• Door een Aetherstorm is een groot deel van de Bolster Creston verwoest. Er breekt paniek uit, rellen ontstaan en het voedsel raakt op. Daarbij komt nog dat alle iViewers zijn uitgeschakeld en het dus niet mogelijk is om in de Domeinen te komen. Niemand waagt het om de wildernis in te trekken, want de Inlingen geloven dat de Wildlingen kannibalen zijn en denken bovendien dat hun immuunsysteem niet bestand is tegen de ziektekiemen die buiten zouden rondwaren. Toch besluit een groepje jongeren dat te doen: ze pakken de spullen die ze in hun rugzak kunnen dragen en vertrekken. Geen van hen heeft enige ervaring met de wereld buiten. Sommigen willen een andere Bolster zoeken, terwijl anderen deze nieuwe plek willen ontdekken. In ieder geval worden hun plannen in de war geschopt door een stam Wildlingen die vlakbij Creston wonen. Wildlingen en Inlingen kunnen absoluut niet met elkaar opschieten, maar het lijkt erop dat ze toch tot elkaar veroordeeld zijn. Wie weet wat er hier zal gebeuren?

    Regels
    - 16+ is toegestaan
    - Niet voor een ander personage spelen
    - Het maakt mij niet uit hoeveel rollen je hebt, maar zorg er wel voor dat je ze actief houdt
    - Ruzie tussen de personages is prima, maar hou het gezellig tussen de users
    - Ik open het liefst de topics, maar als ik er niet ben kan iemand anders het doen. Zorg er dan wel voor dat je de beginpost goed bijhoudt.
    - Meld het even als je er een tijdje niet bent
    - Reserveringen blijven twee dagen staan
    - Username-wijzigingen doorgeven

    Inlingen:
    Nathan Jive Achimenus - Chantrea
    Amir Silvano Clavé - Chantrea
    Luna Jamy Saige - NiallsMofo
    Joanne Ember Page - Samhain
    Mea Gabrie Lockwest - Doudoulove
    Elisabeth 'Lizz' Lauren Roux - Aragog
    Ducthan Adeon Knox - MainstrEMO

    Wildlingen:
    Junipa Lillith Dare - Samhain (Audire)
    Reina Parsel Mysha Lachesis - Chantrea (Ziener)
    Faye Yara Dunaheim - Eyes (Scire)
    Austen Damen Hymes - Eyes
    Drew Jace Asner - Eyes
    Leasedra Delilah Dawn Willow - JustMeanXx
    Melrose Joannah Xanthe - Aragog (Ziener)



    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Elisabeth
    Ik trok mijn mond open om iets te zeggen, maar sloot die weer. Wat moest je hier in godsnaam op zeggen?
    ''Dat had ik inderdaad verwacht, maar ik denk niet dat jij zoiets zou doen.'' zei ik uiteindelijk, en ik keek haar bedenkelijk aan. Zou ik gelijk hebben? Of kom ik nooit meer thuis?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Onwillekeurig sloeg ik mijn armen over elkaar. Meestal werd ik niet echt gezien als een vriendelijk uitziend meisje.
    "Niet dat het niet waar is, ik zou er niet aan willen denken je op te eten," Mijn gezicht betrok even. "Maar wilde je zeggen dat ik er dan vriendelijk uit zag?"


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Elisabeth
    Ik glimlachte even. Dit stelde me op mijn gemak. ''Maar wilde je zeggen dat ik er dan vriendelijk uit zag?'' vroeg ze, en ik knipperde even met mijn ogen. ''Eh- nee, ik bedoel- ja, maar..'' Ik fronste nadenkelijk.
    ''Laat ik zeggen dat.. Je er niet bepaald uit ziet als een kannibaal.'' zei ik uiteindelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Waar kan Luna naartoe?]


    Billy Bob Bob Billy :P

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    "Dat is mooi," zei ik bedenkelijk. "Hoe komt het eigenlijk dat jullie allemaal loslopen?"
    Ik was Inlingen gewend als bij elkaar geraapt in die Bolsters, zoals ze dat noemden. Veilig opgesloten in hun eigen, technisch ontwikkelde wereld waar kinderen werden ontworpen en iedereen met een apparaatje op hun oog liep.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Elisabeth
    Ik zuchtte. ''Het is een chaos daar.. De bolster is verwoest, de iViewers zijn uitgeschakeld. Er zijn rellen.. Ik ben eigenlijk op zoek naar een andere bolster, maar ik betwijfel het of ik die snel zou vinden.'' legde ik uit, en ik had eigenlijk geen idee waarom ik het haar vertelde. Maar waarom ook niet? Zo slecht was ze nog niet..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik ben er 3 weken niet


    live your life, it is beautiful as it is!

    MainstrEMO schreef:
    [Awhhhh.. Loveyoutoo Kiwii! (K)
    Veel plezier! Xx]


    [:3 (H)]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Reina Parsel Mysha Lachesis
    Toevallig wist ik waar de dichtsbijzijnde Bolster te vinden was, aangezien het dorp waar ik vandaan kwam daar in de buurt was. De Bolster waar de nieuwe Bloedheer een aanslag op had gedaan, het dorp waarvan ik er - voor zover ik wist - als enige het er levend vanaf had gebracht.
    Maar die was niet bepaald dichtbij. Ik had er zelf toch wel ruim een week over gedaan om hier te voet te komen.
    "Moet je dan niet bij de andere Inlingen blijven?"


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Kinai Luden Saltai
    Met een grijns loop in naar Ducthan, terwijl die bedroeft naar zijn geschreurde t'shirt kijkt.
    'Hey, ik laat je niet alleen, kom anders mee naar mijn kamp, misschien hebben we wel plek voor een rebel.'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Doudoulove schreef:
    ik ben er 3 weken niet


    Waar ga je heen dan?


    Physics is awesome

    [Morgen ben ik er weer.]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Ducthan Adeon Knox
    Met een schok keek ik op. Kon dat wel? Zouden de andere wildlingen me niet gelijk afmaken zodra ik daar binnen kwam? Onzeker keek ik Kinai aan, maar liep toen toch achter hem aan het struikgewas in. Mijn shirt liet ik maar in de boom hangen, wat moest ik daar nou mee? Ook de laatste paar restjes ervan die nog aan mijn redelijk gespierde bovenlijf bungelden trok ik uit. 'Weet je zeker dat de mensen uit je dorp wel blij zullen zijn met zo'n sul als ik?'

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 11:03 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Kinai Luden Saltai
    Dat vond ik wel goed klinken, het wordt sul. Ik grijns, 'Geen idee wat ze met je doen, maar als je hier blijft rondhangen in je eentje zal je toch sterven. Kom volg mij maar.' Om Ducthan te zieken spring ik een boom in en zwaai van tak tot tak, ik weet dat hij me zo niet kan volgen dus met een grijns kijk ik om, om te zien hoeveel hij er van bakt.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Ugh, sorry D:
    Mijn broertje was donderdag jarig en gisteren had ik ook een verjaardag, die duurden allebei best lang en ik moest dus ook tussendoor kado's kopen, en woensdag was ik aan het leren voor school, en toen had ik ineens veel gemist. En om vier uur ga ik naar de verjaardag van het zoontje van vrienden van mijn ouders en morgen de verjaardag van mijn nicht. Ik heb even een druk weekend, sorry. Waar zijn we nu?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.