• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zamaskowane schreef:
    Ugh, sorry D:
    Mijn broertje was donderdag jarig en gisteren had ik ook een verjaardag, die duurden allebei best lang en ik moest dus ook tussendoor kado's kopen, en woensdag was ik aan het leren voor school, en toen had ik ineens veel gemist. En om vier uur ga ik naar de verjaardag van het zoontje van vrienden van mijn ouders en morgen de verjaardag van mijn nicht. Ik heb even een druk weekend, sorry. Waar zijn we nu?


    Smoesjes! Nee grapje! :P
    Ik weet niet precies waar iedereen is, maar Kinai en Ducthan gaan naar het kamp. Ducthan is een rebelse inling. Ik weet niet wat er in het kamp met hem zal gebeuren.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Morgen ben ik er weer, alweer XD Was bij vrienden vandaag. En ben nu even inspiratieloos..]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 20:38 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    WiccedWitch schreef:
    Kinai Luden Saltai
    Dat vond ik wel goed klinken, het wordt sul. Ik grijns, 'Geen idee wat ze met je doen, maar als je hier blijft rondhangen in je eentje zal je toch sterven. Kom volg mij maar.' Om Ducthan te zieken spring ik een boom in en zwaai van tak tot tak, ik weet dat hij me zo niet kan volgen dus met een grijns kijk ik om, om te zien hoeveel hij er van bakt.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    MainstrEMO schreef:
    [Morgen ben ik er weer, alweer XD Was bij vrienden vandaag. En ben nu even inspiratieloos..]


    [Oki! :3 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ducthan Adeon Knox
    Aarzelend en lichtelijk geërgerd keek ik Kinai na. Waarom moest hij nou zo nodig klimmen? Ik wist zeker dat ik die afstanden die hij zwaaide nooit zou halen, dus bleef ik op de grond, en probeerde zo goed en kwaad als het ging hem bij te houden. Vooral kwaad eigenlijk..
    Al snel had ik een enorme achterstand, maar ik bleef volgen. Ik sprong over struikjes en takken, trok me op aan takken en zwaaide me over grotere heen om maar in een rechte lijn te blijven lopen, en niets al te erg te slopen. Ik rende de longen uit mijn lijf, en het ging me nog best goed af. Beter dan ik had verwacht.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Kinai Luden Saltai
    Een beetje ongelovig kijk ik naar Ducthan, hij is eigenlijk best ver gekomen. Hoe doet hij dat? Ik dacht dat ik hem allang niet meer zou kunnen zien. Boos draai ik me weer om op mijn tak en spring weer verder. Ik zet mezelf af met mijn voeten, maak een mooie sprong en nog ergens in de lucht een opschepperige salto, pak de tak waar ik net langs ga met mijn rechterhand, trek mezelf op en ik zit weer op een tak. En zo vlieg ik zo'n beetje door de bomen. Af en toe kijk ik achteruit, hoe ver zal Ducthan nu al weer zijn? Telkens wordt ik teleur gesteld, hij is nog steeds veel te dichtbei. Ik wacht nog steeds op het moment dat hij neer valt. Ik frons en spring weer naar de volgende boom.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Reina ik vind het niet erg hoor dat je niet mee kan... wel jammer van mijn foto's ik zal wel nooit een foto krijgen met al mijn vriendinnen erop... :[ Weetje, op een dag ga ik jullie allemaal kip nappen! WHAHAHA! Tot morgen! (H) ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Dankje Myrthe (H)
    Ik lieft jou kleine kiwi :3
    En je mag me best kidnappen, als revenge omdat ik een spelbreker ben. (: ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    {Ik ben er morgen niet, denk zal het even melden}


    Physics is awesome

    [Oké, als ik het goed heb zijn alle verjaardagen nu voorbij, maar ik ga binnenkort wel een paar dagen kamperen. Jezus, ik heb dit topic echt op het verkeerde moment geopend :') Maar kan iemand een samenvatting geven?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    MainstrEMO schreef:
    [Dankje Myrthe (H)
    Ik lieft jou kleine kiwi :3
    En je mag me best kidnappen, als revenge omdat ik een spelbreker ben. (: ]


    :D Ghehe! :3 Okeeeey! (H)


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Zamaskowane schreef:
    [Oké, als ik het goed heb zijn alle verjaardagen nu voorbij, maar ik ga binnenkort wel een paar dagen kamperen. Jezus, ik heb dit topic echt op het verkeerde moment geopend :') Maar kan iemand een samenvatting geven?]


    Ik ga toch ook mee op kamp! :P


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Wilt er iemand met Luna kletsen? :3]


    Billy Bob Bob Billy :P

    WiccedWitch schreef:
    (...)

    Ik ga toch ook mee op kamp! :P

    [Weet ik, Myrthe, maar kan je misschien wel even on-topic blijven? (:
    @NiallsMofo, ik heb Junipa en Joanne allebei vrij, maar zou je misschien eerst even kunnen zeggen waar we ongeveer zijn? Ik heb best wat gemist geloof ik haha.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ducthan Adeon Knox
    Hijgend vervolg ik mijn weg, wachtend tot we onze bestemming bereiken.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:27 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.