• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || H4RRY5TYLE5
    - Dawn Mary Claire || KaoruKun
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Er is nog een rol vrij!
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || H4RRY5TYLE5
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    Er zijn nog 2 rollen vrij!


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:19 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Anybody? :$ ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dawn Mary Claire:

    Ik wou wat zeggen op Stef, maar ik voelde mijn mobiel trillen. Ik pak mijn mobiel eruit en las het smsje. 'Kamer 65B is ze' zeg ik tegen stef en trek hem mee naar haar kamer. Eenmaal bij de kamer werd ik zenuwachtig. We zouden een gesprek krijgen en ik zuchte zachtjes, waarnaar ik de deur open doe en Mia zag staan. Ik trek Stef mee en laat zijn hand voorzichtig los, waarnaar ik Mia knuffel.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mia Amber James

    'Dat word vandaag geen stad dus' mompelt hij. 'Sorry' zeg ik verlegen en hij laat zich in een stoel zakken. 'Maar is goed, moet ik weg?' vraagt hij. 'Ik ga morgen met je naar de stad, beloofd!' zeg ik glimlachend en ik neem Duke in mijn armen. 'Ja mag wel blijven' zeg ik en ik kijk hem vrolijk aan. Duke deed me glimlachen en Austin trouwens ook. Ik zag Dawn binnen komen en ze knuffelde me. Bij mij ging dat nogal lastig door Duke maar ik probeerde het. Ik klopte naast me zodat ze kon gaan zitten. Ik zag Stefano ook binnen komen en ik zette mijn welbekende blik op. Die blik van: Ik mag jou niet rot op.

    Kyle James Williams.

    'Ik wil er een met kauwgom aan de binnenkant dan eet ik hem rapper op' zei ze en ik lachte. 'Maar daarna doet mijn tong altijd zeer' zei ze er achteraan. 'Oké' zei ik vrolijk en ik liep naar het busstation. Gelukkig kwam de bus er al snel aan en ik stapte in. Ik betaalde twee kaartjes en ik ging zitten en trok Vanessa naast me.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 21:40 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Ik moet gaan x.)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Owke byeee!]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    "Oké !" zei hij waarna hij de bus inging, 2 kaartjes betaalde en ik uiteindelijk naast hem op de stoel belandde. Ik kroop tegen hem aan en drukte een kusje in zijn nek.

    Dawn Mary Claire:

    Ze klopte naast zich, dat ik moest gaan zitten. Ik neem plaats naast haar en zie dat ze een klein baby'tje vast hield. Het was een jongen en hij was prachtig en schattig. Ik hield van baby's ze waren zo schattig. 'Hij is zo schattig, Mia. Hoe heet hij?' vraag ik lief en streel zachtjes over zijn wangetje en ik begon te glimlachen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik fronste toen Mia me nogal hatelijk aan keek. Oké, het is duidelijk. Op één of andere manier mag ze mij dus totaal niet. Had ik soms iets verkeerd gedaan? Ik liep toch maar naar haar en Dawn toe en stak mijn hand uit naar Mia. 'Van harte met je zoontje.' zei ik met een vriendelijke glimlach. Misschien had ik me het wel gewoon verbeeld.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James

    Ze ging naast me zitten. 'Hij is zo schattig Mia. Hoe heet hij?' vraagt ze op haar vertrouwde manier waardoor ik niks geheim kon houden. 'Duke' zeg ik en ik wendt mijn blik van Stefano af. Ze streelt zachtjes over zijn wangetje en ze glimlachte. 'Je mag hem wel vasthouden als je wil' zeg ik en ik geef hem nog een kusje. Ik geef Duke aan Dawn en zie dat Stefano zijn hand uitsteekt. 'Van harte met je zoontje' zegt hij dan. Ik kijk even naar zijn hand en dan naar hem. Ik wil mijn mond open doen om wat te zeggen maar zie dan Dawn haar blik. Ik neem zijn hand aan. 'Dankje'.

    Kyle James Williams

    Ze geeft me een kusje in mijn hals en ik een op haar voorhoofd. Ik schud mijn haar even goed en ik zie in mijn ooghoeken twee oude vrouwtjes naar ons wijzen en vertederd kijken. Ik grinnik even en sla dan en arm om haar heen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:02 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Phootos schreef:
    [Anybody? :$ ]


    [Ow sorry, eeuhhh Quin ziekenhuis, coma operatie heup. Mia, gedouched XD, Dawn is nu bij haar met Stef en Austin is er ook nog. eeuuhh,, Drew en dat meisje in het dorpje? en dan dat was het ... denk..]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    Na een korte grinnik sloeg hij zijn arm om me heen. "Wat is er zo grappig ?" vroeg ik fronsend, maar toch met mijn lach op mijn gezicht. Ik liet mijn ogen op zijn gezicht hangen en bestudeerde hem goed. Ik werd er nooit moe van eerlijk gezegd.

    Dawn Mary Claire:

    Ze geeft Duke aan mij en ik hou hem voorzichtig mogelijk vast. Ik wieg zachtjes heen en weer en kijk naar Mia en Stef. Ze neemt zijn hand aan en zegt 'dankje'. Ik kijk weer naar Duke en begon weer te glimlachen. Hij was zo schattig. Ik had zo'n gevoel dat Mia, stef niet mocht. Waarom niet? Ik keek naar Duke en wreef over zijn zachte wangetje. Ik wou zelf ook kinderen, later natuurlijk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Brandon
    Ze duwt haar ijsje tegen mijn mond en geeft er een kusje op. 'Nu ben jij lekkerder.' zegt ze en ze word nog roder dan ze al was. Ineens ziet ze iets liggen onder het bankje en ze raapt het op. Geld volgens mij. 'Kom mee.' zegt ze en ze trekt me mee naar een fotohokje aan het eind van de straat. Fotohokjes, iets wat afschuwelijk kon zijn, maar ook iets wat heel leuk kon zijn. Er stond maar een stoeltje dus ik trok haar bij me op schoot en deed het geld in de automaat. Je kon kiezen tussen 1 foto, of 4 kleine foto's onder elkaar. Ik koos voor het laatste, en dan meteen 2 keer, een voor haar, en een voor mij. 'Klaar?' zei ik lachend en ik keek haar even vrolijk aan. Voor de eerste foto lachte ik gewoon normaal, voor de tweede foto drukte ik mijn lippen op haar wang, voor de derde drukte ik mijn lippen op de hare, en voor de vierde trok ik automatische een gek gezicht. 'En nu maar wachten tot ze eruit komen.' zei ik toen ik naar het klokje op het scherm keek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Kyle James Williams

    'Wat is er zo grappig' vraag ze en ze kijkt me fronsend aan. 'Die oude vrouwtjes daar' zeg ik grinnikend en ik kijk haar in haar ogen aan. Ze zijn mooi. Ik kijk van haar naar de oude vrouwtjes en schenk ze een glimlach. Daarna richt ik mijn aandacht weer op Vanessa en geef haar een kusje.

    Mia Amber James

    'Willen jullie wat te drinken?' vraag ik maar om de stilte te verbreken. Ik stond op en deed mijn hempje goed. Ik aaide Duke over zijn bolletje en glimlachte. Hij was nog zo klein en schattig. Ik dacht even aan zijn vader. Zijn vader... Het was een van de pesters van Dawn. Als ik haar dat vertelde wou ze me vast nooit meer zien.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (ik ga nog ffies tien min. ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.