• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Austin
    Ik haal mijn schouders op 'Kiezen jullie maar'zeg ik en loop ondertussen naar de tent om mijn handdoek te pakken. Ik leg hem over mijn nek en pak nog een blikje uit de koelbox waar ik gauw een paar slokken van neem.

Isabella

Ik volg Austin voorbeeld en pak ook wat te drinken. 'Strand?' Met het zwembad had ik niet zo'n leuke ervaring.
    Ik durfde te wedden dat die vrouw er weer was en daar zat ik nu echt niet op te wachten. Ik begon het warm te krijgen en verlangde naar een duik.

[Ik ga van me laptop af,weet nie of ik nog op mobiel reageer.. x]

[oke maakt niet uit:)]

jasmine[/b

Ik lach even en wrijf mijn zwarte uitgelopen make-up van zijn schouder. 'jayson,wil jij als we thuis zijn samen met mij naar de auto van mijn zus kijken,want alleen durf ik het niet en mijn ouders willen niet mee gaan kijken' ik kijk hem aan.(
    (als zevan vakantie terug zujn spelen we dan ook nog datze thuiszijnverder)

{Ja, dat leek mij wel leuk}

Austin
    'ja strand is goed' stem ik in en neeem nog eem slok van mijn drinken. Ik gok dat ze niet naar het zwembad wilt omdat ze bang is die werkneemster weer tegen te komen, iets wat ik best begrijp. Ik pak nog even de bal en loop dan richting het strand.

Jayson
    'Ja tuurlijk' zeg ik met een klein glimlachje. 'goed dat je het durft'zeg ik en kijk daarna even lachend naar het beetje masrcara wat op mijn schouder zit. Daarna kijk ik naar Jasmine en veeg der tranen weg.

Isabella

'Wacht dan even,' lach ik. Ik ren Austin achterna en spring op zijn rug. 'Tja... Had je maar moeten wachten.' Ik geef hem vlug een kus op zijn wang en houd me goed vast.

Austin
    ik voel dat ze opeens op me rug sprringt en ik grijns even. Ik doe net of ik het heel erg vindt dus zucht even. 'Moet dat nou echt?' vraag ik nep-geïriteerd. Het lukt me niet te lachen en ik wacht op haar reactie.

Isabella

'Nou sorry hoor meneertje. Had je me maar niet in het water moeten gooien.' Op mijn gemak blijf ik op zijn rug zitten. 'Kan je niet wat sneller lopen, ik wil zwemmen,' zeg ik zeurderig. Ik probeer mijn lach in te houden, wat me ook nog lukt.

Austin
    ik blijf gelijk staan en doe even wat moeite mijn lach in te houden. 'als je sneller wil ga je zelf maar lopen' zeg ik en ggrijns even. 'Ow wacht je wil zwemmen hea?Nou oke dan' zeg ik en begin hard te rennnen richting de zee. Als ze wou zwemmen kon ze dat zo doen.

Isabella

'Nou meneertje had je me maar niet in het water moeten gooien.' Ik grinnik. 'Kan je niet wat sneller?' Ik vraag het zeurderig en probeer mijn lach in te houden wat ook nog lukt. 'Ik heb namelijk zin om te zwemmen.' Ik zie het strand al en glimlach tevreden.

Austin
    Ik grijns als ik de zee zie en begin harderte rennen. 'Zoals mevrouw voeg, We gaan zwemmen!'roep ik lachend en ben inmiddels bijna bij de zee.

Isabella

Ik lach. 'Was te verwachten. Ik ben in iedergeval langer droog,' grinnik ik. Ik houd me steviger vast aan Austin en wacht op de klap van het water. 'Je houdt er wel van om mensen in het water te gooien he,' grijns ik, al kan hij dat niet zien.