• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    MainstrEMO schreef:
    [@Nesaea: Hoe kwam je eigenlijk op Reina's naam? ö]

    [Ehm, weet niet. Ik zoek op internet altijd de namen van m'n persoontjes, en zal hem wel ergens tussen hebben zien staan.]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Cuwl x)
    Ik heet ook Reina XD
    Is best verwarrend..]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    [Awhhhh.. Loveyoutoo Kiwii! (K)
    Veel plezier! Xx]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Nesaea schreef:
    [What's PLL? :3]

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Mijn scherpe blik vestigde zich onwillekeurig op het meisje met de lange, blonde haren die ik niet veel verderop zag staan. Abrupt stond ik stil. Waarom liepen al die Inlingen in godsnaam los?
    Onwillekeurig krulde ik mijn vingers strakker om mijn boog, hoewel ze me te onschuldig leek om iets te proberen.

    [Pretty Little Liars ;D]
    Elisabeth
    Ik slikte even, en had sterk de neiging om naar mijn mes te grijpen. Wat als ze me zal vermoorden en.. opeten?
    ''Eh, ik doe je niks, hoor.'' zei ik voorzichtig, mijn blik op haar boog gevestigd. Ik was nog te jong om te sterven, waarom ben ik ooit hier heen gegaan?
    ''D-die boog is nergens voor nodig.'' glimlachte ik flauwtjes.

    Occhi schreef:
    Faye

    Ik voel een takje tegen mijn arm. Dus er is wel iemand maar wie? Ik kijk voor de zekerheid nog een keer omhoog maar ik zie echt niemand. Dat word naar boven klimmen. Voorzichtig begin ik in de boom te klimmen.

    Melrose
    Shit, ze kwam naar boven. In een hoog tempo klom ik hoger de boom in, maar doordat er een takje brak viel ik bijna. Ik wist een kreetje te onderdrukken, en klom verder met een brede grijns op mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Faye

    Diegene was duidelijk op de vlucht. Waarom zou hij of zij anders verder omhoog klimmen? Dat was sowieso volgens mij niet slim want die boom heeft ook een top dus op een gegeven moment kan hij of zij niet verder. Ik voel even aan mijn mes, wie weet wie er in deze boom aan het klimmen is. Misschien is het wel een Inling.


    Physics is awesome

    Melrose
    Ik keek even naar beneden, maar Faye was nog niet dichterbij gekomen. Goed, wat moest ik doen als ik bovenin zat? Misschien was een andere boom dichtbij genoeg om te springen?
    Ja, ik was soms kinderachtig, ik vond het geweldig om mensen te plagen of te irriteren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Faye

    Terwijl ik omhoog kijk zie ik nog steeds niemand. Duidelijk iemand die gewend is om in bomen te klimmen. Ik kan ook niks omhoog gooien want dan krijg ik het waarschijnlijk zelf op mijn hoofd. Een zucht komt over mijn lippen.


    Physics is awesome

    [Sorry, ik was niet aan 't opletten en toen moest ik eten :3]

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    "Je lijkt me ook niet echt een gevaarlijk type," merkte ik op, maar toch liet ik mijn boog niet los. Mijn groenblauwige ogen gleden even over haar gezicht. Waarschijnlijk dacht ze dat ik haar op zou willen eten of iets dergelijks. Simpel maar weer, die Inlingen.
    Onwillekeurig bewoog ik mijn linkerarm, zodat ik het litteken weer voelde zitten. Eén van mijn herinneringen aan waarom ik Inlingen haatte.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Oke, ik ben er weer (: Waar kan ik met Luna terecht?]


    Billy Bob Bob Billy :P

    [ wooooow ik heb veel gemist ! wat is er allemaal gebeurd??]


    Je croix a toi

    Occhi schreef:
    Faye

    Terwijl ik omhoog kijk zie ik nog steeds niemand. Duidelijk iemand die gewend is om in bomen te klimmen. Ik kan ook niks omhoog gooien want dan krijg ik het waarschijnlijk zelf op mijn hoofd. Een zucht komt over mijn lippen.

    Melrose
    Ik giechelde even toen ik haar hoorde zuchten, maar sloeg direct een hand voor mijn mond. Lekker slim weer, Rose. Ik beet op mijn lip om het te voorkomen dat ik weer zou lachen, en klom het laatste stukje omhoog. Ik zat nu boven in de boom, en zoekend keek ik om me heen.

    Nesaea schreef:
    [Sorry, ik was niet aan 't opletten en toen moest ik eten :3]

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    "Je lijkt me ook niet echt een gevaarlijk type," merkte ik op, maar toch liet ik mijn boog niet los. Mijn groenblauwige ogen gleden even over haar gezicht. Waarschijnlijk dacht ze dat ik haar op zou willen eten of iets dergelijks. Simpel maar weer, die Inlingen.
    Onwillekeurig bewoog ik mijn linkerarm, zodat ik het litteken weer voelde zitten. Eén van mijn herinneringen aan waarom ik Inlingen haatte.

    [Geeft niks ^-^]
    Elisabeth
    Ik glimlachte flauwtjes, mijn blik nog steeds op haar boog gericht. ''Dus, eh-'' begon ik fronsend, en keek haar weer aan. ''Hoe heet je?'' vroeg ik uiteindelijk maar, omdat ik de plek hier toch een beetje wou leren kennen. Ik vertrouwde haar nog niet volledig, voornamelijk door die boog in haar hand.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Mijn opvallende, felgekleurde ogen lieten het meisje niet los. Ondanks dat ik niet het type was om een onschuldig iemand aan te vallen of te vermoorden, vertrouwde ik haar van geen kant. Ik mocht dan genoeg levens hebben genomen, het bleef een Inling.
    "Reina." Het was een kort antwoord.
    Bedenkelijk streek ik mijn donkere, lange lokken weg. Moest ze niet voor me wegrennen of iets dergelijks? Smeken om haar niet op te eten? Ik had het allemaal gezien.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Wilt iemand Nathan of Amir ontmoeten?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Elisabeth
    Ik nam diep adem en probeerde mezelf te kalmeren. ''Mooie naam.'' glimlachte ik, en volgde haar bewegingen met mijn ogen. ''Ik heet Elisabeth.'' stelde ik mezelf voor, en verloor Reina voor geen moment uit het oog. Je wist maar nooit, de verhalen die ik heb gehoord waren niet erg.. prettig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Haar ogen volgden mij ook, onwillekeurig verscheen er een klein glimlachje rond mijn lippen. Ik was van weinig dingen zeker in mijn leven, maar wel dat ik nooit zou verliezen van een Inling. Of dat nou een dergelijk meisje was of een jongeman zoals ik eerder tegen was gekomen.
    "Laat me raden," klonk mijn stem sceptisch, terwijl mijn wenkbrauwen een stukje omhoog gingen. "je denkt dat ik je op ga eten?"


    "Do you believe monsters are born or made?"