• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136766

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 23:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ik wil wel moet ik dan gewoon een karakter opgeven?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    {Alle personages zijn al opgegeven, maar je zou Claire Woods kunnen overnemen. Degene die haar zou schrijven is er mee gestopt... Dan moet je wel inspringen.}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn tropic]

    Austin
    ik kijk even op als ik geroep hoor me onze namen. Ik zie Jayson en Jasmine aankomen lopen. Jasmine vraag of we meegaan naar de disco en ik kijk de andere even aan, Ik had eigenlijk wel zin. 'We hebben net besteld.'roep ik terug.

    Isabella

    'Maar we komen daarna wel,' schreeuw ik erachter aan. 'Welke disco gaan jullie?' Ik zag mijn glas water aankomen en dronk die gulzig op. 'Dan komen wij jullie achteraan.' Ik kijk Jasmin grijnzend aan. Keelpijn he?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik grijns. 'Natuurlijk komen wij,' schreeuw ik naar het tweetal. 'Maar Jasmine. Je had toch keelpijn?' Grijnzend kijk ik haar aan. 'En ik hoef je smoes niet te horen hoor. Je hebt een geweldige tijd gemist.' Ik kijk om naar de ober die onze koffie en water komt brengen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik begin te lachen als Ian begint over der smoes dat ze keelpijn had. Ik wist allang dat het een smoes was,die wou gewoon veel liever bij Jayson blijven.De ober komt onze koffie,water en chocolade taart brengen en ik neem gelijk wat slokken en begin daarna aan mijn chocolade taart die echt heerlijk smaakt.

    Isabella

    Ik grinnik als Austin en Ian aan hun taartje beginnen. 'Is het lekker?' Ik glimlach en kijk dan naar Jasmine en Jayson. Blijven jullie wachten of gaan jullie alvast?' Ik kijk ze vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Heerlijk'zeg ik tevreden en neem nog een hap. Ik pak mijn koffie waar ik nog een paar slokken van neem en kijk ondertussen naar Jasmine en Jayson.

    Jayson
    Ik haal mijn schouders op en kijk even naar Jasmine. 'Duurt het ng lang,of zijn jullie zo alweer klaar?'vraag ik. Ik keek ondertussen even om me heen of ik al wat zag waar we naar toe kunnen gaan.

    [Ik ga om kwart voor 1 zwemmen dus dan reageer ik niet meer,ik heb vanav. ook feestje tot laat dus miss. reageer ik tussendoor even maar weet niet zeker anders reageer ik de volgende dag weer]

    Isabella

    'Ik ben al kaar en zo te zien zij ook al.' Ik maak een gebaar naar Austin en Ian. Ik sta op en schuif mijn stoel naar achter. 'Anders loop ik alvas mee,' glimlach ik. Ik pak mijn vest en doe die even aan, ook al heb ik het stikheet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ja, ik heb vanaf acht uur een uitvoering bij een vriendin en slaap het hele weekend bij de buren, maar ik heb daar internet:) }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik drink mijn koffie leeg en kijk op.'Ik ben klaar'zeg ik en sta op. Ik kijk naar Isabella die der vest aandoet en trek een wenkbrauw op. 'Het is hier hartstikke warm,en jij gaat met een vest aanlopen?'vraag ik lachend.

    jasmine

    'Met mijn keel gaat alles prima, maar waar gaan we dan heen het moet er wel ern beetje druk zij hoor' lach ik naahun en kijk om me heen.