• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Okee (:]

    Nathan Jive Achimenus
    Ik had even geen zin meer in die kakgroep. Iedereen liep alleen maar op elkaar te zeuren dat niemand een plan had. Daarom was ik er maar even weg gegaan, ik vond ze vast nog wel een keer terug als ik verder wilde.
    De rook liet ik door mijn neusgaten ontsnappen, een zucht gleed over mijn lippen. Mijn ogen hield ik gericht op de enorme bomen, aangezien de natuur me nog steeds verwonderde. Ik had er natuurlijk wel eens foto's van gezien op school, aangezien we niet buiten de Bolster mochten komen, maar dat was niks in vergelijking met de werkelijkheid.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Dus Mainstiets iets opeens weg. Iemand interesse in Nathan/Amir/Reina?]

    Je mag ook wel naar melrose gaan, die uiteraard nog steeds in de boom zit :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luna Jamy Saige
    Ik kon het al ruiken, de sigaretten rook die me maar al te bekend voorkwam. ''Ben je me gevolgd ofzo?'', snauwde ik naar Nathan, die blijkbaar een paar meter achter me liep. Ik had het niet zo met Nathan, ik was meer op mezelf gesteld.


    Billy Bob Bob Billy :P

    nvm --'

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hoezo?]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:08 ]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Aragog schreef:
    (...)
    Je mag ook wel naar melrose gaan, die uiteraard nog steeds in de boom zit :')

    [Met Reina?
    Reina is niet zo'n prater, dan moet Melrose beginnen met 't gesprek :'D]

    Nathan Jive Achimenus
    De stem deed me wegkijken van de bomen, ik stond abrupt stil toen ik haar gezicht herkende. Luna, heette ze volgens mij. Nou, de maan was een stuk rustgevender.
    "Ja, natuurlijk. Ik kon niet wachten om alleen te zijn met je," was mijn sarcastische antwoord, om vervolgens gewoon langs haar heen te lopen, verder het bos door. Ik nam een trek van mijn sigaret, en liet de rook weer ontsnappen.
    Wat een gedoe dit. Waarom had ik me dan ook bij die groep aangesloten en was ik niet gewoon alleen verder gegaan?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    NiallsMofo schreef:
    [Hoezo?]

    Ik had al wat getypt voor Luna, maar die ging verder met Nathan dusjaaaa.

    @Myla; is goed, maar ik ga nu eerst even boodschappen doen met mams :'DD.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luna Jamy Saige
    Ik rolde geïriteerd met mijn ogen. ''Wat een charmeur, ik zou abrupt flauwvallen..'', zei ik sarcastisch en schopte wat dennenappels opzij. ''Ik had gewoon in die Bloster moet blijven..'', mompelde ik en ging tegen een boom aanzitten. Ik graaide in mijn rugzak naar wat te eten en vond een appel. Ik nam een hap en keek op naar de lucht.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik had al wat getypt voor Luna, maar die ging verder met Nathan dusjaaaa.

    @Myla; is goed, maar ik ga nu eerst even boodschappen doen met mams :'DD.


    Oow, op zo'n manier:$ Sorry x


    Billy Bob Bob Billy :P

    [@Aragog

    Is goed, dan beginnen we zo wel (:]

    Nathan Jive Achimenus
    Ik draaide me om, en liep een stukje achteruit. Mijn ogen gleden over haar heen, terwijl een scheve grijns op mijn gezicht verscheen.
    "Je moest eens weten hoeveel meisjes dat wel doen, schat," grinnikte ik, en draaide me vervolgens weer terug. Ik liet het sigaretteneinde op de grond vallen en trapte het uit.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Luna Jamy Saige
    ''Je kan niet alle meisjes krijgen, hoor..'', mompel ik. Ik had zo'n hekel aan jongens die dachten dat ze alles waren. Ik nam nog een hap van mijn appel en keek rond in het bos. Wanneer ik rechts van me keek zag ik een mega spin. Ik slaakte een gilletje en sprong overeind. Met een grote tak probeerde ik zijn web kapot te maken, maar wanneer die op mijn tas viel ontsnapte er weer een gil uit mijn mond.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Nathan Jive Achimenus
    "Dat hoeft ook niet, sommige -" Halverwege mijn zin werd ik onderbroken door een gil, waardoor ik me met opgetrokken wenkbrauwen omdraaide. Luna stond met een vies gezicht tegen een web te duwen, maar jammer genoeg viel de spin naar beneden en liet ze de tak daardoor ook vallen.
    Met een zucht liep ik naar haar toe en tikte de spin van haar tas. Vervolgens zette ik mijn schoen erop, nadat hij dood was liep ik weer verder.
    "Je had hem ook gewoon met rust moeten laten."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Luna Jamy Saige
    ''Ik heb het gewoon niet zo met die beesten..'', zei ik en deed mijn rugzak weer om. Ik nam een laatste hap van mijn appel en gooide hem op de grond. Daar zullen de vogels nog wel een feestmaal van maken. ''Het is hier wel mooi..'', gaf ik toe om de stilte te verbreken.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Nathan Jive Achimenus
    "Het is bepaald niet lelijk, nee," stemde ik met haar in, en wierp nog een blik omhoog.
    Geritsel van bladeren klonk, waarna een tweetal vogels kwetterend de lucht in schoot. Ik grinnikte even onwillekeurig.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Luna Jamy Saige
    Ik schrok me rot van de vogels en hield mijn hand voor mijn mond om mijn gilletje te smoren. ''Sorry, ik ben ook niks gewend..'', mompelde ik. Ik had nooit van mezelf verwacht om ooit een keer uit de Bolster te komen, maar ik was blij dat ik het had gedaan. Anders had ik dit nooit kunnen zien.


    Billy Bob Bob Billy :P