• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Luna Jamy Saige
    ''Dan gaan we naar die mensen toe, beter dan dat we in hun jachtgebied terechtkomen en ons gelijk dood spiezen..'', mompel ik en hoest een beetje door de rook van Nathan's sigaret. ''Jullie mogen kiezen, gaan we rechts?'', vraag ik aan de groep. Iedereen werkte ook zo lekker mee..


    Billy Bob Bob Billy :P

    Joanne Ember Page
    'Jij kent het hier?' vroeg ik verbaasd aan de jongen. Dat was raar. Waarom zou hij naar buiten gaan, de veiligheid van de Bolster verruilen voor gevaar? Je kon alles wat je wilde toch vinden in de Domeinen? Het jachtgebied leek mij persoonlijk een minder idee, aangezien ik dan hoogstwaarschijnlijk eten zou worden en er tenminste een iets groter kansje was op een bestaan als niet-cocktailworstje als we het dorp op zochten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nathan Jive Achimenus
    "Op naar de vleeseters, zou ik zeggen. Misschien vallen ze best mee," probeerde ik optimistisch te klinken, maar ik geloofde mezelf al niet bepaald.
    En misschien waren het wel geen kannibalen, maar liepen er wel een aantal mooie meisjes rond. Ik grinnikte even, en liet de sigaret weer op de grond vallen. Nadat ik hem had uitgetrapt, liep ik weer verder.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dash Mason Duncason || Inling

    'Jij kent het hier' vroeg een meisje verbaasd. 'Ja, ik weet wat je denkt. Gevaarlijk bla bla bla. Ik heb het door' zucht ik. Dit gesprek had ik zo vaak gehad ik begon het echt zat te worden. Max kwam met een stok aanzetten en ik pakte hem uit zijn bek. Ik gooide hem een klein eindje naar voren over de groep heen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 21:15 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ben even weg, momentje.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Luna Jamy Saige
    ''Dan gaan we naar de Wildlingen..'', mompel ik. Wat een vreselijke groep, het was een beter idee geweest om naar mijn vrienden te luisteren en gewoon in de Bolster te blijven, maar nee, zo eigenwijs als ik was ging ik gewoon mee.


    Billy Bob Bob Billy :P

    {ik ga byeee]


    Je croix a toi

    {Ik ben er ook, eindelijk maar ik heb deze week niet zoveel tijd vanwege herkansingen en ik moet leren, waar mijn ouders erg streng op letten dus internet is minstens nog morgen verboden gebied zolang ik thuis ben, prop mijn personages er wel tussen als het kan}


    Physics is awesome

    Zou ik eventueel nog in kunnen springen? :"3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Is hier iemand?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Chantrea > Nesaea


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    Is hier iemand?


    (Ja, zou je misschien mij een kleine samenvatting kunnen geven van wat er is gebeurd?)


    Physics is awesome

    [Er is niet zo veel gebeurd hoor. Inlingen katten omdat niemand de weg weet, één iemand wist dat en nu zijn ze op weg naar de Wildlingen]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ducthan Adeon Knox
    Ik werd wakker op koude bosgrond. Mijn kleren waren gescheurd, en voor ik op kon staan moest ik eerst met veel pijn en moeite een pluk haar uit een struik bevrijden. Gelukkig zat het nog altijd perfect in model door die fantastische uitvinding genaamd permanente haarspray. Toch voelde ik me net een wildling, met mijn gescheurde kleren die er nu armoedig uitzagen, zonder IViewer, die ik van mijn gezicht had getrokken tijdens het rennen. Het was enorm pijnlijk geweest, en toen ik even met mijn hand over de plek gleed waar hij had gezeten voelde ik aardig wat opgedroogd bloed zitten. Mijn ene schoen was uitgevallen terwijl ik wild en zonder te kijken waar ik liep of heen ging door de bosjes was gestormd. Met een vertrokken gezicht trok ik een doorn uit mijn voet. Geweldig, en waar moest ik nu heen? Ik stond op, en stootte bijna weer mijn hoofd tegen de tak waar ik gisteren in blinde woede tegenaan was gerend en bewusteloos was geraakt. Met een zucht leunde ik tegen de boom. Ik kon ook nooit even normaal nadenken voor ik iets deed.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Met mijn boog in mijn hand en een koker pijlen op mijn rug liep ik door het jachtgebied. De dieren hadden zich vandaag goed verstopt, alsof ze wisten dat ik eraan zou komen. En ik kon ook niet gaan rennen. De herten - mijn favoriet - zouden het meteen horen en vluchten.
    Ik streek mijn dikke, donkere lokken uit mijn gezicht, mijn opvallende, groenblauwige ogen gleden nogmaals over de bomen. Misschien waren er vreemdelingen in het bos die de dieren weg hadden gejaagd.
    Verdwaalde Wildlingen? Inlingen die gevlucht waren na de Aetherstorm? Mijn gezicht betrok bij de laatste optie. Gelukkig had ik mijn wapens bij me. Voor de zekerheid had ik ook nog een werpmes mee genomen.


    "Do you believe monsters are born or made?"