• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Lea Delilah Dawn Willow

    Ik zat aan de rand van het dorpje waar ik woonde. Aan de rand van een vijver ergens tussen wat struikjes. Hier zat ik vaker als ik alleen wilde zijn. In mijn ene hand een stuk touw en in de andere wat bloemetjes en kralen. Ik knoopte hier altijd beestjes van voor de kleintjes uit het dorp, waar ze allemaal vrezelijk van hielden. Het nadeel was dat ze wel snel kapot gingen. Maarja, Heb ik ook weer wat te doen.


    Je croix a toi

    NiallsMofo schreef:
    [Oke, ik ben er. Waar moet ik bij beginnen :)]

    [De Inlingen zijn met een groepje vertrokken, maar hebben nog niet echt een plan over waar ze heen gaan en zo, daar zijn ze nu dus mee bezig. Voorlopig doen de Wildlingen gewoon wat ze normaal gesproken doen.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nathan Jive Achimenus
    "Ja, maar heeft iemand enig idee hoe ver de volgende Bolster is? Volgens mij is dat niet bepaald om de hoek."
    Ik keek om naar Joanne. Net zoals elke Inling doordacht ontworpen, beeldschoon. Volgens mij had ik een keer van een vriend gehoord dat ze hem had afgewezen omdat ze lesbisch was, maar ik wist niet echt of dat echt zo was of ze het gewoon als smoesje had gebruikt om de klap bij hem minder hard aan te laten komen.
    Ik zuchtte. Achterlijke Aetherstorm.

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Soepel stond ik op, streek mijn donkere lokken uit mijn gezicht. De dagen leken in elkaar over te gaan, en ik mistte mijn geboortedorp steeds meer. Daar had ik vrienden, deed ik dingen. Nu was iedereen dood. Iedereen.
    In gedachten verzonken liep ik naar mijn huisje/hutje/tipi*. Hij lag aan de rand aan de rand van het dorp, was als enige nog vrij geweest toen ik hier aankwam. Maar ik vond het niet erg, dat dacht ik tenminste. Ik voelde me steeds eenzamer hier, maar ik wist dat als ik in contact kwam met iemand diegene naar m'n verleden zou vragen. En daar wilde ik het nou net niet over hebben.

    [*waar wonen de Wildlingen in? :'D]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Luna Jamy Saige
    ''Jongens, we hebben echt een plan nodig. We mogen dan wel een hond hebben, maar ik denk niet dat hij een nieuwe Bolster kan ruiken, hmm?'', zei ik wanneer het groepje een beetje vooruit slenterde. Ik had me niet voor niks bij dit groepje gevoegd. Ik vond het wel wat egoïstisch om gelijk de leiding te nemen. ''Hebben we geen kaart ofzo, van de andere Bolsters?'', vraag ik rond in de groep, in de hoop dat iemand reageert.


    Billy Bob Bob Billy :P

    [Ik zie hélemaal voor me dat Nathan Joanne zijn bed in probeert te krijgen en zij hem doodleuk afwijst, lol. En de Wildlingen wonen wel in huizen, maar die zijn niet echt groot of modern of iets.]
    Joanne Ember Page
    'Waarom zouden we een kaart hebben?' reageerde ik fronsend. 'Iedereen weet toch dat je de Bolster niet uit mag? Dat is gevaarlijk, man, kannibalen, ziektes? Dat het inmiddels erger is in Creston verandert vrij weinig aan het feit dat helemaal niemand weet hoe dit in elkaar zit.' Want alles verliep binnen de Domeinen, niemand ging nog naar buiten.

    Junipa Lillith Dare
    Ik deed een dansje terwijl ik afwachtte of er soms een groep Inlingen aan zou komen.

    Nee, ik weet even niks voor Junipa x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Nee, als hij van iemand heeft gehoord dat een meisje lesbisch is houdt hij z'n handen thuis.
    Puur uit principe en omdat z'n ego anders misschien wordt gekrenkt (cat)]

    Nathan Jive Achimenus
    Een zucht ontsnapte aan me, de gefrustreerdheid zorgde ervoor dat ik alweer naar een sigaret verlange. Maar ik deed het niet, zo bleef ik de hele dag door paffen.
    "Ik zou alleen de Wildlingen kunnen bedenken die weten waar een Bolster is, maar als we worden opgegeten komen we ook niet verder."
    Inmiddels waren we al een stukje het bos in gelopen, schaduwen wierpen zich over ons en af en toe vielen er aangetaste bladeren naar beneden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Luna Jamy Saige
    Geïriteerd keek ik op naar Nathan, nadat Joanne haar punt had gemaakt. ''En jij, pretty boy? Heb jij nog ideeën om ervoor te zorgen dat we niet verdwalen, verhongeren of aangevallen worden?'', zeg ik geïriteerd. Dit team was dus helemaal niks, we gingen allemaal dood. Ik wist het nu al. ''Ik had nooit mee moeten gaan...'', mompel ik en probeer mijn iViewer weer aan te krijgen.


    Billy Bob Bob Billy :P

    [Sorry als mijn reactie een beetje laat aankomt, mijn computer is vreselijk sloom:S]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Jo Renes Marks

    Ik liep nu in een groepje. Terwijl de rest druk aan het praten was liep ik stil er een beetje tussen. Maarja zo ben ik. Een stil persoon. De rest was druk aan het praten over andere bolsters en een kaart. Ik hield me stil. ik hou niet van mensen.


    Je croix a toi

    Nathan Jive Achimenus
    "Je kan wel tegen mij lopen janken lieverd, maar jij hebt net zo min een plan," zei ik op een kalme toon tegen Luna, zonder om te kijken.
    Mijn staalblauwe ogen gleden over de bomen, geïnteresseerd in de schoonheid van de natuur. Ik was nog nooit buiten de Bolster geweest, had er nooit een reden voor gehad. Net zo min als ik had verwacht dat het leefgebied van de Wildlingen zo aangenaam kon zijn. Het was er fris, en open.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Joanne Ember Page
    Ja, het was vast een goed idee om het aan de kannibalen te vragen. 'Zou jij een hamburger vertellen hoe hij zo snel mogelijk bij de barbecue vandaan komt?' vroeg ik sceptisch. Ik moest toegeven dat het hier best mooi was, op een bepaalde manier, hoewel het heel anders was dan de perfectie van de Domeinen. Daar was immers geen enkel foutje meer te bekennen, maar toch, dit had ergens wel iets... Tenminste, als je de dodelijke ziektekiemen en moordenaars even wegdacht.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    >Mijn topics


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luna Jamy Saige
    ''Ik denk tenminste na, als meerderen dat nou eens zouden doen...'' Ik veeg een bruine krul achter mijn oor en vloek even door die iViewers die het niet doen. ''Als we geen plan hebben, houden we het niet lang vol, hoor... Kunnen we de weg niet vragen aan Wildlingen ofzo, als we niet meteen worden geroosterd boven een kampvuurtje...'', zeg ik sarcastisch.


    Billy Bob Bob Billy :P

    Dash Mason Duncason || Inling.

    Ik rolde met mijn ogen toen iedereen het over kaarten en Bolsters had. 'Als je hier rechts gaat kom je bij de Wildingen uit rechtdoor kom in je hun jachtgebied en je kan geen andere kant op dus kies maar' zei ik zuchtend en ik stak mijn handen in mijn zak. Max was altijd nog niet van mijn zijden afgeweken en keek soms omhoog.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Nathan Jive Achimenus
    Blijkbaar was ik opgescheept met het simpelste uit de Bolster. Met een zucht liep ik verder, zonder aandacht te besteden aan de anderen. Aangezien ik volgens mij de oudste was, leek het logisch dat ik de leiding nam. Maar als iedereen zich gedroeg als peuters op een speurtocht konden ze erin stikken.
    Ach ja, dan werd ik maar ziek. Ik liep toch vrijwel achteraan, dus maar weinigen zouden er last van hebben. Lopend en al stak ik een tweede sigaret op.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 21:05 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"