zo´n situatie moeten. Ik hoop niet dat als ze de Bolster verlaten deze kant op komen. Ik hoef geen Inlingen hier.

    Drew ~ Wildling

    Een Aetherstorm is een vreselijk iets, ik kan het weten. Mijn moeder is dood gegaan door zo´n storm maar toch kan het me niet zoveel schelen dat er bij de Inlingen schade is en dat er paniek is ontstaan. Zij wilden apart van ons leven en zich niet met ons bemoeien. Hopelijk laten ze ons nu ook met rust. Ze verschillen gewoon teveel van Wildlingen zoals ik. Kinderen ontwerpen, hoe komen ze erop?!

    (Niet zulke lange teksten maar ik moet er nog even in komen en kunnen mijn personages misschien iemand ontmoeten?)


    Physics is awesome

    Ducthan Adeon Knox
    Met een schok draai ik me om als ik bladeren achter me hoor ritselen. Het is een regelmatig geluid, en ik ben er bijna zeker van dat er daar iemand loopt. Mijn gehoor is altijd al mijn beste eigenschap geweest. Ik druk mezelf tegen de boomstam en heel langzaam beweeg ik mijn hoofd zo dat ik er omheen kan kijken. Ik vind het een afschuwelijk gevoel dat als er nu iets achter me is, het me zó kan pakken, het zou makkelijk een valstrik kunnen zijn. En toch wil ik weten wat zich aan de kant van het geluid bevindt, dus kijk ik, maar zie niets. Er staan teveel planten voor. Pas na een tijdje zie ik de donkere streng van haar die waait in de wind.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Mijn gedachten waren grotendeels leeg, of gericht op de omgeving. Als ik me liet afleiden door fantasieën, kon ik de jacht wel helemaal vergeten.
    Ik hoorde iets. Mijn gehoor was niet erg goed ontwikkeld - een offer die ik moest brengen voor mijn scherpe zicht -, maar er wel sowieso iets. Soepel liep ik langs de laatste dikke boom voor ik bij de bron van het geluid zou zijn, een windvlaag gooide mijn lokken naar achteren waardoor mijn zicht volledig was. Vanuit mijn ooghoek zag ik iets, en ik draaide me om.
    Tegen de boomstam stond een jongen gedrukt, duidelijk een Inling. Ik voelde bijna hoe er een blauwe vlam ontsprong in mijn ogen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Wat is er precies gebeurt, en waar kan ik inspringen? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [De Inlingen zijn inmiddels op weg naar de Wildlingen, omdat ze de weg niet echt weten.
    Iedereen loopt een beetje te katten op elkaar, vooral op Nathan eigenlijk :'D]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ducthan Adeon Knox
    Vlak voor mijn gezicht verscheen opeens een meisje, een wildling. Geschrokken deed ik een aantal stappen achteruit, en vond mijn stem weer terug. 'Euh, hallo,' Mompelde ik voorzichtig. Ze zag er bloedmooi en vreselijk gevaarlijk uit, met haar wapens en haar dat om haar heen wervelde. Ik was bang, dat zeker, maar niet de persoon om dat toe te geven. Met mijn hand streelde ik de boomstam, om het trillen te stoppen. 'Ik eh.. Ik ben verdwaald,'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Mijn blik gleed even over hem heen. Het was zeker dat hij was gemaakt in een laboratorium. Inlingen waren niet vruchtbaar, de vrouwen volgens mij in ieder geval niet. Zieke geesten.
    "Ja, dat zie ik." Hij zag er inderdaad nogal verloren uit. Ik twijfelde erover om hem gewoon ter plekke om te brengen, maar dan zouden Wildlingen al helemaal bekend komen te staan als kannibalen. Niet dat ik hem op zou eten, gatverdamme.
    Ik had alleen niet zo'n zin in een legertje Inlingen die het dorp plat zouden branden of iets dergelijks.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Oké, dankje ;D.
    Wilt er iemand iets met Melrose doen?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Oké, dankje ;D.
    Wilt er iemand iets met Melrose doen?]


    (Ja, als je wil kan een van mijn personages Melrose ontmoeten?)


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    (Ja, als je wil kan een van mijn personages Melrose ontmoeten?)

    Sure, waar zijn ze?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [óh, en zijn er vrijwilligers voor Elisábeth? ^-^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Sure, waar zijn ze?


    (Nu nog in het drop/plek waar ze leven,als je zegt waar Melrose is dan laat ik mijn personages of een die kant op gaan)


    Physics is awesome

    Ducthan Adeon Knox
    Dat ze me niet ter plekke neerschoot verbaasde me. Ik wilde natuurlijk niet dood, maar het maakte de situatie wel moeilijker. Nu moest ik dingen zeggen en proberen ervoor te zorgen dat ze niet alsnog haar pijlen op me zou richten.
    'Oh. Hé, ik weet dat jij zogenaamd een kannibaal bent, al betwijfel ik dat verhaal enorm, het feit dat je me niet neerschiet maakt dat vermoeden alleen maar groter, en ik een dom jongetje uit een bolster dat nog nooit de echte wereld heeft gezien.. En ik zou dit denk ik niet horen vragen, maar.. Nogmaals.. Ik ben de weg kwijt, en daarbij zal ik die zelf waarschijnlijk ook nooit vinden, gezien ik het richtingsgevoel heb van een dooie muis, of misschien klopt inling zonder IViewer in dit geval beter. Kun je me alstjeblieft helpen?'
    Ik overwoog nog daarbij op mijn knieën te gaan, maar dat leek me toch redelijk overdreven. Wel keek ik haar verontschuldigend aan, met dat verlegen halve lachje dat de meisjes die ik kende altijd zo schattig hadden gevonden.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 13:21 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Ik ben er weer, waar zijn we gebleven?]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Dat vermoeden werd zo alleen maar groter? Een grom ontsnapte me, ik trok één van de pijlen tevoorschijn en legde die op mijn boog. Nadat ik hem had afgeschoten, boorde de pijl zich in de bast van de boom, niet ver van zijn hoofd vandaan. Hij had geluk dat ik zo goed kon mikken.
    "Misschien is het juist eens goed voor één van jullie om weg te rotten in de 'echte wereld'," sneerde ik. Dat was waarschijnlijk nog beter dan meteen sterven door een pijl of mes.
    Ongeduldig keek ik om me heen. Ik had er geen zin in dat een andere Wildling me met een Inling zag praten. Dat zou gewoon te beschamend zijn.


    "Do you believe monsters are born or made?"